עף על עצמו: "אהבה בשחקים 2" הרווחי ביותר של טום קרוז אי פעם

סרט ההמשך ללהיט משנת 1986 חצה את מיליארד הדולר בהכנסות והפך רשמית להישג הקופתי הגדול ביותר בקריירה הענפה של השחקן הוותיק והמוערך • הסרט אף קבע שני הישגים מרשימים נוספים

טום קרוז ב"אהבה בשחקים: מאווריק"

לטום קרוז יש מיליארד סיבות טובות לעוף על עצמו. "אהבה בשחקים: מאווריק", סרט ההמשך ללהיט הקלאסי "אהבה בשחקים" מ-1986, חצה בסוף השבוע את קו המיליארד דולר בהכנסות והפך באופן רשמי להישג הקופתי הכי גדול בקריירה המפוארת שלו. בנוסף, זהו גם הסרט הכי מכניס לשנת 2022 (כאשר "ד"ר סטריינג' בממדי הטירוף" מאבד את הבכורה ויורד למקום השני) והסרט הכי מצליח של אולפני פרמאונט מאז "רובוטריקים: עידן ההכחדה" ב-2014.

ההצלחה המסחררת של "מאווריק" – שחילק את הכנסותיו עד כה באופן שווה בין ארצות הברית (520.8 מיליון דולר) לבין יתר העולם (486.1 מיליון דולר) - ממש אינה מובנת מאליה ומגיעה לאחר כמה שנים קשות במיוחד עבור בתי הקולנוע (על רקע מגפת הקורונה והתחזקות פלטפורמות הסטרימינג השונות).

טום קרוז ב"אהבה בשחקים: מאווריק". "לא משנה מה יגידו לו, הוא יעשה מה שהוא רוצה", צילום: אי.פי

בתוך כך, למרות הקשיים והפיתויים, קרוז העקשן נותר נאמן לבתי הקולנוע. במשך למעלה משנתיים הוא סרב לוותר על ההוצאה של "מאווריק" להקרנה על המסך הגדול, וכיום הוא גם מתכבד להיות הכוכב ההוליוודי היחיד שטרם שיתף פעולה עם אחת מפלטפורמות הסטרימינג. עם היוודע ההישג המרשים של "מאווריק" שחרר קרוז הודעה קצרה בטוויטר שבה בירך את כל הסרטים שמציגים בבתי הקולנוע והודה לקהל רוכשי הכרטיסים. "תודה שיצאתם מהבית ואפשרתם לנו לבדר אתכם", כתב. "נתראה בית הקולנוע".

מלבד "מאווריק", שהמשיך להדהים בביצועיו גם בשבוע החמישי שלו על המסכים עם הכנסות של 29.6 מיליון דולר, גם יתר הסרטים שמוצגים בבתי הקולנוע בארצות הברית הפגינו בסוף השבוע יכולות מעודדות שגורמות לאנליסטים להיות אופטימיים. הסיבה? זהו סוף השבוע הראשון מאז ימי הטרום קורונה שארבעה סרטים שונים - "מאווריק", "אלביס", סרט האימה "הטלפון השחור" ו"עולם היורה" - גורפים למעלה מ-20 מיליון דולר בקופות. שימשיך כך.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר