בית המשפט המחוזי בתל אביב (השופטת איריס לושי-עבודי) אישר אתמול (יום רביעי) את הסדר החוב שהציע מעצב האופנה דני מזרחי לנושיו, לאחר שנקלע לקשיים כלכליים.
מזרחי, שמיוצג בהליך על ידי עו"ד זאב משה בן דורי, עוסק מעל 40 שנה בתחום האופנה ועיצב בין השאר שמלות לתחרויות מלכות היופי לדורותיהן ולתוכניות ריאליטי. הוא הלביש נשים מפורסמות, משרה נתניהו ועד גל גדות, ונחשב לאחד ממעצבי האופנה המובילים בישראל.
1 צפייה בגלריה
דני מזרחי
דני מזרחי
דני מזרחי
(צילום: אמיר יהל)
בשנת 2019 נקלע לקשיים כלכליים, ובית המשפט הורה על פירוק החברה שלו "דני מזרחי דיזיינס". מעצב האופנה הגיש בקשה להסדר עם נושיו לאחר שצבר חובות. בית המשפט מינה את עו"ד אייל עברון לתפקיד מנהל ההסדר.
הצעת ההסדר של מזרחי מול נושיו כללה את מכירת הווילה שהייתה בבעלותו בהרצליה פיתוח, ואכן הווילה נמכרה. מדובר בווילה עם בריכת שחייה, שהוערכה על ידי שמאי בכ-5 מיליון שקל, ונמכרה תמורת 4.5 מיליון שקל.
עו"ד זאב משה בן דוריעו"ד בן דורי
מנהל ההסדר ציין לאחרונה בפני בית המשפט כי כנגד מזרחי הוגשו 20 תביעות חוב, ולאחר בדיקת התביעות - עומדים חובותיו על סך של כ-3.6 מיליון שקל. עוד עולה כי בקופת ההסדר הופקד סכום של כ-4.5 מיליון שקל. לאחר תשלום יתרת המשכנתא בסך של כ-2.8 מיליון שקל, תשלום לבנק הפועלים, אחד הנושים, בסך מיליון שקל, תשלום של 60 אלף שקל בגין דיור חלוף למזרחי ועוד תשלומים נוספים, צפוי להישאר סך של כ-127 אלף שקל לתשלום דיבידנד נטו לנושים.
עו"ד זאב משה בן דורי, בא כוחו של מזרחי, מסר בתגובה: "ההסדר משקף תכלית הדין והפסיקה העכשווית. בקרוב יחזור אושיית עולם אופנת הקוטור של שמלות כלה וערב לפעילות בשוק וייצא בקולקציה".