הקרדשיאנס מדברות: "אי אפשר להמציא את מה שקורה לנו"

"הכאוס בלתי נגמר", מתעקשת אמא קריס ג'נר על הסדרה החדשה בכיכוב המשפחה הראשונה של הריאליטי, ומקבלת גיבוי מבנותיה ומהמפיק החדש • בכתבה שתתפרסם במגזין "שישבת" הן מדברות על הכסף הגדול, מטחנת היח"צ, מפעל המותגים והשינוי שקים רוצה לעשות בעולם: "אני כבר לא אותה אחת שחושבת שעות על איזה סלפי ביקיני כדאי להעלות"

"הכאוס בלתי נגמר". "משפחת קרדישאן", צילום: HULU

זה אולי יפתיע רבים, אבל המותג המבוקש ביותר בשנת 2022 של אימפריית התוכן דיסני, שבין היתר כוללת גם את סרטי מארוול ו"מלחמת הכוכבים", הוא משפחת קרדשיאן. פרטי החוזה של המשפחה הראשונה של הריאליטי ושל הרשתות החברתיות מול דיסני לא נחשפו, אבל ההערכות טוענות לסכום מינימלי של מאה מיליון דולר שהועבר לבנות המשפחה, שמעתה מתפקדות גם כמפיקות.

במפגש עיתונאי עם הכוכבות, כל אחת מהן מלווה בצוות ביוטי שלם שדואג לטאצ'-אפים של איפור, שיער וקמטוטים בבגדים ללא הפסקה, התעקשו בנות המשפחה, כמו גם המפיק החדש והמבוקש שלהן, שהפעם לא מדובר בריאליטי, הפעם מה שמתקבל על המסך אותנטי לחלוטין. "אי אפשר להמציא את מה שקורה לנו", אומרת בנחרצות האמא של המשפחה קריס ג'נר, "הכאוס בלתי נגמר".

באדיבות דיסני+

"אנחנו מראות כמה גדלנו מאז אותה סדרה שעלתה ב-2007", אומרת קלואי קרדשיאן. "כשהתחלנו היינו מבוהלות, הרבה קורה לנו בחיים ואי אפשר לתחום הכל בפשטות לנרטיב של התחלה, אמצע וסוף. הרבה עלילות זורזו בעריכה, נעטפו בסרט צבעוני מתקתק ונשכחו בצד. ככה לא נראים החיים במציאות. עכשיו אנחנו יותר חשופות, פונות ישירות למצלמה באופן טבעי, לא רק ריאליטי אלא סדרה דוקומנטרית אותנטית".

כשמעמתים אותן עם מעורבותן החדשה בהפקת הסדרה, מה שלמעשה נותן להן שליטה מוחלטת בתוכן שמתקבל על המסך, קלואי טוענת: "אנחנו מעורבות מאחורי הקלעים, רואות קטעים בזמן עריכה ונותנות הערות, אבל לא ממקום של מגננה אלא פשוט לתת את דעתנו לגבי מה יעשה את הסדרה לטובה יותר. זו מראה של חיינו ואני אישית מרגישה שעברתי צמיחה רגשית מצפייה בעצמי. קנדל וקיילי היו ילדות קטנות כשהתחלנו, אז הן יותר מציבות גבולות".

"התבגרתי"

קים קרדשיאן, מצדה, ממשיכה בכל הכוח לשנות את התדמית שלה, מטראש-ריאליטי זול לעורכת דין עם אג'נדה. "התבגרתי", היא טוענת, "אני מגדלת ארבעה ילדים שחורים, כלומר מקהילה נרדפת שמופלית לרעה במדינה הזאת. אני רוצה לשנות את המציאות, כדי שלילדיי ולילדיהם של כל חבריי יהיה עתיד שונה, בתקווה שנוכל לרפא את המערכת העקומה. זוהי המוטיבציה שלי".

"אני כבר לא אותה קים שחושבת שעות על איזה סלפי ביקיני כדאי להעלות", היא מתעקשת, "אבל זה גם לא נעלם לגמרי מחיי. אדם חייב להיות נאמן למי שהוא באמת ולקחת הכל בכיף".

על הסיבות לפיטורי המפיק שגילה אותן ריאן סיקרסט ועל הדרך החדשה והמאוד רווחית שלהן בתעשייה, המשמעות של המעבר לדיסני, מכונת היח"צ המשומנת של המשפחה והשפעתה על רווחיות המותג ועוד, בכתבה המלאה שתפורסם במגזין "שישבת".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר