1 צפייה בגלריה
גנאברי והרננדס עם לבנדובסקי
גנאברי והרננדס עם לבנדובסקי
גנאברי והרננדס עם לבנדובסקי
(רויטרס)
לא רק הנהלת באיירן מינכן מתעסקת באופן יומי בסאגת רוברט לבנדובסקי, מסתבר שגם השחקנים חיים מאוד מקרוב את הסוגיה סביב השחקן שמעוניין לעבור בקיץ לברצלונה בכל מחיר. הנושא חלחל בצורה חזקה לחדר ההלבשה של אלופת גרמניה לפי דיווח ב’אתלטיק’, ולחלק מהשחקנים כבר נמאס.
מספר שחקנים בקבוצה של יוליאן נגלסמן לא מבינים את ההצהרות של לבנדובסקי בשבועות האחרונים, בהן הוא הביע בבירור את רצונו לעזוב. בבאיירן מתקשים להסכים עם הגישה של הפולני, למרות העובדה שהוא אחד מהשחקנים החשובים בסגל וכל מה שעשה במועדון בשנים האחרונות.
חלק מהשחקנים בחדר ההלבשה מאמינים שלבנדובסקי מתנהג באנוכיות ולא מתחשב באינטרסים של המועדון ושל הקבוצה. השחקנים סבורים שכל כך הרבה הצהרות פומביות לא תורמות לו ושכדאי לפתור במהירות את אופרת הסבון הזו. לבנדובסקי מצידו עדיין רוצה לעשות הכול כדי לשחק בקאמפ נואו.
בתוך כך, פבריציו רומאנו דיווח היום (חמישי) כי ברצלונה הגישה הצעה נוספת עבור לבנדובסקי, כשהקטלונים מוכנים לשלם 35 מיליון אירו ובנוסף 5 מיליון בונוסים. על פי הדיווח גם הפעם הבווארים סירבו בטענה שההצעה אינה מספיקה. בדיווח נוסף נאמר שהסיבה לכך שבאיירן לא מוכנה לקבל הצעה של פחות מ-50 מיליון, היא שהגרמנים לא סומכים על היכולות הכלכליות של ברצלונה לעמוד בהבטחות על בונוסים העתידיים.