החוקרים מדברים: כבר יותר מ-30 שנה שיוסי שוורץ הוא מלך חיי הלילה של באר שבע, והאיש ששם את העיר הדרומית על מפת הבילויים של ישראל - עם מועדון הפורום שבבעלותו. לצד ההצלחה עלו במהלך השנים הרבה סיפורים ותלונות על מה שמתרחש בין כתלי המועדון בכלל ובמשרדו של שוורץ בפרט.

שוורץ הצליח להיחלץ מלא מעט תלונות על תקיפה מינית והתיקים נגדו נסגרו. אבל בחודש האחרון הגיעה תלונה חדשה, על אונס, והפעם גם הוגש כתב אישום. מחר באולפן שישי: תיק יוסי שוורץ נפתח במלואו. שוחחנו עם מתלוננות, עם נערות שפתחו קבוצה שנועדה להילחם בתופעת הסכנה במועדונים - ועם חוקרי המשטרה שפענחו את התיק של מי שמכונה "קסטיאל של הדרום".

יוסי שוורץ, בבית המשפט בבאר שבע (צילום: פול, תאגיד השידור הישראלי)
התיק נפתח. יוסי שוורץ | צילום: פול, תאגיד השידור הישראלי

אחת החוקרות, רס"מ טל ורדי, מספרת על אחת הסטונדנטיות שהגיעה למועדון ונקלעה לשיחה עם יוסי: "הם דיברו ושתו. באמתלה כזו או אחרת הוא הוביל אותה למשרד שלו. שם בוצעה העבירה כלפיה - תוך שהיא לטענתה מתנגדת. היא הצליחה לצאת משם ולספר לחברות שלה בחוץ". בשלב הזה, מספרת רס"מ ורדי - נכנסה המשטרה לתמונה. 

רס"מ קובי כהן,  גם הוא מצוות החוקרים, מספר על הקשיים בחקירה: "זה לא מקרה קלאסי שבן אדם בא וחטף מישהי וביצע בה את זממו, זה דברים שהקשו עלינו בחקירה - אבל גם על זה התגברנו. כולנו כאן הורים לנערות מתבגרות, זה משהו שאתה לוקח אותו איתך הביתה ואתה חושש כל רגע. האם הילדה שלך שהולכת למשהו מאוד בסיסי ואלמנטרי, לצאת לבלות - תחזור ותיפגע?".