האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
מי עוד הולך לבדיקות? |
ToGo |
22.06.22 12:16 |
1 |
מי שמפחד שהתו הירוק יוחזר ושיכפו עליו להתחסן או שיטלו עליו סנקציות |
נשארים |
22.06.22 12:18 |
3 |
מי שאכפת לו מהמשפחה שלו\חברים\סביבה קרובה או סתם מאנשים ברחוב |
tkhri |
22.06.22 12:23 |
6 |
+1 |
Flyby |
22.06.22 12:23 |
7 |
חחחח אני לא יכול כבר עם הדמגוגיה שלכם … |
האופטימי |
22.06.22 13:26 |
38 |
אם היו כותבים לך את המשפט שאתה כתבת כרגע, איך היית מגיב לגבי משפט ריק מתוכן? |
Flyby |
22.06.22 13:39 |
42 |
לא מבין מה הבעיה, אם היית שוכב עם מישהי/מישהו |
tkhri |
22.06.22 13:49 |
51 |
+ |
טכנאי |
22.06.22 12:25 |
9 |
🎯🎯 |
קוראת ותיקה |
22.06.22 12:26 |
10 |
ומה מונע ממנו לעשות בדיקה ביתית? מה תורמת לו החותמת של המדינה? |
erz |
22.06.22 12:53 |
26 |
ימי מחלה, אישור שהוא מחוסן דה פקטו, שיתוף הנתונים עם הציבור לטובת הכלל. |
ZOG |
22.06.22 13:04 |
31 |
בדיוק :) |
tkhri |
22.06.22 13:08 |
32 |
שני הסעיפים הראשונים שרשמת הם למטרה אישית בלבד, שום דבר אגואיסטי. הסעיף השלישי מגוכח |
erz |
22.06.22 15:32 |
63 |
++ |
אניהיא |
22.06.22 18:02 |
74 |
PCR נחשב בדיקה יותר טובה |
פיניקית |
22.06.22 17:27 |
66 |
מי שיש בו ערבות הדדית |
סתם אחת |
22.06.22 12:58 |
27 |
+100 |
FireSky |
22.06.22 13:24 |
36 |
אם אתה נשאר בבית כשאתה חולה, אתה שומר על הסביבה |
שונרי |
22.06.22 13:44 |
47 |
וזה קשור רק לקורונה? ככלל מי שחולה צריך להישאר בבית ולא להדביק אחרים |
נשארים |
22.06.22 13:48 |
49 |
נכון מאוד ובעיקר מי שחולה במשהו מאוד מדבק |
tkhri |
22.06.22 13:49 |
53 |
פופוליזם זול |
ToGo |
22.06.22 14:56 |
60 |
ממש כך |
שונרי |
22.06.22 13:43 |
46 |
מי שרוצה ימי מחלה |
האיש שבקיר |
22.06.22 13:49 |
52 |
+1 |
Mr W |
22.06.22 14:01 |
56 |
אנשים אחראיים שלא רוצים לגרום נזק לאחר? |
הקוריאני |
22.06.22 14:27 |
57 |
אם אין בדיקות, אין קורונה |
פיניקית |
22.06.22 17:29 |
67 |
גל לא קל בכלל |
News_Max |
22.06.22 12:16 |
2 |
כלומר |
bennyb |
22.06.22 12:20 |
4 |
החיסונים לא עובדים |
לאנורמלי |
22.06.22 12:21 |
5 |
החיסונים הורידו משמעותית את כמות המתים |
jack10 |
22.06.22 12:59 |
29 |
החיסונים מורידים את הסיכון למחלה קשה ותמותה באופן משמעותי. |
הקוריאני |
22.06.22 14:40 |
58 |
30591 נבדקו אמש. |
פויקה |
22.06.22 12:25 |
8 |
תודה. פרופסור לס עשה המון נזק כאשר השווה קורונה לשפעת, ממתי שפעת מתפרצת בקיץ שנה אחר שנה? |
Flyby |
22.06.22 12:26 |
11 |
מסכים איתך |
tkhri |
22.06.22 12:28 |
13 |
סליחה על השאלה, אבל איך אתה יודע שאין אסימפטומטים לשפעת בקיץ? |
לאנורמלי |
22.06.22 12:36 |
16 |
כי בדקו את זה, רק בילדים יכול להיווצר עומס נגיפי מדבק כחצי יום לפני תסמינים |
שונר |
22.06.22 12:41 |
17 |
עומס נגיפי מדבק זה משהו אחד, ומולקולת RNA שתופיע בבדיקת RNA זה משהו אחר |
לאנורמלי |
22.06.22 12:44 |
18 |
איך אתה חושב שבדקו את קיומו של נגיף השפעת? |
שונר |
22.06.22 12:46 |
20 |
נוגדן אולי? |
לאנורמלי |
22.06.22 12:47 |
21 |
לא |
שונר |
22.06.22 12:51 |
22 |
אתה יכול להביא את מה שאתה מסתמך עליו ונוכל להחכים ביחד? |
לאנורמלי |
22.06.22 12:52 |
24 |
לפני שממשיכים אתה מודע לזה שאין אסימפטומטים בשפעת בלי סימפטומטים לשפעת? |
שונר |
22.06.22 17:17 |
64 |
אם הייתה היו מזהים אותה. איך יודעים שיש קורונה בקיץ? מזהים אותה כדבר חריג. |
Flyby |
22.06.22 13:16 |
33 |
בחודש מרץ 2021 שרון אלרועי פרייס ביקשה ממחוסנים ''שמרגשים טוב'' לא להיבדק, האם זה לא תרם להתפרצות? |
pedro |
22.06.22 12:59 |
28 |
מה היה מצב הבדיקות במרץ 2021? היה עומס? |
Flyby |
22.06.22 13:19 |
34 |
כרגיל, אפס יחס לשאלות הקשות בתוספת התנשאות אופיינית. זה מה שראשת מערכת הבריאות בישראל ביקשה מיד |
pedro |
22.06.22 13:29 |
39 |
אז מה עם תשובות לגבי מה ששאלתי? אתה מסוגל לספק מידע? |
Flyby |
22.06.22 13:38 |
41 |
אתה מבין ש''שלחו מאומתים מחוסנים להרוג קשישים כי היה עומס על מערך הבדיקות'' זה תירוץ מטומטם במיוחד? |
pedro |
22.06.22 13:43 |
44 |
הבעיה היא שאינך מספק נתונים כדי לבחון דברייך גם אם אני מסכים איתם וחושב שפרייס שגתה |
Flyby |
22.06.22 13:48 |
50 |
לא פעם ולא פעמיים חליתי במחלה נשימתית בקיץ. להגיד שאין מחלות בסגנון בקיץ זה שקר שנועד לזרוע פאניקה |
the_coon |
22.06.22 12:59 |
30 |
פאניקה? קודם תקרא מה כתבתי ''קורונה'' ו-''שפעת'' בקיץ. לא סתם מחלת נשימה, ''שפעת'' ו-''קורונה''. |
Flyby |
22.06.22 13:21 |
35 |
המקדם מבטא את 10 הימים האחרונים? |
elbustani |
22.06.22 12:27 |
12 |
למה אין נתון של כמה מהנדבקים הם הדבקות חוזרות?? |
יואב_81 |
22.06.22 12:30 |
14 |
יש גרף תחלואה חוזרת לפי התחסנות -יומי |
הכל_דבש |
22.06.22 12:45 |
19 |
אז חסינות עדר מתה מוות סופי ומוחלט ולכן הבא שיכפה חיסונים מבצע פשע. רשמתי |
pedro |
22.06.22 12:53 |
25 |
הווריאנט החדש שמתפשט בארץ מדביק גם מחלימי אומיקרון. בלי קשר לדעיכה של החיסונים |
FireSky |
22.06.22 13:25 |
37 |
מי שבסיכון מהמחלה - שיתחסן, כאן אנחנו מסכימים ואני בדעה הזו מהיום הראשון של מבצע החיסונים. |
pedro |
22.06.22 13:31 |
40 |
חסינות עדר לקוביד היתה ועודנה בלתי אפשרית |
הכל_דבש |
22.06.22 13:43 |
45 |
אתה ממשיך לטעון שהחיסון מונע לונג קוביד ואז מניח את התנאים לקבלת טיפול רפואי למחוסנים בלבד למרות שאין לך |
pedro |
22.06.22 13:46 |
48 |
בבקשה נא לציין איפה רשמתי מילה על ''מניעה'' |
הכל_דבש |
22.06.22 13:57 |
55 |
בתירגום חופשי זה אומר ששלל בעיות רפואית בחייו של מחלים אך לא מחוסן יתוייגו כלונג קוביד |
the_coon |
22.06.22 18:50 |
87 |
תשובות |
הכל_דבש |
22.06.22 19:26 |
92 |
ובממשלה מאוננים על חוקי נאשם דיקטטורים במקום לעבוד |
Isrtv |
22.06.22 12:31 |
15 |
מה אתה רוצה שיעשו? סגר וחובת חיסון רביעי + ענישה למסרבים + שליחה לגולאג + ריתוך דלתות לסרבנים? |
pedro |
22.06.22 12:52 |
23 |
נס רפואי. אמרו שכולם ימותו וישארו רק מחוסנים בתוקף |
the_coon |
22.06.22 13:40 |
43 |
עטיית מסכות במקומות סגורים, תחבורה ציבורית ואירועים המוניים, בידודים למאומתים וכמובן אכיפה נוקשה |
הקוריאני |
22.06.22 14:44 |
59 |
לא יקרה. מה הלאה? |
נווד דיגיטלי |
22.06.22 17:53 |
70 |
נמשיך להכיל מתים ולסבול מנכי לונג קוביד עד שבסופו של דבר זה יתחיל לפגוע גם בכלכלה |
הקוריאני |
22.06.22 18:56 |
88 |
המלך הוא עירום! |
Law |
22.06.22 13:55 |
54 |
מבט מעניין מהדשבורד |
Reflektor |
22.06.22 14:58 |
61 |
לא מעניין בכלל |
הכל_דבש |
22.06.22 15:21 |
62 |
הגרפים שלך לא סותרים, כי הגרפים שלך משווים ''מחוסנים'' ללא מחוסנים |
Reflektor |
22.06.22 17:25 |
65 |
לא. |
הקוריאני |
22.06.22 17:32 |
68 |
זאת היפותזה שלך? |
Cyber |
22.06.22 17:37 |
69 |
נתונים יש למכביר מהמדינות, ורואים תחלואה עולה ככל שמזריקים יותר |
Reflektor |
22.06.22 17:54 |
71 |
שאלה |
Cyber |
22.06.22 17:56 |
72 |
אני עושה כל הזמו רגרסיות ליניאריות |
Reflektor |
22.06.22 18:02 |
73 |
אז חבל להשתמש במשפטים כאלו חסרי פשר סטטיסטית…״אולי״ / ״כאילו״ על גרף מסכן |
Cyber |
22.06.22 18:06 |
75 |
למה מה בהעיה להגיד אולי? |
Reflektor |
22.06.22 18:10 |
77 |
בסטטיסטיקה אין ״אולי״ ואין ״כאילו״ |
Cyber |
22.06.22 18:14 |
78 |
רק בסטטיסטיקה תיאורית אין ''אולי'', אבל אתה מדבר על הסקה סטטיסטית שמבוססת על תורת ההסתברות |
זבנג וגמרנו |
22.06.22 18:21 |
80 |
צר לי, לקחת גרף ולכתוב ״כאילו המוות מגיע שבועייפ אחרי הזרקה״ |
Cyber |
22.06.22 18:25 |
83 |
אנחנו כבר רגילים לטענות של הגולש |
הכל_דבש |
22.06.22 19:42 |
93 |
זה לא סטטיסטיקה. בנוגע לרגרסיה - יש מתאם ברור. אתה יכול לנסות בעצמך |
Reflektor |
22.06.22 18:24 |
81 |
בקשר לטענה הזו שלך? |
Cyber |
22.06.22 18:24 |
82 |
גם את הטענה הזאת תראה בכל מידול רציני שתבדוק. |
Reflektor |
22.06.22 18:32 |
84 |
נראה לי מיותר להשתמש בKNN, אני מבין שיש פטיש ביד כל דבר נראה כמו מסמר (: |
Cyber |
22.06.22 18:36 |
85 |
כבר יש פרוייקטים למכביר. בכלל אנשי AI רואים את הנתונים האלו לפני כולם |
Reflektor |
22.06.22 18:40 |
86 |
אתה מבין שיש הבדל בין 2 ל4? |
the_coon |
22.06.22 18:59 |
90 |
שנ״צ בין 2 ל-4? |
Cyber |
22.06.22 19:02 |
91 |
כתבת: ''וכאמור מוזרקים נחשבים לא מחוסנים לפחות שבועיים לאחר ההזרקה.'' |
הכל_דבש |
22.06.22 20:30 |
95 |
מה הקשר ל partially? |
Reflektor |
22.06.22 20:39 |
96 |
הגולש מוזמן להמשיך לכתוב תגובות מלגלגות שרק מדגישות את התוגבה המקושקשת שהגולש פרסם |
הכל_דבש |
22.06.22 20:57 |
97 |
אין נבדקים - אין מאומתים... די לחגבות והיפוכונדריה |
SpinozaB |
22.06.22 18:09 |
76 |
העיקר שתהיה תמותה לא מזוהה... אחלה תוכנית |
הקוריאני |
22.06.22 18:57 |
89 |
אני לא חושש מגזירות נוספות. בנט ההיסטרי הוחלף על ידי לפיד, זאת הפעם הראשונה מאז תחילת ההתפרצות |
זבנג וגמרנו |
22.06.22 18:15 |
79 |
אתה אופטימי אבל בתקופת בחירות הכל יכול להיות. גם ביבי שיחרר בתקופת בחירות |
the_coon |
22.06.22 19:43 |
94 |
חבר מתאריך 26.11.20
2070 הודעות, 22 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אנשים משועממים וטיפשים..
תתפכחו כבר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.10
39147 הודעות, 151 מדרגים, 295 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
ואולי גם כזה שרוצה לטוס לחו"ל למדינה עם מגבלות מסויימות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.10
7087 הודעות, 76 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
תודה רבה למדרגים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
8633 הודעות, 42 מדרגים, 77 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.7.20
11436 הודעות
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
8633 הודעות, 42 מדרגים, 77 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.10
7087 הודעות, 76 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
והיו אומרים שיש לה/לו מחלת מין לא היית הולך לעשות בדיקה?
רק בגלל שקוראים לזה "קורונה" אתה נגד בדיקה ואחריות אישית או קולקטיבית
תודה רבה למדרגים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.21
1572 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.15
14500 הודעות
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.09
9091 הודעות, 34 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.9.16
8745 הודעות, 75 מדרגים, 124 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
כל מיני דברים שאנשים שומרי חוק ולא כגואיסטים רואים כחשובים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.10
7087 הודעות, 76 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
תודה רבה למדרגים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.09
9091 הודעות, 34 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
אדם שלא משתף את הציבור במצבו הרפואי הוא אגואיסט שאינו שומר חוק? כל אדם חייב להיכנס לסטטיסטיקה רשמית אחרת הוא אגואיסט שאינו שומר חוק? לגבי כל מחלה אתה יושב כך?
לפעמים אני כבר לא מצליח להבין עד כמה שטיפת המוח של השנתיים וחצי האחרונות חילחלה חזק, בחיי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.1.16
39707 הודעות, 273 מדרגים, 525 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
אנשים נהיו הזויים 🤦🏽♀️
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.13
38580 הודעות, 141 מדרגים, 259 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
ואין בדיקה ביתית כזו
בערות זה כח!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
15164 הודעות, 47 מדרגים, 89 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.13
22228 הודעות, 210 מדרגים, 388 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
7722 הודעות, 32 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.10
39147 הודעות, 151 מדרגים, 295 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.10
7087 הודעות, 76 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
תודה רבה למדרגים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
2070 הודעות, 22 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
7722 הודעות, 32 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
כל וירוס רצים לבדוק איך קוראים לו?
להרגע ולהפסיק לשתף פעולה עם הטמטום הזה. מי שחולה שישאר בבית, ישמור על עצמו ועל סביבתו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.10.07
1315 הודעות, 13 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.1.17
35755 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
17175 הודעות, 114 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
אנשים לא טיפשים?
אנשים שאכפת להם מעצמם ומהסביבה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.13
38580 הודעות, 141 מדרגים, 259 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
אני גם בעד להפסיק לדווח על טרור ומלחמות. יפתור הרבה בעיות בעולם
אומנם יגדיל את כמות המתים מסיבות לא מזוהות, אבל אין מה לעשות
בערות זה כח!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.8.17
18199 הודעות, 59 מדרגים, 117 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.21
827 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
35% מבין האנשים שלחוצים והולכים להיבדק חיוביים. רק תדמיינו מה אחוז ההדבקה באוכלוסייה, אם ככה... אנחנו בטח כבר לקראת סוף הגל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.4.18
14718 הודעות, 76 מדרגים, 115 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
www.youtube.com/watch?v=qOAh3zNWzC0 ישראל היא אוליגרכיה דה פקטו. מקווה שלא נגיע למלחמת עצמאות נוספת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.09
13349 הודעות, 52 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
17175 הודעות, 114 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.20
3013 הודעות, 43 מדרגים, 78 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
“Maybe there is a beast… maybe it’s only us”
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
8633 הודעות, 42 מדרגים, 77 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הרבה מתים ונכים חדשים נוצרו בגלל אנשים כמוהו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.10
7087 הודעות, 76 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
תודה רבה למדרגים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.4.18
14718 הודעות, 76 מדרגים, 115 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
אולי אם היו בודקים RNA בגרון של אנשים בקיץ היו מוצאים הרבה נשאים לשפעת בקיץ?
כשמדברים על העונתיות של שפעת, מדברים על המחלה של השפעת, לא בדיקת RNA בגרון.
www.youtube.com/watch?v=qOAh3zNWzC0 ישראל היא אוליגרכיה דה פקטו. מקווה שלא נגיע למלחמת עצמאות נוספת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.16
9181 הודעות, 32 מדרגים, 61 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.4.18
14718 הודעות, 76 מדרגים, 115 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
www.youtube.com/watch?v=qOAh3zNWzC0 ישראל היא אוליגרכיה דה פקטו. מקווה שלא נגיע למלחמת עצמאות נוספת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.16
9181 הודעות, 32 מדרגים, 61 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.4.18
14718 הודעות, 76 מדרגים, 115 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
www.youtube.com/watch?v=qOAh3zNWzC0 ישראל היא אוליגרכיה דה פקטו. מקווה שלא נגיע למלחמת עצמאות נוספת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.16
9181 הודעות, 32 מדרגים, 61 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.4.18
14718 הודעות, 76 מדרגים, 115 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
בכל מקרה, גם אם עשו את זה עם בדיקות RNA , בדיקות הקורונה בודקות את קיומו של הנגיף, לא עומס נגיפי מדבק.
www.youtube.com/watch?v=qOAh3zNWzC0 ישראל היא אוליגרכיה דה פקטו. מקווה שלא נגיע למלחמת עצמאות נוספת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.16
9181 הודעות, 32 מדרגים, 61 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
8633 הודעות, 42 מדרגים, 77 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
איך נגמרה עונת השפעת באזור דצמבר/ינואר ולא נמשכת לפברואר/מרץ השנה? זיהו את זה, יש מעקב אחרי השפעת לאורך השנה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.08
19562 הודעות
בתגובה להודעה מספר 11
כבר ידעו אז שישנם המון מאומתים אסימפטומטים. ולמרות זאת הם התבקשו לא להגיע ולהיבדק. הלכו לבקר את סבתא, סבא, הדודה בעלת עודף המשקל (קבוצת סיכון ברורה למחלה), ואת מי האשימו בהדבקה? ניחשת נכון.
אגב, הבקשה הזו גם תרמה לנתוני החיסון "המעולים" מבחינת מניעת הדבקה שנמכרו לכל העולם דרך המעבדה הישראלית.
רק לא מחוסנים נבדקו אז רק לא מחוסנים אומתו, וההמשך כולל התו הירוק ידוע לכולם.
הפרה הישראלית יונקת שקרים, מייצרת כסף מזומן ולעולם לא מתלוננת. הכי כלכלית ב-OECD.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
8633 הודעות, 42 מדרגים, 77 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
מי שלא הרגיש טוב מאז מרץ 2020 ביקשו ממנו להיזהר ולשמור מרחק מסבתא,סבא והדודה בעלת העודף משקל. לא ידעת את זה במרץ 2021?
יש לך את מספר המחוסנים והלא מחוסנים שנבדקו במרץ 2021? או שאתה פועל בהתאם "להרגשה"?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.08
19562 הודעות
בתגובה להודעה מספר 34
לאחר תחילת מבצע החיסונים בזמן מגיפה עולמית, נראה לך שאכפת לי או לסבתות שמתו שהיה "עומס" ולכן מחוסנים נשלחו הביתה ללא בדיקה? נעשתה כאן טעות עצומה בה אנשים נשלחו לבתי אבות והרגו קשישים
בנוסף, בהמשך לאותו טמטום (במקרה הטוב) התו הירוק יצר אשליה אצל המחוסנים כאילו הם מוגנים מהדבקה ומגנים על אחרים מהידבקות. אלו עובדות ונכתב על זה רבות. תמשיך לסובב נתונים כדי שיסתדרו לך עם הטיעונים
הפרה הישראלית יונקת שקרים, מייצרת כסף מזומן ולעולם לא מתלוננת. הכי כלכלית ב-OECD.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
8633 הודעות, 42 מדרגים, 77 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
כתבת משהו, וביקשתי עוד נתונים על מה שכתבת, מה הקושי שלך לספק נתונים בהקשר של מה שאתה כתבת?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.08
19562 הודעות
בתגובה להודעה מספר 41
עדיף לך לוותר.
לגבי הנתונים - יש לי סרטון של פרייס מבקשת ממחוסנים לא להבדק, זה מספיק לי. עומס שמעומס, מגיפה עולמית לא? היו צריכים למצוא פתרון אחר. אתה מאשים את לס, אני מוכיח לך שגם לפרייס יש אחריות, בערך פי 1000 מלס.
הפרה הישראלית יונקת שקרים, מייצרת כסף מזומן ולעולם לא מתלוננת. הכי כלכלית ב-OECD.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
8633 הודעות, 42 מדרגים, 77 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
זה שפרייס טעתה לא מוריד מאחריות לס, ישר הלכת עליה במקום להתמודד עם הטעויות של לס.
טענת משהו, כעת ספק נתונים ומידע לגבי מה שאתה אומר כדי שנוכל לבחון זאת.
מה היה העומס על מערך הבדיקות אז? כמה מחוסנים שנדבקו נבדקו בכל זאת?
אם לך מספיק לקבוע משהו על סמך מידע חלקי בלבד, אז מה אתה רוצה ממני? אתה זה שמתחמק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.2.21
4613 הודעות, 41 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
8633 הודעות, 42 מדרגים, 77 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.9.15
2556 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.3.15
1006 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
5195 הודעות, 38 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
אתמול היו כ-1800 מחלימים שנדבקו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.08
19562 הודעות
בתגובה להודעה מספר 19
הפרה הישראלית יונקת שקרים, מייצרת כסף מזומן ולעולם לא מתלוננת. הכי כלכלית ב-OECD.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.13
22228 הודעות, 210 מדרגים, 388 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
שהיא כבר מוכרת וידועה. לאוכלוסייה בסיכון אין ברירה אלא חהתחסן אחת לתקופה. המנה הרביעית של הזקנים לצורך העניין כבר מזמן בדעיכה…
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.08
19562 הודעות
בתגובה להודעה מספר 37
הפרה הישראלית יונקת שקרים, מייצרת כסף מזומן ולעולם לא מתלוננת. הכי כלכלית ב-OECD.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
5195 הודעות, 38 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
הדרך הבטוחה והיעילה ביותר להישאר מוגנים כנגד קוביד היא להישאר עדכניים בחיסון על פי המלצת רשויות הבריאות. החיסון היא האופציה הטובה ביותר לצמצם הדבקה, לצמצם תחלואה קשה, לתצמצם תמותה, לצמצמם לונג קוביד ולצמצם MIS-C בילדים.
הסיבה העיקרית שחסינות עדר היא בכמעט באופן וודאי בלתי אפשרית היא בגלל אופן הוירוסים במשפחת הקורונה. ידוע מזה עשרות שנים, שהנוגדנים של וירוסים ממשפחת הקורונה דועכים עם הזמן. זה נכון לגבי וירוס קוורונה עונתי, זה נכון לגבי SARS.
הסתבר שוירוס SARS-COV2 לא שונה משאר "בני המשפחה הבעייתים".
"החלום" שמי שחלה כבר בקוביד מוגן לכל החיים הוא פשוט חלום באספמיא.
האומיקרון קבר סופית את החלום הזה.
BA.4 ו-BA.5 מוכיחים שהחיסנות שקבלו המחלימים מ-BA.1 היא קצרת טווח באופן מובהק.
לדעתי הדרך קדימה בקוביד הוא:
1. חיסון עונתי במיוחד לאוכלוסיות בסיכון
2. חיסון עונתי לכל מי שירצה להוריד את הסיכון ללונג קוביד
3. במקרה של הופעת זן חדש שמצליח לחמוק גם מההגנה כנגד תחלואה קשה ותמותה, לא תהיה ברירה אלא לחסן את כ-ו-ל-ם (זוהי חזרה לנקודת האפס).
נקודה נוספת:
כרגע מסתמן שלונג קוביד בדרך להפוך לבעיה הגדולה ביותר של הקוביד מבחינת המערכת הציבורית. המעמסה על מערכת הבריאות של מאות אלפי סובלים מלונג קוביד תעלה בדור הקרוב כסף רב מאוד (לפחות נקודה למחשבה של אלו המדברים על המחיר הכלכלי של צעדי המניעה כנגד קוביד).
לא מן הנמע, שהממשלות יקבלו החלטות בכיוון הבא:
1. מי שעושה את המאמץ ומנסה להימנע ככל יכולתו מלונג קוביד ע"י התחסנות לפי המלצת מערכת הבריאות, יזכה לטיפול בלונג קוביד ללא עלות
2. מי שהחליט במודע (וללא הדצקה רפואית ברורה) לא לעשות את המאמץ ולא התחסן כנדרש, לא יזכה לטיפול בלונג קוביד בחינם.
החלטות מהסוג הזה, יש בהם הגיון בריאותי והיגיון כלכלי.
ככל שהמעמסה של לונג קוביד תהיה גדולה יותר על הקופה הציבורית, כך החלטות מהסוג הזה יהפכו להגיוניות יותר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.08
19562 הודעות
בתגובה להודעה מספר 45
רבע הוכחה שהחיסון מונע לונג קוביד. קצת כמו לדבר לקיר
הפרה הישראלית יונקת שקרים, מייצרת כסף מזומן ולעולם לא מתלוננת. הכי כלכלית ב-OECD.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
5195 הודעות, 38 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
החיסון אכן מצמצם גם לונג קוביד.
נא לשים לב: מצמצם - לא מונע.
לפי דעתי, אם הבעיה של לונג קוביד תהפוך ךבעיה הגדולה (כפי שמסתמן כרגע), ההתניה של טיפול בחינם של לונג קוביד בהשתדלות למנוע את התופעה הוא בגדר הסביר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.2.21
4613 הודעות, 41 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
ועל ידי כך יווצרו מעמדות רפואיות, ימנעו טיפולים רפואיים הלכה למעשה מלא מחוסנים ויהיה עוד כלי להשתמש בו בשביל ה״לא כפיה״ של חיסונים. חלומם הרטוב של חובבי הז׳אנר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
5195 הודעות, 38 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 87
תסמינים של מחלימי קורונה שמתאימים לונג קוביד יוגדרו כלונג קוביד.
הקריטריון הראשון לתסמיני לונג קוביד: אין הסבר אחר מניח את הדעת לתסמין למעט ההחלמה מקוביד.
באשר לעלות הטיפול בלונג קוביד:
1. הדעה שלי שאם מימדי הלונג קוביד יהיו בופעל כמו מה שמסתמן היום, מדובר על מספר אנשים גבוה מאוד שיכביד מאוד על הקופה הציבורית לאורך שנים רבות.
2. כבר עכשו כ-3% מהאוכלוסיה בבריטניה סובלת מלונג קוביד, בשליש מהם התסמינים נמשכים מעל שנה. רק השנה האחרונה, נוספו מליון סובלים מלונג קוביד בבריטניה.
3. כאשר מימדי מחלה כלשהי הם בגדר הסביר, אין שום סיבה לעשות אבחנה בעלויות הטיפול בהתאם להשתדלות החולה (לדוגמה, מי שח"ו סובל מסרטן הריאות ועישן כמויות גדולות של סיגריות יקבל את אותו טיפול באותם תנאים של מי שלא עישן סיגריה אחת בכל חייו).
4. אבל אם וכאשר יתברר שמימדי הלונג קוביד הם גבוהים מאוד, סוגית עלות הטיפול בהחלט יעלה לדיון. המשאבים הכלכליים של המדינה הם לא בלתי מוגבלים.
5. יש שיקולים כלכליים אחרים של אובדן תוצר ואובדן פריון של אנשים בני 30-50 שלא יצליחו לחזור לשוק העבודה עקב לונג קוביד (או לכל הפחות יוכלו לעבוד פחות בגלל לונג קוביד). המחיר הכלכלי הזה הוא עצום במחינת אובדן תל"ג ואובדן הכנסות ממיסים.
אני מעלה את הנקודה הזאת לדיון מכיוון שמרבים מאוד לדבר על העלויות של צעדי ההגבלה. אין כל ספק, שיש לצדעי הגבלה מחיר כלכלי.
אבל מתעלמים לחלוטין מהעלויות ארוכות הטווח של הטיפול בקוביד.
יש שאלה קלאסית ידועה: מה עדיף: עלות חד פעמית של 1,000,000 שקל או עלות קבועה של 5,000 שקל ל-30 שנה.
מסתבר שעלות קבוע ארוכת טווח עולה יותר מעלות חד פעמית גבוה. בדוגמה הזאת, העלות הקבוע של 5,000 שקל לחודש לשלושים שנה גבוה ב-80% מעלות חד פעמית של 1,000,000 שקל.
אנחנו כרגע לקוחים סיכון גבוה מאוד של שעבוד משאבים של הדור הנוכחי בגלל שיקולים קצרי טווח.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
18156 הודעות, 71 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.08
19562 הודעות
בתגובה להודעה מספר 15
ערכתי לאחרונה בתאריך 22.06.22 בשעה 13:02 בברכה, pedro
מה נסגר עם אנשים. יש חיסון, יש דרכי התגוננות - אין ולא תהיה חסינות עדר. תשמרו על עצמכם, זהו
ואגלה כאן סוד, מן הסתם אני מכיר לא מעט לא מחוסנים. כולם בחיים. לא לונג ולא קוביד
אז אם משרד הבריאות היה מועיל בטובו לשחרר נתוני תחלואה קשה + גילאים + מחלות רקע, היינו יכולים לדעת כולנו מי באמת בסיכון מהמחלה הזו.
הפרה הישראלית יונקת שקרים, מייצרת כסף מזומן ולעולם לא מתלוננת. הכי כלכלית ב-OECD.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.2.21
4613 הודעות, 41 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
17175 הודעות, 114 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.3.21
1563 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
I'm just like anyone else, only more so
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
17175 הודעות, 114 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.10.18
12055 הודעות, 99 מדרגים, 192 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עירום, ערמומי, משעבד, אכזרי, שקרן, מרושע, נדמה לו שהוא מחליף הבורא שכביכול לא קיים, על כל המשתמע.
הנתינים אוהבים להריע למלך העירום, הם בטוחים שבריאותם וטובתם בראש מעייניו.. הם בטוחים שהוא לבוש במלוא תפארתו.
Every actual State is corrupt. Good men must not obey the laws too well.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.6.15
29494 הודעות, 124 מדרגים, 240 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כאילו המוות מגיע שבועיים לאחר הזריקה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
5195 הודעות, 38 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
הרמיזה שלך הוא פשוט קשקוש מקושקש מזהן הנחות ביותר.
https://covid.cdc.gov/covid-data-tracker/#rates-by-vaccine-status
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.6.15
29494 הודעות, 124 מדרגים, 240 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
וכאמור מוזרקים נחשבים לא מחוסנים לפחות שבועיים לאחר ההזרקה.
זאת אומרת שכל המתים האלו שאולי כתוצאה מזריקה, נפגעו לפני שנחשבו למחוסנים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
17175 הודעות, 114 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
אין צורך להוסיף עוד, גם ככה הצ׳רי פיקינג שלך מרדדת את השיח.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
8694 הודעות, 31 מדרגים, 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
יש 6 מיליארד מחוסנים בעולם, עם לפחות חיסון אחד, 4.7 מיליארד מחוסנים עם שני חיסונים.
איזה כיף להשתמש במילה ״אולי״, מבחני השערה עשית? נתונים הרי יש למכביר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.6.15
29494 הודעות, 124 מדרגים, 240 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
כולנו זוכרים שישראל היתה במקום הראשון בעולם כשהתנדבה להיות הראשונה שמחלקת בוסטרים.
אפילו בניסוי של פייזר חלו יותר מוזרקים, ולכן הם זרקו אותם מהתוצאות כי הם כאילו "לא מחוסנים".
אגב, זכור לי שאמרו לי כאן על ההגנה השלילית שאני ממציא תאוריות.
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטרהחודש כבר יש על זה מחקר בניו אינגלנד.
https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMc2205618
ואם נחזור לעניינינו - אני לא טוען שדוקא המוזרקים הם אלו שמתים, אבל שיש בוסט בתחלואה שלהם ב 14 יום הראשונים, וכנראה הם מדביקים את סביבתם ומכאן גם התמותה מגיעה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
8694 הודעות, 31 מדרגים, 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
מבחני השערה, רגרסיה לינארית אתה יודע לעשות?
ממה שאני מבין, אתה עוסק בתוכנה לא? מכיר R? אחלה שפה סטטיסטית. קח לעצמך כמה ימים, תעשה פרוייקט, תעלה לגיטהאב. מבטיח לעשות review ואולי תצליח לשכנע יותר אנשים כאן.
אבל ככה על רגל אחת? לא רציני חבר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.6.15
29494 הודעות, 124 מדרגים, 240 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 72
אפילו שאלו אותי כאן איך אני יודע, אז עניתי שבעזרת רגרסיה ליניארית.
יותר מזה, בעזרת נתוני הזרקות ותחלואה, ובעזרת Lstm , אפשר ללמוד ולצפות קדימה מה יקרה. כמובן צריך גם להכניס נתוני מדינה מבחינת הגבלות. ככה ראיתי שהורדת כמות ההזרקות גורמת לפרדיקציה יותר אופטימית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
8694 הודעות, 31 מדרגים, 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 73
אתה רוצה לשכנע? יש לך השכלה פורמלית סטטיסטית וניסיון? יש לך זמן פנוי פה ושם? חשוב לך חקר האמת?
פתח פרוייקט, אם זה יהיה מעניין יצטרפו אליך עוד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.6.15
29494 הודעות, 124 מדרגים, 240 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
אסור להגיד שככה זה נראה?
להפך, אסור להגיד "בטוח".
הזייה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
8694 הודעות, 31 מדרגים, 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
יש a ויש דחייה / קבלה להשערת האפס על בסיס אותה a שבחרנו ועל בסיס הנתונים שדגמנו. ומנגד ברגרסיה לינארית אפשר להראות מתאם בין המשתנה המסביר (בדוגמה שלך חיסון או מספר חיסונים) למשתנה המוסבר (מוות / היקף תחלואה ).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
64222 הודעות
בתגובה להודעה מספר 78
ש-"אולי", הסתברות קטנה מ-1 וגדולה מ-0, זה השם השני שלה. בלי "אולי" אין הסתברות ואין הסקה סטטיסטית.
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
8694 הודעות, 31 מדרגים, 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
זה לא הסקה סטטיסטית. במבחני השערות לוקחים a קטנה מאוד, ככל הניתן, וגם בודקים טעויות משני הסוגים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
5195 הודעות, 38 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 83
ערכתי לאחרונה בתאריך 22.06.22 בשעה 20:15 בברכה, הכל_דבש
הטענות/רמיזות שלו הם דוגמה נפלאה להוכחה הטענה שעליה במכירות גלידה גורמות לעליה במספר הרציחות
https://slate.com/news-and-politics/2013/07/warm-weather-homicide-rates-when-ice-cream-sales-rise-homicides-rise-coincidence.html
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.6.15
29494 הודעות, 124 מדרגים, 240 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
אפשר לקחת את הנתונים מהניו יורק טיימס בתמורה לתשלום סימלי, או לאסוף אותם עצמאית.
מהרגע שיש לך את הנתונים - פרוייקט של 10 דקות בפייתון.
אפשר גם SVM ואפילו RNN
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
8694 הודעות, 31 מדרגים, 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
ערכתי לאחרונה בתאריך 22.06.22 בשעה 18:31 בברכה, Cyber
על זה השרשור
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.6.15
29494 הודעות, 124 מדרגים, 240 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
זה כמובן לא יוכיח כלום, אבל זה יראה לך את ההתאמה.
תבנה אפילו מסווג בינארי ש 0 פרושו ירידה בתמותה בעוד 14 יום, ו 1 פרושו עליה בתמותה בעוד 14 יום. תוכל אפילו להשתמש ב k nearest neighbor.
תצבע לך את המרחב של העליות, ותראה שכשעולים בהזרקות, הצפי לעלייה בתמותה לאחר 14 יום.
אגב זה לא אמור להפתיע אותך, כי זה גם קרה לפייזר בניסוי הראשוני שלהם, שיותר נדבקו בקבוצה המוזרקת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
8694 הודעות, 31 מדרגים, 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
למה לא להשתמש פשוט במודלים סטטיסטיים להסקה סטטיסטית? שיטות מחקר קלאסיות?
בכל מקרה, אם זה כזה פשוט, הרי נתונים יש (יש מספיק מחוסנים בעולם, לרבות בוסטרים) מומזן לפתוח פרוייקט, לייצר קהילה ולשכנע יותר אנשים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.6.15
29494 הודעות, 124 מדרגים, 240 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 85
היא אחת מהם:
https://dailysceptic.org/archive/dr-clare-craig-false-positive-pseudo-epidemic-coronavirus-testing-pcr-lateral-flow/
בכל מקרה, כרגע לעולם המדע יש פטיש, אבל הוא מקבל עבודות רק מנגרים שדופקים מסמרים בעזרת המצח
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.2.21
4613 הודעות, 41 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
8694 הודעות, 31 מדרגים, 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 90
שו האדה?
ההיפותזה שלך שאלו עם 4 חיסונים בסיכון גבוה יותר לתחלואה קשה יותר ומוות מקוביד מלא מחוסנים בשום מנה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
5195 הודעות, 38 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
אני מביא את הקישור למקור שאני מצטט על מנת שגולשים יטריחו את עצמם לקרוא את המקור לפני שהם כתובים תגובות שהקשר בין התגובה שלהם לבין המציאות פשוט לא קיימת.
האם מה שהגולש כתב נכון? לחלוטין לא.
https://covid.cdc.gov/covid-data-tracker/#rates-by-vaccine-status
האם PARTIALLY VACCINATED (דהיינו קיבל לפחות מנת חיסון אחת ולא השלים את סדרת החיסונים הראשית שלו לפני שנדבק)ף או "מוזרקים" כדברי ההבל של הגולש, כלולים בקבוצת "הלא מחוסנים" (UNVACCINATED).
ה-CDC כותבים שחור על גבי לבן - חד משמעית לא.
EXCLUDED WERE PARTIALLY VACCINATED. בגרף של ה-CDC החליטו של לא לכלול ה-PARTIALLY VACCINATED.
אז מי הם הלא מחוסנים שמופיעים גרף: אדם שלא קיבל אף מנת חיסון לפני שנדבק.
אז הטענה של הגולש: "זאת אומרת שכל המתים האלו שאולי כתוצאה מזריקה, נפגעו לפני שנחשבו למחוסנים" - פשוט קשקוש מוחלט והבל הבלים. כל המתים הלא מחוסנים לא קבלו אף מנת חיסון.
מומלץ שהגולש יטריח את עצמו לקרוא ולהבין את המקור לפני שהוא כותב טענות מקושקשות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.6.15
29494 הודעות, 124 מדרגים, 240 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 95
פשוט תקרא את ההגדרות של פייזר.... חחח
אגב גם מןזרק בזריקה אחת נחשב לא מחוסן בשבועיים הראשונים... אני מאמין שאפילו אתה יודע את זה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
5195 הודעות, 38 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 96
ערכתי לאחרונה בתאריך 22.06.22 בשעה 21:20 בברכה, הכל_דבש
הגולש טען שבגרף שאני הבאתי מ-ה-CDC, הלא מחוסנים כולל "מוזרקים".
הטענה הזאת היא פשוט קשקוש מקושקש מהזן הנחות ביותר.
צר לי שהגולש לא מסוגל לקרוא 4 שורות לא מסובכות במיוחד באנגלית
הגולש שוב הגיב מבלי כמובן בכלל להיכנס לקישור שהבאתי ולללמוד את החומר לפני שהוא מפרסם תגובות מקושקשות:
https://covid.cdc.gov/covid-data-tracker/#rates-by-vaccine-status
השורות שאני הבאתי הם ההסבר לגרף שמופיע בקישור.
הכותרת של הגרף: שיעור המתים מקוביד לפי מצב חיסוני (VACCINATION STATUS).
ה-CDC לא רוצים שחלילה הגולש יפרסם שטויות ולכן הם מפרטים ברחל בתך הקטנה מהי ההגדרה המדויקת של VACCINATION STATUS.
המחוסנים בגרף האם אלו שקיבלו את הסדרה הראשית של הזריקות (בד"כ שתי מנות חיסון) ועברו לפחות 14 יום מסיום קבלת הסדרה הראשית. מחוסנים גם כוללים מי שקבלו לפחות מנת מבוסטר אחד.
לא מחוסנים הם אלו שלא קבלו אף מנת חיסון (אפס, נאדה וגורנישט)
"מוזרקים" כדברי ההבל של הגולש (דהיינו מי שיקבל לפחות מנת חיסון אחת ולא עברו 14 ימים מסיום הסדרה הראשית של החיסון) א-י-נ-ם כלולים בלא מחוסנים בגרף של ה-CDC. ה-CDC קורא לאנשים אלו: PARTIALLY VACCINATED. ה-CDC כותב שחור על גבי לבן שאנשים כאלו ARE EXCLUDED (בתרגום לעברית עבור הגולש: אינם כלולים בגרף).
לכן הגולש מוזמן להמשיך ולפרסם עוד תגובות (ולהוסיף עוד אלף סמיילי לתגובות שלו). התגובות הללו רק מדגישות עוד פעם ועוד פעם את התגובות המקושקשות שהוא פרסם.
לסיכום, החיסון מצמצם הדבקה, מצמצם תחלואה קשה ומצמצם תמותה.
זוהי המציאות שה-CDC מתאר בנתונים שה וא מפרסם
את המציאות הזאת הגולש לא הצליח לסתור אפילו לא במילימטר בודד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.7.14
47728 הודעות, 169 מדרגים, 305 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ונהי בעינינו כחגבים, וכן היינו בעיניהם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
17175 הודעות, 114 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
64222 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
שיש שילוב של ראש ממשלה ושר בריאות ששניהם לא היסטריים, לפיד והורוביץ. לא תהיה יותר שום הסתה מטורפת נגד לא מחוסנים, לא יהיה עוצר, ואני מאמין שגם לא יהיו כפיית מסכות ותו שחור. אני מאוד מקווה שבקרוב יבוטלו גם מעצרי הבית ההמוניים למאומתים.
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.2.21
4613 הודעות, 41 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 79
הרי הרוב המוחלט לא מעוניין בזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד