למרות התנגדות הבעלים משה חוגג, בקרת התקציבים צפויה למנות מנהל מלווה מטעמה לבית"ר ירושלים. זאת בהנחה שהמועדון לא יצליח להעמיד תקציב מינימום לקראת העונה הבאה.
בניגוד למה שנטען כלפיה, הבקרה פעלה מיד עם סיום העונה בשל אי הוודאות סביב בית"ר ושלחה למועדון מכתב עם דרישה להציג בפניה את המקורות הכספיים לקראת העונה הבאה. בית"ר הייתה אמורה להשיב למכתב עד העשירי ביוני, כלומר לפני כמעט שבועיים. "הבקרה לא החליטה כלום בנוגע לבית"ר, אמרו בהתאחדות, אמרו בהתאחדות. "קודם יהיה נאמן מלווה והוא יחליט מה יקרה איתה".
2 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים. המועדון בצרות
(צילום: עוז מועלם)
שלשום (שלישי) נערכה פגישת חירום בנושא שכללה בין היתר את יו"ר הבקרה, סיגלית סייג, יו"ר ההתאחדות אורן חסון והיועץ המשפטי עמית פינס, על מנת לקבל אינדיקציות בנוגע ליכולת של בית"ר להעמיד את תקציב המינימום, 11 מיליון שקל. בבקרה עדיין לא הודיעו כלום לבית"ר, במידה שיבינו שם כי לבית"ר אין יכולת להעמיד את התקציב הנדרש, הם ימנו נאמן מטעמם. מסתמן כי מי שתקבל את התפקיד היא ליזה חדש, שעשתה את זה בהצלחה בעבר, כולל באדומים אשדוד בעונה שעברה. אם הנאמן יודיע כי לא ניתן להעביר את המועדון בבקרה, היא תתחיל לפעול נגד בית"ר.
עוד מתברר כי היום (חמישי) יתקיים מפגש שיכלול את אנשי ההתאחדות עם שר התרבות והספורט חילי טרופר על מנת להציג בפניו את הבעיות של בית"ר, בניסיון למצוא פיתרון.
2 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(צילום: עוז מועלם)
מבדיקה שבוצעה בבקרה מתברר כי נלקחו מספיק ערבויות מבית"ר עוד לפני תחילת העונה, ולא ניתן היה לחזות מראש כי משה חוגג ייעצר, וכספו יחולט ע"י המשטרה.
חוגג מצידו הבהיר בכל שיחה בימים האחרונים כי הליך של פירוק לקבוצה אינו רלוונטי מבחינתו, כשהוא מצידו מנסה מנסה להעביר את הקבוצה לעמותת אוהדים. הוא הסכים למכור את המועדון תמורת 4 מיליון שקל בלבד, ולקיחת אחריות על החובות. "לא יהיה שום פירוק, גם לא יהיה שום מנהל מלווה, אם רוצים שיורידו אותנו לליגה א'", אמר חוגג בשיחות סגורות. "אני לא רוצה שקל, רוצה לעזוב את בית"ר, מתחנן שייקחו אותה ממני. שייקחו את החובות ושלום על ישראל"