כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
על אף המלצתו

חברו של בנט: זו הסיבה שהוא החליט לפרוש

מפקדו של ראש הממשלה היוצא, מספר כי שוחח איתו הבוקר וניסה לשכנע אותו להישאר, אך לשווא: "להערכתו לא הייתה יכולת להגיע לעמדת השפעה". על מתן כהנא: "להערכתי הוא רוצה להגיע לעמדת השפעה, שר ביטחון או רה"מ"

חברו של בנט: זו הסיבה שהוא החליט לפרוש
נפתלי בנט צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

גיורא לוי, חברו של ראש הממשלה היוצא נפתלי בנט ומפקדו לשעבר בסיירת מטכ"ל, מספר היום (חמישי) בראיון ל'ערוץ 12' על השיחה עם בנט וההתלבטות שלו.

"קיוויתי שהוא ירוץ עד הסוף, ניסיתי לשכנע ככל שיכולתי", אמר. "היתה לנו שיחה בבוקר עם הרבה צחוקים, שהייתה לו התבלטות ולהערכתו לא הייתה לו יכולת להגיע לעמדת השפעה ולהגיע לתוצאות שהוא היה רוצה בבחירות הבאות".

לדבריו, "גילת תמכה (שהוא יישאר) 'שיעשה מה שטוב למדינת ישראל', זה משפחה מאוד ערכית, מאוד ציונית". לגבי העובדה שמתן כהנא, שגם שימש כחייל שלו, לא יקבל את ראשות 'ימינה', אמר לוי: "יש שם (ימינה) היררכיה מאוד ברורה".

"שוחחתי עם מתן היום, אני לא יודע אם הוא יישאר עם איילת. הוא עושה את ההתלבטויות שלו, לדעתי הוא כמו נפתלי, להערכתי הוא יכול להגיע לעמדת השפעה, שר ביטחון או ראש ממשלה".

"אני חושב ששניהם אנשים סופר ערכיים, שמבינים מנהיגות, ממלכתיות. מתן אמר לי שהוא שוקל את צעדיו, אני אמרתי לו שיישאר. אני מאוד מקווה שבנט יישאר", סיכם.

נפתלי בנט גילת בנט מתן כהנא פרישה מהחיים הפוליטיים פרישה מהמירוץ בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד