שתף קטע נבחר

ליונל מסי: "מרגיש רע בעקבות ההפסד"

הכוכב של נבחרת ארגנטינה התייחס לראשונה להדחה ברבע הגמר: "סליחה שלא הצלחנו להגשים את החלום של האנשים". מראדונה ושחקניו נחתו בבואנוס איירס, אלפים הגיעו לתמוך

לאחר ההשפלה ברבע גמר המונדיאל מול נבחרת גרמניה (4:0), נחתו לפנות בוקר (ב') שחקני ארגנטינה בבואנוס איירס, כשקהל רב של אוהדים המתין לשחקנים בכניסה לשדה התעופה.

 

סקר: כשליש מהישראלים תומכים בגרמניה

 

ליונל מסי, שלא הצליח למצוא את הרשת במהלך הטורניר, התראיין לראשונה מאז ההדחה ברבע הגמר וכתב בבלוג הפרטי שלו: "למען האמת, אני מרגיש רע ורק רוצה לחזור הביתה. לא שיחקנו טוב מול גרמניה ונצטרך לבנות עכשיו את הנבחרת מהתחלה. תודה על כל התמיכה וסליחה שלא הצלחנו להגשים את החלום של כל כך הרבה אנשים".


נבחרת ארגנטינה מגיעה לבואנוס איירס, עשרות אלפים הריעו לה (AP)

 

מראדונה הזיל דמעה

מיד לאחר הנחיתה, משטרת בואנוס איירס עשתה כל מאמץ להרחיק את האוהדים משדה התעופה עצמו, כששוטרים רבים יצרו רצועת אדם שמנעה סיבוכים.

 

השחקנים עבור את כל תהליכי ההגירה והמכס עוד בתוך המטוס, ומשם ירדו לאוטובוס שלקח אותם היישר למשרדי התאחדות הכדורגל המקומית, מרחק לא רב משדה התעופה. קהל רב הגיע גם למשרדי ההתאחדות, כשרבים עודדו את המאמן דייגו מראדונה להישאר בתפקידו.


מראדונה, מציץ דרך חלון האוטובוס (צילום: AP)

 

למעלה מ-10,000 אוהדים הגיעו למפגן התמיכה, כשהמסר הכללי היה: "תודה על כך שניסיתם". מאות דגלים הונפו לכל עבר, חלקם תמוכים בנבחרת, השאר במראדונה, בהם היה כתוב - "דייגו ב-2014", אז כמובן, יתקיים מונדיאל הבא, הפעם בברזיל. דייגו, אגב, לא עמד בפרץ והזיל דמעות כשראה את הקהל הרב שהגיע.

 

מעבר למפגן האהבה בארגנטינה, האוהדים התכולים לא שכחו את הנפילה של היריבה השנואה ברזיל (הודחה לאחר שהפסידה 2:1 להולנד ברבע הגמר), כשחלקם הניפו שלטים עליהם היה כתוב: "מראדונה הרבה יותר גדול מפלה".

 

כזכור, הנבחרת הארגנטינית, אחת הפייבוריטיות הברורות לזכייה בטורניר, שייטה לשלב שמינית הגמר, וגם שם לא התקשתה לנצח את מכסיקו 1:3, אך ברבע הגמר הביסה נבחרת גרמניה את התכולים של מראדונה 0:4, ושלחה אותם בחזרה הביתה מוקדם מהצפוי.

פורסם לראשונה 05/07/2010 11:24

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים