שתף קטע נבחר

פרגוסון: "ב-2014 תראו וויין רוני אחר"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד יצא להגנתו של הכוכב המאכזב. על הכישלון של הנבחרת האנגלית הוסיף: "הייתי נבוך ממה שראיתי". ההימור שלו - הולנד: "הם עוד לא הראו את הטוב ביותר שלהם"

ליונל מסי, כריסטיאנו רונאלדו, קאקה, וויין רוני  - המונדיאל בדרא"פ לא ייזכר כשעתם הגדולה של כוכבי הכדורגל. יחד עם זאת, בעוד ששלושת הראשונים סיפקו פה ושם ניצוצות של גאונות, האכזבה מחלוץ מנצ'סטר יונייטד, שלא תרם מאומה לנבחרת אנגליה במהלך הטורניר, גדולה עוד יותר.

 

הבוקר (ג') יצא מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, סר אלכס פרגוסון, להגנתו של רוני. "אני חושב שרמת הציפיות ממנו היתה עצומה", אמר הסקוטי והוסיף: "דיברו על כך שהוא יהיה השחקן של הטורניר, הכוכב הגדול, על כך שהוא יאפיל על כולם - מסי, רונאלדו ואחרים".


וויין רוני. פרגוסון: "חשוב לזכור שאין לו ניסיון רב בגביע העולם" (AP)

 

"חשוב לזכור שלרוני אין ניסיון רב במעמד גביע העולם. אני מבטיח, במונדיאל שייערך ב-2014 כולכם תראו שחקן אחר", הצהיר פרגי, שעסק גם בכישלון של הנבחרת האנגלית: "אף אחד לא יודע מה באמת קרה ומדוע השחקנים הגיעו בכזה כושר לטורניר. צפיתי במשחקים של אנגליה ולמען האמת, הייתי נבוך ממה שראיתי".

 

עוד הוסיף הסקוטי וטען כי גרמניה היא הנבחרת המרשימה ביותר בדרא"פ. פרגוסון אף בחר בבבסטיאן שוויינשטייגר לשחקן המצטיין של הטורניר.


הגרמנים חוגגים. פרגי: "הם מגיעים רחוק בכל פעם" (רויטרס)

 

"ההיסטוריה שיש לגרמנים היא פשוט מדהימה - הארגון, המנטאליות, האמונה בעצמם - אלו דברים שמביאים אותם רחוק בכל פעם. לאף אחד מהשחקנים האנגלים אין ניסיון במעמד חצי גמר גביע העולם, בעוד שגרמניה שואפת להגיע בכל טורניר לפחות עד חצי הגמר", אמר.  

 

למרות זאת, פרגוסון מהמר על הולנד כנבחרת שתניף את הגביע ב-11 ביולי: "אני לא חושב שהם היו קרובים להראות את הטוב ביותר שלהם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלכס פרגוסון
צילום: Getty Images imagebank
מומלצים