"ילווה אותו גם בעתידו"

ח"כ עמיחי שיקלי: "בנט? כישלון בסדר גודל תנכי"

ההחלטה שלא ללכת אחרי בנט; ההפרשה שלו מסיעת 'ימינה' וערעור לבית המשפט; הזעם על בנט, האכזבה מאורבך והיחס שמקבל מהחרדים • ח"כ עמיחי שיקלי בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד זהבי. מפיק: איציק אוחנה)

ח"כ עמיחי שיקלי התארח לריאיון מיוחד באולפן 'כיכר השבת' והתייחס למשבר החריף שלו עם ראש הממשלה נפתלי בנט לאחר שלא הסכים להצטרף לקואליציה עם יאיר לפיד ומנסור עבאס. שיקלי הסביר מדוע ערער על החלטת ועדת הכנסת להפריש אותו מסיעה 'ימינה', מה יעשה בבחירות והיחסים שלו עם הציבור החרדי. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון

לדבריו: "אני חושב שאורבך נסחב המון זמן עם ההחלטות האלה ושמלכתחילה הוא לא היה שלם עם המצב ועם מה שקרה בשנה האחרונה. יש לנו נזקים חמורים שהצטברו בשנה האחרונה".

שאתה רושם על גבו?

"לא רק על גבו, אבל בוודאי שגם על גבו. מציאות שבה אנחנו לא נוטעים עצים בנגב בגלל לחץ ערבי, או מציאות שבה אנחנו מחוקקים חוק חשמל שהוא למעשה חוק בניה ותכנון לערבים וחוק תכנון ובניה ליהודים, זה מה שהממשלה הזאת קידמה, ולכן אני מקווה שהוא יעשה את הצעד הזה".

ח"כ עמיחי שיקלי בריאיון לישי כהן

אתה מאמין שהוא יעשה את הצעד הזה?

"זה נראה כרגע שהוא חצה את הרוביקון ושהממשלה הזאת סיימה את דרכה. הניסיון הזה להיות תמיד בסדר עם כולם זה ההיפך ממנהיגות, משום שבמנהיגות יש רגעי הכרעה שאמורים להכריע".

בנט נשאר כרגע רק עם ארבעה ח"כים בלבד?

"אכן. זה כישלון מנהיגותי בסדר גודל תנכי ופיאסקו של אדם שאיבד בשנה אחת חצי מהמפלגה והסיעה שלו ואת רוב אנשי הלישכה שלו, ובסופו של דבר אני חושב שהוא הסתנוור מהתפקיד של ראש הממשלה, וזה ילווה אותו גם בעתידו בחיים".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר