שתף קטע נבחר

מראדונה: "הקדנציה שלי בארגנטינה הסתיימה"

יומיים אחרי התבוסה 4:0 לגרמניה ברבע גמר המונדיאל, מספר 10 האגדי החליט לקחת אחריות ואמר לכתבי טלוויזיה שהגיעו לביתו: "נתתי את כולי, רוצה להיות עם המשפחה"

דייגו מראדונה לוקח אחריות. יומיים אחרי ההדחה המשפילה מהמונדיאל בעקבות ההפסד 4:0 לגרמניה ברבע הגמר, הבהיר אחר הצהריים (ב') מאמן נבחרת ארגנטינה כי הוא מתכוון לסיים את תפקידו.

 

"זהו זה, הקדנציה שלי בנבחרת הסתיימה", אמר מספר 10 האגדי לכתבים של תחנת טלוויזיה מקומית שפגשו בו סמוך לביתו: "נתתי את כולי, אני רוצה להיות עכשיו עם משפחתי". ההודעה הרשמית של ההתאחדות הארגנטינית עדיין לא יצאה, אולם דבריו של המאמן לא הותירו הרבה מקום לספק.


מראדונה בתמונה האחרונה כמאמן הנבחרת, הבוקר בשדה התעופה (AP) 

 

הבוקר קיבלו את הסלקסיון עשרות אלפים, שתמכו בשחקנים על אף ההפסד הצורב בשלב שמונה האחרונות. מספר שחקנים מהסגל פנו למאמן וביקשו ממנו שיישאר בתפקידו, על אף הביקורת הנוקבת על החלטותיו, אך הוא העדיף להחזיר את המפתחות.

 

התחלה ברגל ימין, קריסה ברגע האמת

שחקן העבר, שהוליך את ארגנטינה לזכייה במונדיאל 1986, התמנה למחליפו של אלפיו באסילה באוקטובר 2008 אחרי הפסד 1:0 לצ'ילה במוקדמות המונדיאל.


הפרידה הכואבת. מראדונה אחרי התבוסה לגרמניה (צילום: רויטרס) 

 

הקדנציה של מראדונה דווקא החלה ברגל ימין עם שלושה ניצחונות רצופים, אלא שאז הגיעה התבוסה 6:1 לבוליביה, בעקבותיה נסדק האמון של העם

הארגנטיני בו. בהמשך קמפיין המוקדמות המשיכה ארגנטינה לדשדש ולמרות הביקורת הנוקבת על החלטות המאמן, השיגה הנבחרת את הכרטיס לדרום אפריקה רק ברגע האחרון.

 

בשלב הבתים של גביע העולם, נראתה האלביסלסטה מצוין, אך אחרי שעברה את מכסיקו בשלב שמינית הגמר, הגיעה גרמניה ומנעה ממראדונה להגשים את חלומו - לזכות בגביע העולם גם כמאמן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים