3 צפייה בגלריה
עודד קטש ושמעון מזרחי
עודד קטש ושמעון מזרחי
עודד קטש ושמעון מזרחי
(איציק בלניצקי)
שוק השחקנים בקיץ הנוכחי אמור היה להיות חגיגה של ממש. עם היעדרותן של הקבוצות הרוסיות מהיורוליג, המשמעות המיידית אמורה הייתה להיות שכישרון רב אמור לעזוב את רוסיה ולהתפזר בין הקבוצות והמדינות השונות, וכך יצא שמילאנו עטה על קווין פאנגוס ויוהאנס ווייטמן שעל מועמדותו של האחרון לקבוצת הנעליים האדומות דווח לראשונה ב- ONE.
כמו כן, בונזי קולסון (אמריקאי בן 26, 1.98 מטרים) שמשחק בפינאר קרשיאקה, ודארון היליארד, פורוורד באיירן מינכן (אמריקאי בן 29, 1.98 מטרים) מתקרבים לקבוצה של עודד קטש.
בינתיים, נראה שנפתחה לה מלחמה נוספת מכיוון רוסיה והיא לא קרה כי אם לוהטת, והיא צפויה להעסיק את פיב"א רבות בתקופה הקרובה. מריוס גריגוניס ששמו נקשר למכבי תל אביב על פי דיווחים באירופה, כמו גם ג'ואל בולומבוי, צפויים להגיע לבית הדין של פיב"א בכדי לפתור את הסוגיה החוזית וכל זאת בכדי שיוכלו לקבל מכתב שחרור, על מנת שיוכלו לשחק כל אחד במקום בו ביקשו לחתום.
בינתיים העסקאות של פאנגוס ו-וויטמן שנחשבות לסופיות מתעכבות, וחשוב להבהיר שגם אם הן חתומות – כל עוד אין מכתב שחרור, אף אחד מהשחקנים לא יוכל לשחק בשום מועדון אחר ובאיטליה מספרים על בעיות עם הקבוצה הרוסית. המצב בשוק השחקנים שלכאורה נראה שיצר גן עדן לקבוצות יורוליג אחרות, התברר כזהב של שוטים לאור התנהלותה של צסק"א מוסקבה.
3 צפייה בגלריה
קווין פאנגוס
קווין פאנגוס
קווין פאנגוס
(איציק בלניצקי)
במקרים של בולומבוי ו-ווייטמן, שעל פי דיווחים כבר נלקחו לבית הדין של פיב"א, ובנוסף אליהם ישנו גם את גריגוניס אותו הם מתעתדים לקחת לבית הדין גם כן, יש לומר שבאופן די תמוה מאמנים אינם זקוקים למכתב שחרור כדי ללכת ולעבוד במועדונים אחרים ובכל הנוגע לשחקנים צסק"א יכולה לפעול כאוות נפשה כלפי כל מועדון בדרך בה תבחר משיקולים השמורים לה.
ללא שום קשר לפלישתה של רוסיה לאוקראינה, מונאקו ביצעה בעונה החולפת את אחד המהלכים הכי מדוברים, החתמתו של מייק ג'יימס שהגיע מצסק"א מוסקבה. בנסיכות מאוד אוהבים את השחקן, אך נכון לכתיבת שורות אלו כל הניסיונות להביא אותו לחתום על הארכת חוזה לא הבשילו לכדי עסקה, כאשר ג'יימס הגיע על חוזה של שני מיליון דולר לעונה שהתחלק בין צסק"א מוסקבה לבין מונאקו. הקבוצה הצרפתית כזכור החתימה כבר על פי דיווחים את ג'ורדן לויד, ובדרך לצרף את אלי אוקובו שמשחק בווילרבאן, שחקן נוסף של וילרבאן שקיבל הצעה ממונאקו הוא לא אחר מאקס הצהובים כריס ג'ונס, כפי שנודע לראשונה ל-ONE.
3 צפייה בגלריה
מייק ג'יימס
מייק ג'יימס
מייק ג'יימס
(איציק בלניצקי)
ג'יימס, כפי שמספרים גורמים באירופה, לא בדיוק היה מתנגד לחבור מחדש לחברו לקווין דוראנט בברוקלין נטס. בינתיים, כפי שנודע לראשונה ל-ONE, הצהובים כחולים עוקבים אחר מצבו של אחד הגארדים הכי מוכשרים שיש ליבשת הישנה להציע. ג'יימס שהוביל את מונאקו לפלייאוף היורוליג וגרר את אולימפיאקוס למשחק חמישי בפלייאוף היורוליג, כבר היה למטרה של מכבי תל אביב בעבר. המצב הרגיש בעניינו של מייק ג'יימס אינו היחיד אחריו אלופת המדינה היוצאת עוקבת, כי אם גם אחרי זה של פאנגוס, כפי שאישרו גורמים באירופה ל-ONE שם הסיטואציה מסובכת גם כן.