"ברור לי שהמצב לא נורמלי": אוהד בוזגלו מדבר לראשונה על האישה החדשה בחייו

אחרי שהצטלם יחד עם עוד שלוש בנות באותה המיטה ועורר סערה ברשת, מאמן הכדורגל והשורד בדימוס מדבר בפתיחות על מערכת היחסים הטריה עם מריה, אחת מגיבורות אותה תמונה מאילת ובמקביל מסביר כי הוא נמצא בקשר חם גם עם אלכסה: "הכל בשקיפות מלאה - אני מודה שחיי לא שגרתיים" • ויש אפילו תיעוד שלא כדאי לכם להחמיץ

אוהדי ומריה. יחזיקו מעמד?, צילום: אור גפן

אנחנו מהמרים שלא בדיוק הצלחתם לשכוח את הסערה שעורר אוהד בוזגלו בחודש שעבר. אנחנו פה להזכיר לכם, שהשורד בדימוס, העלה אז לרשת תמונה נועזת מהחופשה שלו באילת בו הוא מצולם שרוי במיטה מחובק ללא חולצה עם לא פחות משלוש נשים.

כל העניין יצר באז לא צפוי: תגובות מצד פאני גרושתו, תגובות מצידן של נשים שונות, ובקיצור, אוהד בוזגלו לא נתפס כחביב הקהל אחרי הטיול שלו באילת אבל מסתבר שבכל זאת יצא לו משהו חיובי מכל הבלגן.

שבוע אחרי הסערה ואנחנו תופסים את אוהד צמוד מאוד למריה, אחת מהבחורות מאותה תמונה מדוברת. זה התחיל באירוע מתוקשר ולכל מי שתהה אם זה רציני זה המשיך לפני כשבוע גם במועדון תל אביבי בו הוא נצפה מפזז לצד אותה מריה הבלונדה מאילת. ומשם גם הבאנו לכם תיעוד מיוחד וצפוף במיוחד (צפו בווידאו).

אוהד בוזגלו ומריה. נעים להכיר, צילום: אור גפן

אבל אוהד כמו אוהד לא פשוט מתחייב. הוא טןען שהקשר שלו עם אלכסה - מי שצמודה אליו בשנתיים האחרונות - עדיין חי ובועט, כשבתווך הוא מנהל קשר צמוד למדי עם אותה מריה.

התבלבלתם? גם אנחנו אז החלטנו אחת ולתמיד לברר את העניינים עם אוהד השובב.  "אני לא בזוגיות ולא במחויבות. זה ידוע לכולם", הסביר הבוקר (ראשון) אוהד לכל הסקרנים, "נכון, במקביל אני מודה שאני חי חיים לא שגרתיים בעליל".

על אלכסה, הרחיב השורד בדימוס: "אלכסה היא הבחורה שהכי קרובה אליי בשלוש שנים האחרונות אף על פי שלא ניתן להגדיר אותנו כזוג. אני חופשי כרווק לנהל כל אינטראקציה עם נשים וזה מה שאני עושה אבל שיהיה ברור - לא כל אישה היא קרובה אליי כמו אלכסה".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Ohad Buzaglo (@ohad_buzaglo_official)

על ההיכרות עם מריה: "לפני כחודשיים הכרתי את מריה, בחורה מקסימה בת 23 מהקריות ומאז התקרבנו ממש. הקשר עם אלכסה נשאר כפי שהוא ופשוט במקביל התקרבתי גם למריה. אני יודע שזה לא מצב רגיל וגם יודע שכל אישה שואפת שהגבר שלה יהיה רק איתה".

אוהד עם אלכסה. שומר אמונים??, צילום: אור גפן

"אבל במקרה שלי זה אחרת לגמרי - כי אני מראש אומר שאני לא מחפש מחויבות ולכן הנשים שבוחרות להיות קרוב אליי מודעות להכל ומקבלות אותי כך מבחירה אישית שלהן. כל עוד הכל נעשה בשקיפות מלאה ובכנות מקסימלית הקשר הוא בריא וטוב, אין לדעת אף פעם מה צופה לנו העתיד ובמיוחד בחיים שלי", סיכם אוהד בוזגלו.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Ohad Buzaglo (@ohad_buzaglo_official)

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר