1 צפייה בגלריה
מה יעלה בגורל הטורניר? מרסלו וסרחיו ראמוס בזכייה הקודמת של ריאל מדריד
מה יעלה בגורל הטורניר? מרסלו וסרחיו ראמוס בזכייה הקודמת של ריאל מדריד
מה יעלה בגורל הטורניר? מרסלו וסרחיו ראמוס בזכייה הקודמת של ריאל מדריד
(רויטרס)
לאחר שזכתה בליגת האלופות, ריאל מדריד הבטיחה את השתתפותה בשני מפעלים נוספים: הסופר קאפ האירופי ואליפות העולם לקבוצות. בזמן שהכול סגור בכל הנוגע למפגש מול זוכת הליגה האירופית פרנקפורט, סביב הטורניר שמתקיים לרוב בסוף השנה הקלנדרית יש לא מעט סימני שאלה, והכול מצביע על כך שישוחק רק ב-2023.
המונדיאל בקטאר, שייערך בין 21 בנובמבר ל-18 בדצמבר, לא משאיר מקום לאליפות העולם לקבוצות. ב’מארקה’ מדווחים שהטורניר עשוי להיערך בין הימים האחרונים של פברואר לימים הראשונים של מרץ 2023, כאשר בין לבין מתקיימים משחקי שמינית גמר ליגת האלופות, מה שעלול להשפיע על ההשתתפות של הבלאנקוס אם וכאשר יעברו את שלב הבתים.
נכון לכרגע, אין גם מיקום סופי לטורניר שבעונה שעברה נערך באיחוד האמירויות והפגיש בגמר את צ’לסי ופלמייראס, כשהראשונה ניצחה וזכתה. כרגע לאור חוסר הוודאות לגבי המיקום יש גם חוסר ודאות סביב השתתפות, כאשר רק שלוש קבוצות הבטיחו את מקומן: ריאל, סיאטל סאונדס (זוכת ליגת האלופות של הקונקאף) ו-וויידאד המרוקאית (זוכת ליגת האלופות של אפריקה).
עדיין לא נקבעו הזוכות של הליברטדורס (הגמר ב-29 באוקטובר), ליגת האלופות של אסיה (הגמר ב-26 בפברואר, מה שיסבך מאוד את לוח הזמנים של הטורניר) ואוקיאניה. הבלאנקוס יחפשו זכייה חמישית במפעל, וב-10 באוגוסט כאמור יפגשו את פרנקפורט במטרה לזכות בסופר קאפ האירופי בפעם החמישית.