1 צפייה בגלריה
האם המצב המורכב בקבוצה מברזיל מקרב אותו לחזרה לצהוב? זהבי
האם המצב המורכב בקבוצה מברזיל מקרב אותו לחזרה לצהוב? זהבי
האם המצב המורכב בקבוצה מברזיל מקרב אותו לחזרה לצהוב? זהבי
(רדאד ג'בארה)
ערן זהבי מתקרב לחתימה לשנתיים במכבי תל אביב. הצהובים המתינו בסבלנות להחלטה של השחקן ונראה שהכל ערוך ומוכן לקראת ההכרזה על חזרתו אחרי שמיץ’ גולדהאר אישר את כל פרטי ההסכם מולו לשתי עונות. בכך לא נותרו עוד מכשולים ועל כן ההערכה כי הוא יחתום ויעדיף את הצהובים על פני ההצעה מבוטאפוגו.
במכבי ת”א האמינו לאורך כל הדרך כי החלוץ הישראלי יבחר לחזור ארצה בגיל 35 ולא ישאיר קהל של עשרות אלפים כשהם מאוכזבים. החוזה של השחקן כבר סגור מול מיץ’ גולדהאר ויהיה לשנתיים בשכר של כמיליון אירו לעונה.
הצהובים קיוו כי אפשר יהיה להודיע עוד היום (חמישי) על הקאמבק אך נראה שיצטרכו להמתין עוד קצת, כשהם מחכים להודעה הסופית מהשחקן על חזרתו.
יש לציין כי מהצד של ולאדן איביץ’, המאמן הצהוב מכין את הסגל שלו מנקודת ההנחה שערן זהבי חוזר. כל המהלכים אשר מתבצעים כעת בשוק ההעברות בניסיון לאתר שחקני חיזוק עבור המועדון, מגיעים מנקודת ההנחה שמספר 7 יהיה צהוב הקיץ.
מטרה נוספת של המועדון היא אלי דסה, אשר עדיין לא חתם בקבוצה חדשה. במכבי ת”א מקווים כי אם המצב יישאר כזה בשבועות הקרובים, השחקן יהיה פתוח יותר לחזור ארצה ולחתום על ההצעה הגבוהה אשר הוגשה לו. המגן הימני, כפי שכבר דווח, נחוש להישאר באירופה.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל של גוגל.