דריה אטמנוב לא מעכלת את ההישג המדהים: "אני קצת בשוק"

המתעמלת האמנותית אחרי הזכייה במדליית הזהב באליפות אירופה בת"א: "מתרגשת ואין לי מילים" • המאמנת איילת זוסמן, שממשיכה לגרוף הצלחות אחרי לינוי אשרם: "ראיתי מתעמלת שנלחמה על מקומה ומראה מה היא שווה. אני מאושרת בשביל מדינת ישראל, איגוד ההתעמלות והפועל ראשון לציון"

דריה אטמנוב. ילדת פלא, צילום: אורן אהרוני

מדהימה. דריה אטמנוב זכתה היום (שבת) באליפות אירופה ואותתה כי היא גם קורצה מחומר של אלופות, והיא אולי יכולה בעוד שנתיים לשחזר את ההישג הגדול בהיסטוריה של הענף, עם הזהב של לינוי אשרם באולימפיאדת טוקיו. 

הקהל שגדש את ה"אקספו" בתל אביב, השמיע בקולי קולות את ההמנון, כאשר היא עלתה לקבל את המדליה וגם במשלחת היה אפשר לראות את החגיגות, כשמאמנת העל איילת זוסמן זכתה לחיבוקים מכל עבר על ההישג הגדול. 

"אני קצת בשוק", הודתה אטמנוב רגע אחרי הזכייה המרגשת, "מאוד מרגש ולא צפוי. התכוננו כמו לכל תחרות אחרת, אימונים קשים וזה משתלם בסוף. אני מתרגשת ואין לי מילים. תמיד יש עוד מה לתת, זה לא נגמר ומחר יש עוד יום ועוד גמרים בהמשך. ממשיכים קדימה". 

אטמנוב בראש הפודיום. הישג מדהים ב"אקספו" תל אביב,

על האווירה להתחרות בבית מול אלפי צופים אמרה המתעמלת המוכשרת: "היה מדהים, נהניתי בטירוף, הקהל היה חם ותומך. זה עוזר מאוד, היה לי כיף בכל רגע. זו זכות גדולה לעבוד וללמוד מאיילת זוסמן ולינוי אשרם".

מי שמלווה אותה מקרוב, מאמנת העל איילת זוסמן הוסיפה: "דריה עשתה את הבלתי ייאמן. דריה היא מתעמלת צעירה, חדשה ומבטיחה שהביאה את כל היכולות שלה לאליפות אירופה והופיעה נהדר תחת הלחץ וזה הרבה בזכות הקהל.  

"אני מאוד גאה בה. ראיתי מתעמלת שנלחמה על מקומה ומראה מה היא שווה. היא נלחמה בכל תרגיל, לא ויתרה וביצעה את התרגילים שלה מושלם. אני מאושרת בשביל מדינת ישראל, איגוד ההתעמלות והפועל ראשון לציון. הייתה אווירה מדהימה, נהנינו מהקהל". 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
אטמנוב בתרגיל האלות הפותח, צילום: אורן אהרוני
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר