האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
טוב מאוד - נמנע מתן 200 מיליארד לחברים של לפיד |
בלאגן |
30.06.22 07:33 |
1 |
גם. לפיד מפחד מפקיעת חוק תקנות יו''ש. אם אני נתניהו, עושה את כל התרגילים לעכב |
Not that wise |
30.06.22 07:39 |
5 |
וזה מה שביבי עושה - מצא נקודת תורפה ולחץ ןכך פירק את הממשלה |
בלאגן |
30.06.22 07:40 |
7 |
מעולה. ממשלה שלא יודעת לשלוט, הביתה |
Not that wise |
30.06.22 07:40 |
8 |
תחזור על זה עוד כמה פעמים ואז זה יהיה כבר אמת בושה מטרו רק לשמאלנים ותומכי טרור אני עוזר לך |
TAK |
30.06.22 07:42 |
9 |
המטרו כבר בתקציב |
coyote |
30.06.22 08:06 |
33 |
זה שהמטרו בתקציב(שלפיד ובנט בנו) זה בדיוק העניין - חסר להם חוק כדי שיוכלו להשתמש בתקציב |
בלאגן |
30.06.22 08:31 |
64 |
פשוט מנעו כעת חלוקת ג׳ובים |
micmic |
30.06.22 08:33 |
65 |
בדיוק. את זה צריך לבין. לא מעכב את הבנייה, רק את הג'ובים |
מיכל |
30.06.22 08:51 |
81 |
נו, באמת? ניטרלו את מערכות הבקרה לפרויקטי התחבורה הרבה לפני שבנט חשב להיות רהמ. |
שונר |
30.06.22 07:45 |
12 |
אתה טוען כי אתה יודע מתי בנט חשב להיות ראש ממשלה לראשונה? |
בלאגן |
30.06.22 07:47 |
13 |
אתה מבין כמה עתיקה השחיתות? קח לדוגמא את חברת נתע, תבדוק מינוי סמנכל כספים ואל תהיה מופתע |
שונר |
30.06.22 10:41 |
99 |
אתה מאמין למילה אחת שכתבת? אחת? כמה שטויות מוחלטות!! |
opuser |
30.06.22 07:50 |
16 |
כן אני בטוח שמה שכתבתי הוא אמת לאמיתה |
בלאגן |
30.06.22 07:51 |
18 |
ברור שאתה לא נוסע בתחבורה ציבורית ולאיזו כת אתה משתייך... |
הקוריאני |
30.06.22 08:06 |
34 |
דווקא אני נוסע די הרבה ברכבת כי זה נוח וללא םקקים |
בלאגן |
30.06.22 08:08 |
36 |
יהדות היא לא כת |
הקוריאני |
30.06.22 08:14 |
46 |
אתה זה שניסית לבזות אותי וטענת שייכותי לכת ואני זרמתי איתך והסברתי לאיזו כת ;) |
בלאגן |
30.06.22 08:21 |
53 |
חוק המטרו עניינו גובים למקורבים. אי קבלתו לא מעכבת את הבניה, כי התקציבים אושרו |
מיכל |
30.06.22 08:52 |
82 |
קשקוש |
qm |
30.06.22 09:53 |
93 |
כך לפי גלובס |
אלי סקופר |
30.06.22 09:56 |
94 |
חוק לא טוב ממילא. אין היגיון להוציא מאות מיליארדים על פתרון שטוב רק לאנשי המרכז |
צללפון |
30.06.22 07:34 |
2 |
+ נכון ובנוסף התקציבים היו מחולקים לחברים של לפיד |
בלאגן |
30.06.22 07:35 |
3 |
ברור, אז מה אם המרכז מממן את המדינה הזאת. |
opuser |
30.06.22 07:51 |
17 |
חחח המרכז מממן את המדינה? אני לא גר במרכז ודי בטוח שאני משלם ושילמתי מיסים הרבה יותר ממך |
בלאגן |
30.06.22 07:59 |
23 |
אם זה מה שאתה חושב זה מלמד רק עליך. |
opuser |
30.06.22 08:02 |
27 |
כבר פרסמתי פה בעברעל חברות שמכרתי כך שאני די בטוח ששילמתי מיסים גבוהים ממך |
בלאגן |
30.06.22 08:07 |
35 |
בסדר. נחמד שאתה מספר על עצמך, ובכל מקרה לא מדובר במקרה מייצג. |
opuser |
30.06.22 08:13 |
44 |
לא ברור כלום ולא מסכים עם דבריך. המרכז *לא* מממם את המדינה |
בלאגן |
30.06.22 08:20 |
51 |
מה הקשר לגזען? זאת התחלה חמורה מאוד! |
opuser |
30.06.22 08:38 |
69 |
עסקה גדולה ביותר מלאנוקס מרכזה ביקנעם |
בלאגן |
30.06.22 08:39 |
72 |
שוב אתה לוקח דוגמא פרטנית אחד ומשליך אותה כאילו היא מקרה מייצג. |
opuser |
30.06.22 08:41 |
74 |
גזענים אף פעם לא מבינים למה ואיך הם גזענים |
בלאגן |
30.06.22 08:49 |
80 |
ושוב איפה אתה מדמיין את הקשר לגזע? ולאיזה? |
opuser |
30.06.22 08:55 |
84 |
מהזדהות ורחמים על קשיי ההבנה של הפרוגרס, אתאמץ להסביר יותר פשוט |
בלאגן |
30.06.22 08:58 |
86 |
כמונו כמוך |
מיכל |
30.06.22 08:53 |
83 |
המרכז משלם חלק גדול מהמסים אבל יש גבול לכל דבר. כאן מדובר על סדר גודל של מאות מיליארדים |
צללפון |
30.06.22 08:11 |
38 |
שהמרכז מייצר |
opuser |
30.06.22 08:13 |
45 |
המרכז מייצר פרוגרסיבים מטורללים ולא יותר מזה |
בלאגן |
30.06.22 08:24 |
56 |
חחחחח כל כך רחוק מיזה |
opuser |
30.06.22 08:38 |
70 |
תגובה סתמית |
דוד_נה |
30.06.22 09:59 |
96 |
מעולה |
Leibniz |
30.06.22 07:37 |
4 |
מדובר כאן רק על עניין פרוצדורלי של הצבעה |
ShocKi |
30.06.22 07:55 |
21 |
אתה טועה, העבודה הפרוצדורלית נעשית גם בין ההצבעות |
Leibniz |
30.06.22 08:36 |
66 |
אתה טועה |
ShocKi |
30.06.22 08:37 |
67 |
אתה טועה והראייה לכך פשוטה |
Leibniz |
30.06.22 08:44 |
76 |
זה לא קשור אחד לשני |
ShocKi |
30.06.22 08:48 |
78 |
אתה מתקשה להבין דברים פשוטים |
Leibniz |
30.06.22 09:18 |
90 |
כל הכבוד לביביבוטים, אתם יודעים את העבודה. ברור, סתם חוק, חוק שמאלני בכלל, טוב מאוד ששיקלי וביבי שורפים הכל. |
Big Khanna |
30.06.22 07:40 |
6 |
הכניסו את החוק על מנת לא להתפשר על בחירות ב1 ל נובמבר שקוף ביבי אכל אותה וגם יצא נגד מטרו |
TAK |
30.06.22 07:45 |
11 |
החוק מוכן חצי שנה, למה לא העלו אותו? |
menahem |
30.06.22 07:48 |
14 |
זה כמו שמי שאחראי ליוקר המחיה (להזכירך, המחירים עלו באופן עקבי לאורך 12 שנות הכהונה שלו) טוען שיכול ״לפתור״ |
הקוריאני |
30.06.22 08:05 |
29 |
נראה לי הגבת לתגובה הלא נכונה |
menahem |
30.06.22 08:06 |
30 |
יש ועוד יש. הסיבה שלא העלו אותו זה מסיבות כאלה ואחרות, בעיקר כי לאורך הדרך ידוע שמפלגת המריונטות נגד האזרח |
הקוריאני |
30.06.22 08:11 |
37 |
אוקי, מה הסיבות הכאלה ואחרות? |
menahem |
30.06.22 08:15 |
47 |
שאל את המריונטות של המואשם בפלילים למה הם כל פעם מחדש מצביעים נגד אזרחי ישראל |
הקוריאני |
30.06.22 08:20 |
52 |
אחלה, עברת לסיסמאות כי אין לך תשובות |
menahem |
30.06.22 08:21 |
54 |
עדיף לדלג מעל כאלו |
micmic |
30.06.22 08:25 |
58 |
החוק לא הועלה קודם כי מפלגת המואשם בפלילים הייתה מצביעה נגד האזרח. כרגיל |
הקוריאני |
30.06.22 08:47 |
77 |
אוקי, אבל הקואליציה הייתה 61 בהתחלה |
menahem |
30.06.22 08:59 |
88 |
יש לי שאלה אחת אלייך |
AlonJoeEven |
30.06.22 08:06 |
31 |
++ |
מזל דלי |
30.06.22 08:12 |
39 |
מצויין. אסור לאפשר לממשלת הסמאל בסיוע כנופיות המרצחים הערבים ימ״ש לבצע שום צעד |
Uranus |
30.06.22 07:43 |
10 |
רק הכיסא מעניין אותו |
nonick |
30.06.22 07:50 |
15 |
אכן לפיד נלחץ |
micmic |
30.06.22 08:19 |
50 |
היחיד שלחוץ זה המואשם |
nonick |
30.06.22 08:27 |
59 |
אכן, לפיד היה מאוד לחוץ שהכיסא יברח |
micmic |
30.06.22 08:28 |
62 |
כמובן ששוב תגובה ללא תוכן |
nonick |
30.06.22 08:37 |
68 |
מראה מראה שעל הקיר |
micmic |
30.06.22 08:38 |
71 |
אומר זה שאפילו שם אין לו... |
מיכל |
30.06.22 08:56 |
85 |
תודה לביבי נמשיך להיתקע בפקקים |
איש אשכוליות |
30.06.22 07:52 |
19 |
ככה זה כששמים בראשות הממשלה פקק חליפי |
מזל דלי |
30.06.22 08:12 |
41 |
''ושתישרף המדינה'' - מורשת ביבי |
kovals |
30.06.22 07:53 |
20 |
תגובות המעריצים הן כמובן צפויות |
Sarek |
30.06.22 07:58 |
22 |
1+ |
opuser |
30.06.22 08:15 |
48 |
העיקר שהשיגו תוספת שמנה למימון המפלגות. |
ביריון |
30.06.22 07:59 |
24 |
המימון בעיקר בגלל החובות שהמואשם בפלילים הכניס את מפלגת המריונטות שלו, לא ממש קשור למחבלים |
הקוריאני |
30.06.22 08:02 |
26 |
יפה כתבת, אבל גם מחבלי המשותפת יהנו מזה. |
ביריון |
30.06.22 08:03 |
28 |
מי שקידם את ההתנגדות צרת העין למטרו וקידם את הגדלת המימון זה המואשם בפלילים ולא המחבל |
הקוריאני |
30.06.22 08:12 |
40 |
אכן כך. |
ביריון |
30.06.22 08:13 |
43 |
מי השיג? השופטת? |
micmic |
30.06.22 08:23 |
55 |
תענוג לקרא דברי הבל על הבוקר. תודה. |
ביריון |
30.06.22 08:28 |
61 |
מי השיג את מימון המפלגות? |
micmic |
30.06.22 08:29 |
63 |
זיכרו היטב מי המואשם בפלילים שהעיף את לשמור אתכם תקועים בפקקים |
הקוריאני |
30.06.22 08:02 |
25 |
ברור, עוד שנייה היינו משתחררים מהפקקים אם היה עובר החוק. כת הביבים תקרא לאנשים שאוכלים הספין הלוקש על |
party pooper |
30.06.22 09:30 |
91 |
סתם מטרו של שמאלנים מישראל הראשונה |
אננס |
30.06.22 08:06 |
32 |
לפיד לא ספר את ליברמן ומיכאלי |
בנג'ו |
30.06.22 08:13 |
42 |
ליברמן ויתר? |
micmic |
30.06.22 08:18 |
49 |
עצוב לראות שאחרי שנים רבות של שטיפת מח לכת הרל''ב, לא נשאר להם נוירון בודד שעובד |
BlackHawkIL |
30.06.22 08:24 |
57 |
ליברמן פשוט רצה להעניק מינויים למקורבים שלו |
micmic |
30.06.22 08:27 |
60 |
מצחיק שחברי כת החלילן מקיסרה מדברים על שטיפת מוח |
הקוריאני |
30.06.22 08:48 |
79 |
המטרו ינוע באותו הזמן. נמנע מחטף של חלוקת ג'ובים לא מבוקרת למקורבים, אבל- העיקר רל''ב. |
מיכל |
30.06.22 08:59 |
87 |
מנסים לפתור בעתיד פתרונות שהיו טובים לפני 100 שנה |
etayle |
30.06.22 08:40 |
73 |
יש גבול לגודש שרכבים אוטונומיים יכולים לפתור |
EyeKey |
30.06.22 09:57 |
95 |
אין תחתית לשחיתות הרופס והאופוזיציה שבהנהגתו, במקום לדאוג לאזרחים הוא כרגיל דואג לעצמו |
אקטואלי |
30.06.22 08:43 |
75 |
הג'ובים שלפיד ליברמן ומיכאלי רוצים לחלק למקורבים- זה לגמרי תקין, ממש מודל רם ונישא |
מיכל |
30.06.22 09:00 |
89 |
אי העברת החוק לא יעכב את המטרו אפילו ברגע אחד. |
אלי סקופר |
30.06.22 09:51 |
92 |
תורים ללא מוצא: עד 2029 נתב״ג צפוי להיסתם |
האינג'יניר |
30.06.22 10:00 |
97 |
חברי הכנסת מהליכוד ביצעו את דרישת עסקני המפלגה מרעננה |
The Hulk |
30.06.22 10:34 |
98 |
חבר מתאריך 27.5.22
1845 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הסיבה היחידה שהם ניסו להתעקש לחוק
אם היה מחוקק אז היו מופשרים תקציבי המטרו
ולפיד רצה שזה יהיה בזמן כהונתו כדי שהוא זה שיקבע כיצד ולמי התקציבים יופנן
פרשת השחיתות מהחמורות במדינה נמנעה !!
עדיין יש חןבה לחקןר
אבל לפיד ובנט ניטרלו את כל מנגנוני הבקרה של המדינה
אז אין מי שיחקור....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.2.20
3006 הודעות, 25 מדרגים, 1 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
שלפיד, בנט וסער יאכלו את הלקרדה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.22
1845 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מהנזקים הקשים למדינה זה שהשמאל שאב כוחותיו של ביבי להילחם להגנתו ונגד השמאל
אם היתה תמיכה היה משקיע כל כוחותיו רק לקדם את המדינה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.2.20
3006 הודעות, 25 מדרגים, 1 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.5.13
5642 הודעות, 16 מדרגים, 9 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.15
13029 הודעות, 30 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מה שהם רצו זה חלוקת ג'ובים ותמונות לקמפיין. 9 חודשים לא עשו כלום כשהיה מוכן להצבעה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.22
1845 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
93293 הודעות, 287 מדרגים, 508 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.08
3634 הודעות, 30 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.16
9240 הודעות, 32 מדרגים, 61 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.22
1845 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
תקרא כתבות עלין
עוד בימיו הראשונים בצבא חבריו העידו כי כבר אז רצה להיות ראש ממשלה ;)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.16
9240 הודעות, 32 מדרגים, 61 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
החברה הזו נולדה בחטא ושחיתות ולא השתנה בה שום דבר בהקשר של בקרה מאז היוולדה. ראה את דוחות מבקר המדינה עליה בשנות קיומה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.12
9281 הודעות, 77 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.22
1845 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
17320 הודעות, 114 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
אפס טובת האזרח. אפס טובת המדינה.
חברי כת שמתנהלים כמו זומבים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.22
1845 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
ולגבי כת? אני מצהיר שאני שייך לכת היהודים המאמינים בעם ישראל ובדת היהודית ודעתי שטובתנו היא מעל טובת השאר ואיני דוגל בשוויון ןאני מעדיף את טובת משפחתי, חברי ועם ישראל מעל השאר
הנה קיבלת הצהרה להשתייכותי לכת ;)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
17320 הודעות, 114 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.22
1845 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.08
3634 הודעות, 30 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.02
63218 הודעות
בתגובה להודעה מספר 82
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.12
16607 הודעות, 196 מדרגים, 392 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 93
אמין בעיניך ?
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001416446
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.8.13
11987 הודעות, 56 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מדובר בבור כסף ללא תחתית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.22
1845 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
ולכן התעקש על החוק כדי שבזמן כהונתו יוכל לחלק את התקציבים לחבריו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.12
9281 הודעות, 77 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
איזה שטויות כותבים פה אנשים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.22
1845 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
למעשה אני די בטוח כי אתה מאלו שחיים על חשבון המדינה
קרי אתה הוא זה שחי על חשבון כספים שמעמלי וכשרוני
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.12
9281 הודעות, 77 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
הגעת למסקנה שאני חי על חשבון המיסים שלך. גאונות לשמה.
רוב הסיכויים שאתה לא מרוויח יותר ממני וגם אם כן - הדיון פה הוא על המרכז ולא עלי ועליך. להפוך דיון על המרכז לדיון על גולש אחד ברוטר לעומת השני זה לא רציני
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.22
1845 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
ומתשובתך אתה קרוב לוןדאי שכיר ולא מאלו שמרווחים יותר מדי
אני לר חךילה מזלזל בשכירים
אני רק טוען שכל השכירים בישראל חיים על חשבון המדינה
ומסיבה םשוטה: עלות ההשקעה של המדינה בכל אזרח גבוהה בהרבה מכל תשלום מס של כל שכיר
ומעל הכנסה מסויימת אין שכיר שלא משנה מעמדו כדי לחסוך במיסים ;)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.12
9281 הודעות, 77 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
ברור שהמרכז מממן את שאר המדינה גם אם במקרה שלך (ורבים אחרים) יש חריג
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.22
1845 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
הכנסות המדינה העיקריות:
יצוא ביטחוני - זה לא המרכז ;) תבחן היכן זה ותגלה בפריפריה ;)
בתקופות שמתאפשר תיירות - רוב התיירות היר לא למרכז אלא המקומות הקדושים לדתות, ים המלח ;) שוב. לא המרכז.
מיסים ממכירת חברות - שוב ;) המכירות הגדולות אף אחת מהן לא של המרכז ;)
משאבי טבע: וואלה - גם זה לא מהמרכז ;))
לאחרונה הכנסות מגז: אופס. גם זה לא במרכז
מיסים ישירים ועקיפים: מה לעשות שסך המיסים הישירים של תושבי המרכז הוא לא כפי שהיית רוצה לחשוב כדי להרגיש יותר טוב כי אתה גזען ובור ונבער - וכן אני אומר זאת מפורשות נגדך כי אתה יהיר שחושב שהמרכז זה המדינה מה שזה לא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.12
9281 הודעות, 77 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
והמיליארדים מחברות ההיטק שמכניסות ואלו שנמכרות במילארדים מיזה מתעלמים?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.22
1845 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
וכן גזען - דעתי שאלו שחושבים שאזור המרכז ותושביו הם מעל יתר יישובי הארץ הם גזענים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.12
9281 הודעות, 77 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 72
ובקשר לגזענות- מה הקשר בין תושבי המרכז או הפריפריה לבין גזענות? על מי הגזענות? זה כל כך מופרך שזה אפילו לא מובן לי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.22
1845 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
נתת הצהרה בה כתבת כי המרכז מממן את המדינה
בהצהרתך מיקמת קבוצת יחוס מעל השאר, כאשר במילתך מממן טענת כי היתר, אלו שאינם מהמרכז - הם חיים ממימון של המרכז - טענה שלא הוכחת והיא דיבה על יתר תושבי ישראל
כיוון שאתה בחרת לצאת בהצהרות שבהם דיבה עניתי לך באותה מטבע
אתה יהיר ושמתי אותך במקומך
די פשוט להבנה, לא?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.12
9281 הודעות, 77 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.22
1845 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
אתה היית יהיר בדבריך ודעתי הוצאת דיבה בתגובותיך
עניתי לך באותה מטבע
קפיש?
אם אגם עכשיו אתה לא מצליח להבין, עם כל ההזדהות למצב העגום של הפרוגרס וקושי שלו להבין תכנים אני מרים ידיים מלנסות להסביר ואומר רק: מאחל בוקר טוב ובריאות נפשית וגופנית לכולם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.08
3634 הודעות, 30 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.8.13
11987 הודעות, 56 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.12
9281 הודעות, 77 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.22
1845 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.12
9281 הודעות, 77 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.11.19
1128 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
צריך פתרונות חבורה איפה שיש עומס על התחבורה
בירוחם לא צריך מטרו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.2.17
3787 הודעות, 110 מדרגים, 214 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 30.06.22 בשעה 07:42 בברכה, Leibniz
ראשית, החוק מוכן כבר מפברואר והקואליציה בחרה שלא להעבירו. ההתעקשות המגוחכת שלהם להעבירו רגע לפני פיזור הכנסת היא לא יותר ממשחק פוליטי ציני.
שנית, מדובר בפרויקט התשתיות הגדול והיקר בהיסטוריה של משינת ישראל. לא יכול להיות שפרויקט חסר תקדים שכזה יעבור בסד זמנים שכזה: בלי בקרה פרלמנטרית רצינית; בלי הליל חקיקה סדורה; ללא שהות לפידבק ציבורי.
שלישית, החוק הקיים (שכאמור נתקע ע״י הקואליציה כבר מפב׳) מהווה כר פורה מאוד למינויים פוליטיים. אין שום סיבה לתת את האתנן הזה לקואליציה מתפרקת ולפוליטיקאים שבקרוב מאוד יהיו ״לשעבר״. וזו, אגב, היתה הסיבה העיקרית להתעקשות של ליברמן ולפיד על העברת החוק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.03
10623 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
כל תהליכי הבקרה שציינת לא רלוונטים להצבעה הם נעשו כבר בעבודת הכנת החוק בועדת הכנסת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.2.17
3787 הודעות, 110 מדרגים, 214 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
כאמור, אין סיבה להעביר בבהילות חוק עם השלכות כה משמעותיות (בייחוד כשמדובר בחוק שיושב כבר כחצי שנה במגירה כאבן שאין לה הופכין), וההליכי הבקרה הפרוצדוראליים טרם מוצו.
יתר על כן, מדובר במפלצת ג׳ובים פוליטית ואין שום היגיון לתת לממשלת מעבר קורסת את הכוח העצום הזה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.03
10623 הודעות
בתגובה להודעה מספר 66
עבודה פורצדורירלית נעשית בין קריאה ראשונה לשניה.
רוב חוקי הכנסת שכבר מוכנים להצבעה בקריאה שניה הגיעו להצבעה שניה ושלישית באותו היום. ככה זה עובד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.2.17
3787 הודעות, 110 מדרגים, 214 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
אם כל העבודה הפרוצדוראלית כבר נעשתה - אז מדוע החוק שוכב מפברואר ולא הועבר?
אולי בגלל ההשגות של עיריות שונות שטרם הובררו בנוגע לתוואי? אולי בגלל ההשגות שהעלה האוצר הן על מתווה חלוקת הכספים והן על פריסת התחנות? אולי כי כבר בפרוטוקול המקורי צוין כי נדרשת שהות בין שלבי החקיקה לצורך קבלת פידבק ציבורי? ועוד…
אבל למה להתעסק בכל הסוגיות הפרוצדורליות הללו (שלטענתך כלל לא קיימות) כשאפשר לעשות ספין על כמה ״הליכוד אכזר ותוקע לנו את החוק״. אותו חוק שהקואליציה כבר חצי שנה נמנעת מלקדם, בדיוק בגלל הסוגיות המורכבות שעוד נדרש לבררן טרם קידומו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.03
10623 הודעות
בתגובה להודעה מספר 76
כמו שאתה רואה יש מסמך של מאות חוקים שמוכנים לעבור והאופוזיציה הסכימה להם. לא הכל עולה להצבעה מיד כשזה מוכן.
אתה שואל למה? התשובה פשוטה כי חברי הכנסת זזים לאט מידי וכי יש יותר מידי פגרות.
הטיעון שלך היה שהחוק לא מוכן - זה שקר.
עכשיו שינית את הטיעון "אם הוא מוכן למה חיכו".
האופוזיציה בעצמה אומרת שהיא מוכנה להעביר את החוק בתמורה להזזת מועד הבחירות אז אתה רוצה לומר שהם יעבירו חוק לא מוכן?
די כבר עם החלמאות הזאת
זכותה של האופוזיציה להתעקש לא להעביר. מותר להם. אבל די לייצר שקרים כאילו יש סיבה מהותית לאי העברת החוק זולת אינטס פוליטי של האם מיכאלי תקבל הישג או לא.
ולשאלתך השניה, מיכאלי עשתה טעות שלא התעקשה להעלות את החוק מיד כשהיה מוכן. אז על טעות של ח"כית אחת אתה רוצה לדפוק מדינה שלמה? כמה צרות עין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.2.17
3787 הודעות, 110 מדרגים, 214 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
ראשית, איך אפשר לומר שטענתי ש״החוק לא מוכן״, אם המשפט הראשון בהודעה הראשונה שלי היה ש״החוק מוכן כבר מפברואר״?
שנית, ההשוואה בין החוק המורכב וחסר התקדים הזה לבין ״מאות חוקים שמוכנים לעבור והאופוזיציה אישרה אותם״ מגוחכת לחלוטין. מדובר בפרויקט תשתיות גרנדיוזי בעלויות מפלצתיות. מטבע הדברים הליך חקיקתו, ובכלל זה הפרוצדורות והבקרות הנלוות לו, מורכבות בהרבה.
כאמור, מי שחיכה חצי שנה עם החוק במגירה, שלא יספר לנו סיפורים על כמה פתאום נהיה קריטי להעביר אותו דווקא עכשיו.
הסיבה שהחוק לא הועבר עד היום (למרות שהנוסח כבר מוכן מפברואר) היא בגלל שטרם התגברו על כלל המכשולים וההשגות.
הסיבה שדווקא כשהממשלה נופלת נהיה ״קריטי״ להעבירו, נוגעת לכמות הג׳ובים העצומה שהוא מפקיד בידי הפוליטיקאים שמעבירים אותו.
אל תשלה את עצמך להאמין שמדובר במאבק אלטרואיסטי של לפיד וליברמן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.21
2706 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.5.13
5642 הודעות, 16 מדרגים, 9 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
13637 הודעות, 58 מדרגים, 107 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
17320 הודעות, 114 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
את יוקר המחיה ושולח את הסמרטוטים שלו להתראיין בנושא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
13637 הודעות, 58 מדרגים, 107 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
אין שום קשר למה שכתבתי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
17320 הודעות, 114 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
עכשיו שהוחלט על בחירות וגוש הסמרטוטים רצו לשנות את התאריך הבחירות שיהיה להם נוח יותר לקושש קולות, הקואליציה החליטה להציב שהמחיר יהיה טובת האזרח.
פעם נוספת נודע לכולם שהמואשם בפלילים הוא האחרון שאכפת לו מהאזרח.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
13637 הודעות, 58 מדרגים, 107 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
זה הרי אסון אם לא נעביר את החוק, לא?
זה בכייה לדורות, לא? זה רק בגלל פוליטיקה קטנה, לא? מאמין שאין לך תשובה אמיתית אז בבקשה בלי תירוצים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
17320 הודעות, 114 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
13637 הודעות, 58 מדרגים, 107 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
אחלה יום
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
93293 הודעות, 287 מדרגים, 508 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
17320 הודעות, 114 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
ערכתי לאחרונה בתאריך 30.06.22 בשעה 08:54 בברכה, הקוריאני
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
13637 הודעות, 58 מדרגים, 107 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
וכמובן במקרה של בעיות תמיד היה אפשר לשחד את המשותפת שיש עתיד כל כך אוהבת בשביל שתעזור.
אז אשאל שוב(ולא אצפה לקבל תשובה אמיתית), למה לא העבירו את זה לפני חצי שנה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.16
313 הודעות
בתגובה להודעה מספר 6
ערכתי לאחרונה בתאריך 30.06.22 בשעה 08:14 בברכה, AlonJoeEven
ובאמת בלי להתחמק בכל מיני אמירות מוזרות
למה חיכו עד לרגע האחרון?
למה היה יותר חשוב לקדם את "חוק שמירת הניקיון תיקון 24"?
למה היה יותר חשוב לקדם את "חוק איסור פרסומות והגבלת השיווק של מוצרי טבק ועישון"?
למה בסוף כולם כולל אותך רצים להאשים את האופוזיציה שהייתה שנה לקדם את החוק הזה וחיכו איתו עד השנייה האחרונה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
40988 הודעות, 139 מדרגים, 268 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.22
252 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.16
3187 הודעות, 12 מדרגים, מינוס 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
93293 הודעות, 287 מדרגים, 508 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.16
3187 הודעות, 12 מדרגים, מינוס 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
שיעשה הכל כדי להריץ חוקים פרסונליים לפני שייכנס לכלא
אסור להכניס אנשים לכלא שהשם שלהם מתחיל באות ב'
אסור להכניס לכלא אנשים שהבת זוג שלהם צורחת ללא גבול
אסור להכניס לכלא אנשים שהבן שלהם הולך לחשפניות
אסור להכניס לכלא אנשים שיש להם 3 דירות
אסור להכניס לכלא אנשים שקונים גלידה על חשבון המדינה כל חודש ב 60000 שקל...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
93293 הודעות, 287 מדרגים, 508 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
ליברמן היה לחוץ לגבי המינויים של המקורבים שלו
הרבה לחץ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.16
3187 הודעות, 12 מדרגים, מינוס 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
מראה על החולשה במחנה ביביכלום
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
93293 הודעות, 287 מדרגים, 508 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 68
לפחות נמעו חלוקת ג׳ובים ושחיתות לחברים של ליברמן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.08
3634 הודעות, 30 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 68
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.11.11
19902 הודעות, 123 מדרגים, 212 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
40988 הודעות, 139 מדרגים, 268 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
9857 הודעות, 93 מדרגים, מינוס 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
10652 הודעות, 157 מדרגים, 308 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אני רק תוהה כמה מהמגיבים המוגדרים כמעריצים משתמשים בתחבורה הציבורית באזור הרלוונטי, אם כי אני לא מצפה לתשובה כנה בכל מקרה.
ולענייננו - החלטה רעה נוספת של נבחרי ציבור בינוניים, מנותקים, ושאינם ראויים לתואר שבו הם אוחזים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.12
9281 הודעות, 77 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
94232 הודעות, 363 מדרגים, 595 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מימון הקמפיין לבחירתו של המחבל השביעי ברשימת המועמדים לכנסת של המשותפת חשוב הרבה יותר מחילוץ מדינה שלמה ממכת פקקי התנועה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
17320 הודעות, 114 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
אל תתבלבל - בשני המקרים למואשם בפלילים יש קומבינה שפוגעת באזרח הפשוט קודם כל - כמו שהוא אוהב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
94232 הודעות, 363 מדרגים, 595 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
17320 הודעות, 114 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
ברור שביבי עוזר לחבר הטוב עודה וטיבי.. שלאף אחד לא יהיה ספק בעניין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
94232 הודעות, 363 מדרגים, 595 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
93293 הודעות, 287 מדרגים, 508 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
קטע שלפיד מכר את חוק המטרו בשביל להיכנס מהר לתפקיד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
94232 הודעות, 363 מדרגים, 595 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
93293 הודעות, 287 מדרגים, 508 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
אני מחכה שתביא תשובה בנושא
אולי אתה לא יודע ומשקר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
17320 הודעות, 114 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ולחשוב שפעם הכת כינתה את עצמה המחנה ה״לאומי״... כל קשר בין לאומיות לכת הביבים הזאת מקרי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.19
5426 הודעות, 14 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
החוק ששרת הטיקטוק לא נקפה אצבע לקדמו, לא לאף אחד אחר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.16
16228 הודעות, 111 מדרגים, 202 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
38843 הודעות, 182 מדרגים, 352 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
93293 הודעות, 287 מדרגים, 508 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.16
36513 הודעות, 136 מדרגים, 260 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עושים עליהם ספין עלוב והם אוכלים זאת כמו זומבים.
שנה לא העבירו את החוק ואי אפשר ולא נכון להעביר אותו כעת אחרי שתהליך פיזור הכנסת החל, מדובר על מאות מיליארדים.
מה עוד, שזה לא יפגע בקידום תוכנית המטרו
נלך לבחירות, הימין ינצח וימשיך את תהליך חקיקת החוק שהוא עצמו התחיל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
93293 הודעות, 287 מדרגים, 508 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
מעבר לזה החוק לא משפיע כרגע
אבל מה אפשר לצפות מכת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
17320 הודעות, 114 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.08
3634 הודעות, 30 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
17541 הודעות, 89 מדרגים, 163 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
העתיד הלא רחוק זה רכבים אוטונומים, בזבוז כספים עצום על מטרו זה צעד דפוק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.17
10727 הודעות
בתגובה להודעה מספר 73
אם כבר העתיד בתחבורה שיתופית אוטונומית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
73825 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
#ביבי שוב לא צפה הנולד,וטעה בגדול כשתבע יחד עם יאיר ושרה את אולמרט ולא התפשר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.08
3634 הודעות, 30 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.12
16607 הודעות, 196 מדרגים, 392 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כך לפי גלובס.
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001416446
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.7.14
38230 הודעות, 165 מדרגים, 325 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תורים ללא מוצא: עד 2029 נתב״ג צפוי להיסתם
בתוך 7 שנים נתב"ג לא יצליח להכיל את ההיקף הצפוי של נוסעים וטיסות. צוות ההיגוי שאמור להמליץ לממשלה היכן לבנות את שדה התעופה הבינלאומי הנוסף מתקשה להגיע להסכמות. חלק מההמלצות המסתמנות יספקו רק פתרון לטווח קצר: הגדלת נתב"ג והשמשת השדה בחיפה
https://www.calcalist.co.il/local_news/article/rjuai1c5q
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.5.21
2712 הודעות, 17 מדרגים, 13 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שאיימו עליהם לא להעביר את חוק המטרו כי יש להם קרקעות בתוואי המטרו .
מפלגה דמוקרטית למהדרין.
מפלגת פשע מאורגן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד