כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"אני אוהב אותו"

למרות הכעס: טראמפ שוקל לתמוך בנתניהו

נשיא ארצות הברית לשעבר, שהביע אכזבה עצומה מראש הממשלה לשעבר נתניהו, אומר באופן מפתיע כי הוא שוקל לתמוך בו בבחירות הקרובות: "אכזב אותי בדרכים מסוימות, אבל באופן כללי אני אוהב אותו"

למרות הכעס: טראמפ שוקל לתמוך בנתניהו
טראמפ ונתניהו צילום: Miriam Alster/FLASH90

דונלד טראמפ, נשיא ארצות הברית לשעבר, אומר בראיון שישודר היום (חמישי) כי ישקול לתמוך ביו"ר הליכוד בנימין נתניהו בבחירות הקרובות, למרות שהביע אכזבה ממנו לאחר שלטענתו הוא לא תמך בעמדתו כי הבחירות בארה"ב נגנבו.

טראמפ אומר בראיון לערוץ הטלוויזיה הימני 'ניוזמאקס' כי ייתכן ויתמוך בראש האופוזיציה בבחירות הקרובות בישראל, שיצאו לדרך היום. "הייתי מאוכזב בדרכים מסוימות, אבל אם הוא ירוץ, אני בהחלט אחשוב אם לתמוך בו", אמר טראמפ. "נראה מה יקרה. הוא אכזב אותי, אבל הוא עשה גם דברים טובים", הבהיר הנשיא לשעבר.

כזכור, בראיון לעיתונאי הישראלי ברק רביד שפורסם בספרו "השלום של טראמפ", תקף הנשיא לשעבר את נתניהו ואמר כי "האדם הראשון שבירך את ביידן היה ביבי נתניהו - האיש שעשיתי עבורו יותר ממה שעשיתי עבור כל אדם אחר שעבדתי איתו".

"ביבי היה יכול לשבת בשקט, הוא עשה טעות נוראית", אמר טראמפ בזעם, "אף אחד לא עשה עבור ביבי יותר ממני. אני אהבתי את ביבי. אני עדיין אוהב את ביבי. אבל אני גם אוהב נאמנות", הוסיף אז טראמפ.

דונלד טראמפ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד