דרמה בארגנטינה: רופאיו של מראדונה יעמדו לדין באשמת רצח

בית המשפט בארגנטינה קבע כי 8 רופאים, שהואשמו במוות בכוונה תחילה של אגדת הכדורגל, יישפטו על מעשיהם: "נטלו את חייו של דייגו בכוונה לאחר שפעלו בצורה בלתי הולמת, לקויה ופזיזה"

מראדונה. מותו יכול היה להימנע?, צילום: AP

רופאיו של דייגו מראדונה עלולים לשלם את הדין בקרוב מאוד. על פי דיווחים בסוכנויות, שמונה אנשי צוות רפואי, שהשתייכו למעגל המצומצם, שטיפל בשנים האחרונות באגדת הכדורגל הארגנטינאית, יישפטו בגין הזנחה פושעת ומוות ברשלנות, זאת על פי פסיקה חסרת תקדים של בית המשפט המקומי.

כזכור, כוכב הכדורגל מת מהתקף לב ב-25 בנובמבר 2020, שלושה שבועות לאחר שעבר ניתוח להסרת קריש דם מראשו. אחרי המוות של מראדונה, פורסם הדוח רפואי שאומנם אישר כי האייקון הלך לעולמו כתוצאה ממחלת לב שהייתה קיימת אצלו אך במקביל ניתן היה להסיק כי רשלנות בטיפול ובהשגחה על הפציינט, גרמה בסופו של דבר למותו של דייגו.

מראדונה. אגדה שהייתה באמת, צילום: AP

במסמך בן 236 העמודים שראה אור ביממה האחרונה, השופט האחראי על התיק הטיל ספק ב"מעשיו של כל אחד מהנאשמים, שהובילו ותרמו למימוש התוצאה המזיקה (מותו של דייגו)". עוד צוין בפסק הדין כי שמונה בני אדם, ביניהם רופאים, אחיות ופסיכולוג שטיפלו בכוכב הארגנטינאי בחודשים האחרונים לפני מותו, מואשמים "ברצח לאחר שנטלו את חייו בכוונה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

כאמור, ועדה רפואית שמונתה לחקור את מותו של מראדונה הגיעה למסקנה כבר ב-2021 כי הצוות הרפואי של כוכב הכדורגל פעל "בצורה בלתי הולמת, לקויה ופזיזה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר