בהשקעה של כחצי מיליון שקלים: המותג האמריקני פותח חנות ראשונה בישראל

בקניון TLV תיפתח חנות פופ אפ של מותג הנעליים המצליח בעולם • לאחרונה הושקה קולקציית קיץ המתאפיינת בצבעי פסטל וצבעים טבעיים, רצועות קלועות ורצועות מרופדות במראה קפלים

החנות החדשה בתל אביב, צילום: יח"צ

מותג ההנעלה האמריקני היוקרתי סם אדלמן פותח חנות ראשונה בישראל. עד כה, היה ניתן להשיג את הנעליים במעט נקודות מכירה בתוך חנויות ברחבי הארץ, אך לא הייתה למותג חנות עצמאית.

העיצובים של אדלמן שואבים השראה מעולם הסלבריטיז ואופנת הרחוב, ביניהם דגמים מיוחדים עם צורות וצבעים לא שגרתיים, בעיקר בגזרת נעלי העקב.

קולקציית הקיץ הושקה לא מזמן, צילום: יח"צ

לאחרונה הושקה קולקציית הקיץ של המותג, המתאפיינת בצבעי פסטל וצבעים טבעיים, רצועות קלועות ורצועות מרופדות במראה קפלים, שילוב של אבנים ופנינים המקנים לנעליים מראה מתוכשט.

החנות החדשה תיפתח כחנות פופ אפ בקניון TLV FASHION תל אביב בגודל של כ-90 מ"ר, ובהשקעה של כחצי מיליון שקלים. כמו כן, יהיה ניתן לקנות באונליין באתר הקבוצה של גלובל ברנדס גלרי. טווח מחירים: 349.90 עד 749.90 שקלים.

צילום: יח"צ

סם אדלמן, מעצב הנעליים האייקוני, הקים בשנת 2004 את המותג, שלו מעריצות רבות בישראל וברחבי העולם, כשלא מעט סלבס נוהגות לנעול את הנעליים.

גל פרלמן, מנכ"ל ושותף בקבוצת גלובל ברדנס גלרי מסר כי "אנו נרגשים על פתיחת חנות הדגל הראשונה של סם אדלמן בארץ. פתיחת החנות מהווה אבן דרך נוספת בביסוס האסטרטגיה השיווקית של החברה להנגיש לצרכן הישראלי עוד מותג אופנה מוביל, בנוסף לשני מותגי האופנה הבינלאומיים שאותם הקבוצה מייבאת, GUESS ו-DKNY".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר