בביקור בבית 'נצח יהודה':

חה"כ ארבל: "לחיילים החרדים, המקום הזה הוא צו השעה"

עמותת 'נצח יהודה' המלווה את כלל החיילים המשרתים במסלולים החרדים בצה"ל, אירחה היום את ח"כ משה ארבל מש"ס בבית הארגון בירושלים. את הביקור הוביל מנכ"ל הארגון רס"ן במיל' יוסי לוי, יחד עם רבני 'נצח', לוחמים ובוגרים (חרדים)

(צילום: באדיבות המצלם)

בפתח הביקור סקר מנכ"ל העמותה יוסי לוי בפני ח"כ ארבל את הפעילות בבסיסים השונים ובקרב המסלולים החרדיים, לאחר מכן שמע ארבל את ההיסטוריה והתפתחות מערך שילוב החרדים בצה"ל בשני העשורים האחרונים ולבסוף התקיימה שיחה עם לוחמים בוגרים שהגיעו לקחת חלק במפגש כדי להציף את האתגרים עמם מתמודדים חיילים חרדים במסגרת שירותם.

מנכ"ל עמותת נצח רס"ן במיל' יוסי לוי אמר: "אני מודה לחבר הכנסת הרב משה ארבל על הביקור, על הרצון לסייע תמיד ועל הנגישות. אלפי חרדים משרתים כיום בצה"ל ומאחוריהם 14,000 בוגרים שהתפקיד שלנו זה להיות שם בשבילם, להוקיר אותם ולעלות על נס את מסירותם למען עם ישראל ומדינת ישראל".

חה"כ ארבל אמר בתום הביקור: ״אני מודה להנהלת הארגון על ההזמנה ועל הסיור המרשים והמרגש. תפקידה המשמעותי של נצח יהודה הוא לאפשר לחרדי שבחר להתגייס לשירות משמעותי בצה״ל להתגייס ולסיים את השירות הצבאי עם שמירה על זהותו כחרדי. משימה זו היא חשובה לאין ערוך למנוע את מחיקת הזהות של חיילי צה״ל החרדים״.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר