שתף קטע נבחר

ג'ניפר פליישר חזרה לנבחרת ישראל

סנטרית נאמור ערכה אימון בכורה במדי הכחולות-לבנות לקראת מוקדמות היורובאסקט. קרין אגסי זומנה: "הרגשתי צמרמורת"

נבחרת הנשים החלה היום (א') את שבוע האימונים השני עם תוספת משמעותית וחזקה מתחת לסלים - ג'ניפר פליישר. הסנטרית ערכה את אימון הבכורה שלה הקיץ במדים הכחולים-לבנים, קצת יותר מחודש לפני פתיחת מוקדמות אליפות אירופה.

 

פליישר, ששיחקה בעונה החולפת בנאמור הבלגית, חזרה זו השנה הרביעית ברציפות לנבחרת וצפויה גם להיכלל בסגל הסופי לקראת המשחק הראשון ב-12 לאוגוסט מול סרביה. בעוד שבועיים גם תצטרף לייני סלווין לאימונים.


קרין אגסי עם מירב דורי. "יש הרגשת כבוד, גאווה ורצון" (אורן אהרוני) 

 

קרין אגסי, אחת מהשחקניות שזומנו הקיץ לראשונה לנבחרת הבוגרת, סיפרה היום את תחושותיה. "כשהייתי בנבחרת הקדטיות, המאמן דאז (טל נתן - ר.ו.) העביר לנו המון הרצאות בנושאים שונים. לאחר ההרצאה על 'מה זה להיות שחקנית נבחרת', הבנתי כמה הכבוד הוא עצום, הגאווה אדירה והרצון להמשיך ולהיות בכל נבחרות ישראל".

 

"כל זה בגלל משפט בודד - 'בנות, אתן צריכות להבין, לא סתם קוראים לזה נבחרת, בחרו אתכן'. אחרי המשפט הזה עברה בי צמרמורת גדולה גם כי הייתי הקפטנית וגם כי התחלתי להבין את משמעות העניין".

 

"היום, שש שנים אחרי אותה הרצאה, קיבלתי זימון ראשון לנבחרת ישראל הבוגרת ושוב הרגשתי את אותה הצמרמורת", הוסיפה אגסי, שתשחק בעונה הבאה במכבי רמת חן, "נבחרתי להיות בסגל המורחב וההרגשה היא אותה הרגשת כבוד, גאווה ורצון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ג'ניפר פליישר
צילום: אלי אלגרט
מומלצים