Skip to content

אנס בת ילדה בת 4.5 וירצה 6 שנות מאסר

בית המשפט המחוזי החמיר את עונשו של אברהם לשם שהורשע באונס הילדה מ-3.5 שנים ל-6 שנות מאסר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית המשפט המחוזי בירושלים החמיר היום (ראשון) את עונשו של אברהם לשם, שהואשם בעבירות של אינוס ומעשה מגונה בקטינה בנסיבות מחמירות, שביצע בילדה בת כ-4.5 מחוץ לבית הכנסת בירושלים, בערב שבת במרץ 2019. לשם ירצה 6 שנות מאסר בפועל, במקום 3.5 שנות מאסר שהוטלו על האנס בגזר דינו המקורי.

ירצה 6 שנות מאסר – אברהם לשם (צילום מהרשתות החברתיות לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

לשם (26) הואשם בביצוע עבירות אינוס ומעשה מגונה בקטין בנסיבות מחמירות. בית המשפט המחוזי קבע כי הילדה חוותה את הדברים שאותם תיארה בעדותה, אולם הרשיע את הנאשם בעבירת מעשה מגונה בלבד, לאחר שזיכה אותו מעבירת האינוס בה הואשם. וכן, הרשיעו בעבירת מעשה מגונה בפומבי, במקום מעשה מגונה בקטין בנסיבות מחמירות. על לשם נגזר עונש של 3.5 שנות מאסר בפועל, מאסר על-תנאי ופיצוי כספי.
על פי האישום, לשם שהיה באותה העת תלמיד ישיבה באפרת, ניגש אל הילדה ששהתה מחוץ לבית כנסת לבדה, חיבק אותה ותקף אותה באמצעות אצבעותיו. הילדה ניסתה להימלט, אולם לא הצליחה ונשכבה על גבה – והוא נשכב מעליה. לאחר מכן הגיע לפורקן מיני על שמלתה. ההורים מיהרו להגיש תלונה במשטרה ונלקחה ממנו דגימת דנ"א. אולם לשם לא שיתף פעולה בחקירה ושתק לאורכה.


צילום: באדיבות פרקליטות המדינה

המחלקה הפלילית בפרקליטות המדינה הגישה לביהמ״ש העליון ערעור, במסגרתו ביקשה להרשיע את האנס בעבירות אינוס ומעשה מגונה בקטין בנסיבות מחמירות, שיוחסו לו בכתב האישום, ולהחזיר את התיק לבית המשפט המחוזי לשם גזירת העונש מחדש. הפרקליטות סברה מלכתחילה כי לשם ביצע אונס וכי עדות הילדה ודברי הסיוע של הוריה מבססים זאת ועל כן כתב האישום ייחס לו עבירת אונס ועבירות מין נוספות. בית המשפט העליון קיבל את ערעור הפרקליטות והרשיע את הנאשם בעבירת האונס במקום רק בעבירת מעשה מגונה. בהתאם לפסק הדין של בית המשפט העליון נדרש בית המשפט המחוזי לשוב ולגזור את עונשו של הנאשם לנוכח ההרשעה גם בעבירת האונס וגזר עליו היום 6 שנים מאסר בפועל, מאסר על תנאי של שמונה חודשים ופיצוי בסך 50,000₪.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן