תוצאה הפוכה: מצעד הביקיני המבולבל של פאולה רוזנברג

המחאה שיזמה מנחת תוכנית הבוקר בהמשך לסערת צניעותה של עדן בן זקן הייתה מטרה ראויה • רק חבל שבדרך היא פזרה הצהרות שלא מתיישבות עם המסר שהיא עצמה ניסתה להעביר

ליאון ופאולה רוזנברג, צילום: טל גבעוני

אתמול ב"פאולה וליאון" החליטה מנחת התוכנית לעשות משהו ש"לא נעשה קודם בטלוויזיה" ולהגיב לסערה התורנית בעלת השם הקליט שהמצאתי, "עדן בן זקן, הביקיני והבן".

למי שפספסו, הזמרת העלתה תמונה לאינסטגרם שבה היא מצולמת בבגד ים קטנטן, מה שגרר תגובות רעות מהגולשים. לאורך היום נשים מפורסמות (וגברים) התייצבו לצידה והעלו תמונות דומות, אבל פאולה ראתה והחליטה להשוות ולהעלות. הכוונה הייתה יותר מראויה - היא נכנסה יחד עם חבורת אימהות בבגדי ים לאולפן - מחזה לא שגרתי על המסך שלנו, חבל רק שתוך שניות שחררה גיבורת מעמד הצוהלות כמה הצהרות שלא מתיישבות עם המסר.

מסר שהתפספס. פאולה רוזנברג,

בכניסה לאולפן צעקה: "תן לקהל לעכל את המראה - זה לא פשוט!" רגע, מה? למה זה לא פשוט? הרי רצית לזעוק שזה מראה שאין מה להתבייש בו, ולא מראה של תמונות קשות. בהמשך היא חיזקה את המסר ההפוך: "צריך אומץ ב־2022 לחשוף את עצמך כשאת אמא!" כשאירה דולפין מתקנת "לא צריך אומץ, זה טבעי ונורמלי שנהיה בבגדי ים!".

לפאולה עוד לא נפל האסימון שמשהו בטקסטים יוצר מצב הפוך למסר החשוב, ופנתה אל אם לבני־עשרה עם "לא מפחיד אותך להגיע לפה ושהמתבגרים שלך יראו אותך?" ולדיאטנית שעמדה לידה "את בכלל צריכה אומץ כי את מטפלת באנשים!".

מצעד התעוזה של פאולה רוזנברג, צילום: צילום מסך

הנה דבר שלא נראה מעולם בטלוויזיה: ליהיא גרינר יוצאת הכי הגיונית מתוך קבוצת אנשים בתוכנית טלוויזיה: "עדן בן זקן, מה את מתייחסת? מדובר בטוקבקים, וגם קיבלת באינסטגרם הרבה תגובות טובות!" רק היה חסר איזה דרופ דה מייק טוב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר