ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
אחרי שנה באופוזיציה

החרדים צוהלים על פרישת בנט: "הולך בבושת פנים"

הודעתו של ראש הממשלה היוצא על פרישתו מהחיים הפוליטיים, גוררת תגובות רבות מהמחנה השמאלי ומגוש השמאל, כמו גם מסיעות הבית החרדיות שלא מצליחים להסתיר את שמחתם 

החרדים צוהלים על פרישת בנט: "הולך בבושת פנים"
בנט הערב צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90

הנציגים החרדים שהובילו את המלחמה נגד ראש הממשלה נפתלי בנט, צוהלים הערב (רביעי) בעקבות פרישתו מהחיים הפוליטיים ומברכים על הודעתו כי לא יתמודד שוב לכנסת הבאה.

ח"כ משה גפני אמר: "מתברר שהקדוש ברוך הוא מנהל את העולם. אי אפשר לשקר ולרמות את כל המדינה, המפלגה שלו מתה במיתה משונה. לאורך כל השנה האחרונה היו טענות נגדינו על התבטאויות קשות מצידנו נגדו ונגד הממשלה הרעה הזאת, מתברר שצדקנו בכל מילה. כולם עזבו אותו, הוא נשאר לבד ועכשיו גם הוא הולך בבושת פנים".

אריה דרעי: "בנט, רה"מ הראשון עם כיפה, הונה את מחנה הימין המסורתי והקים ממשלה הכי פוגענית לזהות היהודית ולמוחלשים. מי שדיבר גבוהה על אחדות הוביל מסע פילוג קשה נגד מחצית העם וכינה אותו בכינויים. פרישתו מהחיים הפוליטיים בתום שנה - מסר מהדהד על 'ניסוי' שנכשל. בקרוב נחזיר את ישראל למסלול הנכון".

ח"כ ישראל אייכלר הגיב: "דרישת צרי הממשלה, מיכאלי וליברמן, לאישור תכניות "המטרו" העתידי, היא תעמולת בחירות לבוחרי גוש דן מרחובות ועד רעננה. מי יציל את מליוני צרכני האוטובוסים, הממתינים שעות בתחנות בשמש ובגשם בשכונות בפריפריה מירושלים ועד אשדוד, מערד, קרית גת ועד נוף הגליל?

אותם רשעים המתנכרים לעניי ישראל ומרוששים אותם במערכות בחירות מיותרות, משקיעים מאות מיליארדים למען המרכז ומדכאים את צרכני התחבורה ציבורית בכל הארץ".

ח"כ יואב בן צור מסר: "זהו תמצית הניצחון המוחץ של הימין ומפלתו של בנט. חברי אופוזיציה שהתנהלו כמו צבא, בסדר מופתי. נאומי פיליבסטר עד לשעות הקטנות של הלילה, הפלת חוקים, גיוס עריקים וחזית אחידה. מנגד קואליציה שברירית לא מאוחדת לא מגובשת מלאה תככים ותדרוכים עם ראש ממשלה אשר הקדיש את רוב זמנו לעופף ברחבי העולם להצטלם עם מנהיגים ולכתוב איגרות חסרי תועלת בזמן שאזרחי ישראל רעבים ללחם."

ח״כ יעקב טסלר הגיב: "אזרחי ישראל אומרים הערב ברוך שפטרנו. עזיבת בנט את המערכת הפוליטית מעידה על אי אמון מוחלט בניסוי המסוכן שהוא הוביל את המדינה, יחד עם לפיד, ליברמן, קריב וכהנא. לא נתגעגע, אך נצטרך לתקן הרבה מאד ונעשה זאת בקרוב בעז״ה".

 

נפתלי בנט חרדים פרישה מהחיים הפוליטיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד