שתף קטע נבחר

מארגני אול' לונדון: "נאסור שימוש בוובוזלות"

האחראי על המשחקים ב-2012, סבסטיאן קו, נגד הכנסתם של הזמבורות הדרום אפריקניות לאנגליה: "בספורט אולימפי אתה צריך אפס הפרעות"

הוובוזלות משגעות את העולם. אחרי שעוררו גל של תלונות ונאסרו משימוש בווימבלדון, הוובוזלות ככל הנראה בדרך החוצה מאולימפיאדת לונדון 2012. האחראי על המשחקים, סבסטיאן קו האגדי, הודיע הערב (ב') כי הוא נגד הכנסתם למשחקים האולימפיים בעוד שנתיים.

 

"אני ליברלי בנושא הזה, אבל בספורט אולימפי אתה צריך אפס הפרעות. לא יכול להיות שיהיה רעש כזה, חמש או שש דקות לפני ריצת הגמר ל-100 מטר", סיפר קו לתקשורת הבריטית.


יגיעו גם ללונדון 2010? הוובוזלות בפעולה (צילום: AP)

 

אתלט העבר הוסיף: "לא הייתי בדרום אפריקה, אבל ממה ששמעתי היה שם רעש. השקט הוא זה שיכול להשפיע על תוצאות ובאירוע כזה צריך

 התנהגות אחרת מאוהדים".

 

כזכור, הוובוזלה גרמה לרעש, תרתי משמע, גם במונדיאל בדרום אפריקה, המגיע למאני-טיים בימים אלו. ראש הוועדה המארגנת של המונדיאל בדרום אפריקה, דני ג'ורדאן, סיפר כבר לאחר יום הפתיחה כי ארצו עשויה לאסור את השימוש בזמבורות המקומיות מחרישות האוזניים בתוך האיצטדיונים. זאת, על רקע תלונות של אוהדים וגופי שידור.

 

צופים ברחבי העולם כולו התלוננו כי השימוש בוובוזלה, שיש שהשוו את רעשה לזמזום של נחיל דבורים ענקי, פגע בחוויית הצפייה. גם שחקנים המשתתפים בטורניר התלוננו כי היא מפריעה להם להתרכז ולישון, אך לבסוף המארגנים איפשרו את שימוש הוובוזלה בכל המפגשים במונדיאל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים