2 צפייה בגלריה
תומר גינת
תומר גינת
תומר גינת
(איציק בלניצקי)
זה סופי. לאחר שהתלבט בין הצעת מכבי להפועל תל אביב, תומר גינת החליט בסופו של דבר לבחור בחזרה לאדומים. המועדון הודיע היום (שני) רשמית על צירופו של השחקן, שחתם על חוזה לחמש שנים וירוויח 1.4 מיליון דולר עם סעיף יציאה לאירופה.
כזכור, הפורוורד שיחק בשתי העונות האחרונות בפאריס לבלואה הצרפתית, אך בחר לחזור לארץ לקבוצה ממנה יצא לאירופה. גינת בן ה-27 כאמור הודיע לאחרונה על חזרתו לארץ, מה שיצר מרוץ בין האדומים לבין מכבי תל אביב על מנת לצרפו, אך לבסוף נראה שהלך עם הלב ואף צייץ בחשבון הטוויטר האישי שלו: “אהבה לעולם לא נכשלת”. מאמן האדומים, דני פרנקו, שיתף צילום מסך של ההודעות ששלח לו גינת לקראת המעבר וכתב: “התרגשות והמון גאווה עצמית ובכולם. אין הרבה רגעים כאלה בקריירה”.
במכבי תל אביב היו בטוחים שגינת יצטרף אליהם, ולמעשה חטפו מכה תדמיתית רצינית ששחקן בכיר העדיף לא להגיע אליהם, לשחק ביורוליג וליהנות מהכסף היותר גדול שהציעו לו בשורות הצהובים. גם יונתן כהן לא נותר אדיש לחזרתו של גינת לאדום ובירך בטוויטר: “וואלה אני חולה מכבי אבל יצאת אחלה גבר. תצליח!”.
גינת שיחק בהפועל תל אביב בין השנים 2016 ל-2020 במדיה זכה לאורך השנים בתארים אישיים רבים כמו תגלית העונה ונבחר לחמישיית העונה ב-2018/19, אותה סיים גם כמלך הסלים. בשתי העונות בצרפת, גינת רשם ממוצעים של 10.4 נקודות, 5.1 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים למשחק בליגה. הוא הגיע עם הקבוצה פעמיים לרבע גמר היורוקאפ ועוד פעמיים הודח עם קבוצתו ברבע גמר הפלייאוף של הליגה.
עונת השיא שלו בהפועל תל אביב הייתה כאמור עונת 2019/20, בה קלע 15.3 נקודות למשחק, הוריד 6.3 ריבאונדים ומסר 2.7 אסיסטים בדרך לחצי גמר הפלייאוף, שם הודחו על ידי האלופה שבדרך מכבי ת"א. האם הוא יוביל את דני פרנקו להצלחה בעונה הקרובה?
2 צפייה בגלריה
תומר גינת ודני פרנקו
תומר גינת ודני פרנקו
תומר גינת ודני פרנקו
(עמרי שטיין)