1 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(איציק בלניצקי)
מה יעשה ערן זהבי? על פי מקורביו של השחקן ההחלטה בנוגע לעתידו אמורה להגיע היום (חמישי) ואם בברזיל שידרו שהם בטוחים שהוא יגיע לבוטאפוגו, אז במהלך הלילה בעלי הקבוצה, ג’ון טקסטור, הבהיר כי זה פחות קרוב מאיך שהתקשורת שם מציגה את זה. למעשה, על פי דבריו, נראה שזהבי הרבה יותר קרוב לחזרה למכבי תל אביב.
“המשפחה של זהבי מאוד מדואגת בשבועות האחרונים. הסיפור עם הקהל השפיע לרעה על השיחות שלנו עם כמה שחקנים. זה משפיע בעיקר על המשפחות שלהם. ריו זה מקום בטוח וטוב אבל אנחנו צריכים להמשיך למכור ולשווק לשחקנים צדדים חיוביים. אחרי מה שקרה עם הכניסה של הקהל לחדר ההלבשה זה הפך ליותר קשה. הביטחון האישי של זהבי הוא בהחלט אחת הבעיות במו”מ איתו. יש לו עוד שתי אפשרויות ואנחנו מחכים להחלטה שלו”, אמר טקסטור.
“אנחנו מנהלים שיחות נהדרות איתו והן נמשכות, אני חושב שהוא אוהב את האופציה של בוטאפוגו אבל בסוף זו החלטה של המשפחה ביחד איתו. אנחנו מאוד אוהבים את ערן. כאשר אמרתי לפני כמה שבועות שערן יהיה שחקן שלנו, הרגשתי שהוא סגור אצלנו אבל המו”מ, כך מסתבר, לא הסתיים. בכל מקרה החלון נפתח רק ב-18.7. אתה תמיד מכוון לשחקנים האיכותיים אך לא תמיד זה אפשרי”.