גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #748773 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 748773        
פורטרט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.7.19
2501 הודעות, 14 מדרגים, 26 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בסיון תשפ''ב    12:00   18.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

העדים והפרקליטים במאבק בין אולמרט למשפחת נתניהו מדברים: ''קרב הבוץ הזה - לא מלבב''  

 
  
המאבק בין אולמרט למשפחת נתניהו נמשך גם לאחר הדיון • הפרקליט הפרטי של המשפחה ל-N12: "אולמרט נראה מוזר, למה המשפחה שלו לא עוצרת אותו?"; עורך דינו של אולמרט על העדויות: "נורא ואיום, אני נחרד" • שוחחנו עם עורכי הדין והעדים בתביעה – חפץ הודיע: "אם נתניהו יחזור למוקד קבלת ההחלטות – אדבר על ההשפעה של בנו"; ראש המל"ל לשעבר: "כמעט כל מילה של נתניהו - שקר"
יובל אראל |
N12 |
פורסם 11:44 18.06.22

זה היה מחזה מכוער, קרב בוץ מלוכלך. שני ראשי ממשלה לשעבר התייצבו השבוע לדיון בבית המשפט, אם כי לעיתים נדמה היה שהטקסט לקוח בכלל מוויכוח בגן ילדים. אמירות כמו "חוצפן", "קוקו", "שב בשקט" נשמעו שוב ושוב. מזל שהשופט השכיל להגביל את ההצגה הזו, ההצגה הכי "טובה" בעיר, ליום אחד בלבד.

בקרב הזה אין מנצחים. הנתבע עוד עלול לשלם על המתקפות שהובילו למשפט. התובעים, מנגד, נחשפו עם כל עם ישראל לסיפורים מכפישים על אודות הנושאים האישיים ביותר שאפשר להעלות על הדעת, מפי אנשים שהיו קרובים אליהם בעבר. האחרונים הם המפסידים הגדולים ביותר – מתמודדי הנפש, שהפכו מושא ללעג, לעלבון, ונאלצו לשמוע כיצד ראש ממשלה אחד משתמש בהתמודדות שלהם ו"מקלל" את מחליפו – "חולה נפש קליני".

אחרי יום שלא הפסיק לנפק כותרות – האם מישהו מהצדדים מתחרט? כשערפל הקרב החל להתפוגג, שוחחנו עם המעורבים בתביעה בניסיון להבין לאן הגענו והאם זו תחתית החבית. גם עכשיו הם לא חסכו רפש – אך הודו שזה מאבק אומלל ומצער, שסופו – עם או בלי קשר להחלטת השופט – עדיין לא נראה באופק.

"הוא לא מושחז"
עורכי הדין של שני הצדדים, עו"ד אמיר טיטונוביץ (אולמרט) וד"ר יוסי כהן (משפחת נתניהו), מנסים לשדר שביעות רצון מהדיון. "כעורך דין הדיון מבחינתי התנהל בדיוק כמתוכנן, וקצת מעבר לכך, יותר טוב אפילו", טוען עו"ד טיטונוביץ בריאיון ל-N12.

"כאזרח הדיון לא חידש לי כלום, ידעתי את כל הדברים קודם ועוד יותר מזה – זה רק קמצוץ מהדברים, נורא ואיום", הוא מוסיף. "נורא ואיום, אני נחרד, אבל זו רק דעתי האישית כמובן, אני לא פסיכיאטר ולא כלום".

גם ד"ר יוסי כהן לא חוסך בעקיצות לצד השני. "ממה שאני נוכחתי, ואני אומר את זה בלשון עדינה, אולמרט נראה קצת לא... בוא נאמר ככה, הוא לא מושחז. כל ההתנהלות שלו היא מאוד מוזרה".

"אדם שהיה ראש ממשלה, אדם מכובד, לא יורד לטענות בדבר מחלות נפש של אנשים אחרים, אלא אם הוא בעצמו יש לו איזה בעיות נפשיות", ממשיך ד"ר כהן. "אדם כזה שבא ומתראיין וחוזר ומתראיין, ובמהלך הדיונים בבית המשפט הוא לא יודע לענות על שאלה אחת, והוא מקלל – שמע, זו פעם ראשונה שצד לתיק קילל אותי, קרא לי קריאות גנאי, אמר לי מילים שמעולם לא שמעתי בחיי. אני חושב שהבן אדם הזה הוא פשוט בבעיה, הוא בבעיה מאוד גדולה".

"אם הבן אדם לא אחראי למוצא פיו..." מאשים ד"ר כהן, "אגב, למה המשפחה שלו לא עוצרת אותו? למה המשפחה שלו לא אומרת לו כלום? הוא בא לבד, בלי משפחה, הוא נראה מוזר. הוא נראה מאוד מוזר. הוא אוכל מול השופט בפה מלא. עצוב"

"לא עשיתי את זה בחדווה"
אחד העדים שזימן אולמרט כבר העיד לא מזמן במסגרת משפט נתניהו – עד המדינה בתיק 4000 ניר חפץ. העדות שלו בתביעה התמקדה בין היתר באירועים שבהם לטענתו יאיר נתניהו התערב בענייני המדינה. בתגובה על שאלת N12 אמר חפץ: "ממש לא עשיתי את זה בחדווה, וזה גם לא רק שלא מועיל לי, זה מזיק לי באופן אישי כי אני חי היום כבר חיים כאדם פרטי, לאחר שסיימתי להעיד, ומתרחק מהדברים האלה. הייתי מעדיף שזה לא יקרה".

"מצד שני", ממשיך חפץ, "אם בנימין נתניהו באיזשהו שלב יחזור למוקד קבלת ההחלטות המדיניות והביטחוניות, מבחינתי – עכשיו כבר כאזרח המדינה, אבל כמי שבעצמי יש לי בן ביחידה קרבית – אני לא רק מוכן לעשות את זה, אני גם מתעקש לדבר בתקשורת על ההשפעה שיש ליאיר נתניהו על אביו, או לפחות הניסיונות המאוד אינטנסיביים שלו להשפיע על אביו. אני אעשה את זה אם הוא יחזור למוקד קבלת ההחלטות המדיניות-ביטחוניות, בנושאים המדיניים-ביטחוניים, רק שם, ורק מסיבה פשוטה, אני אסביר לך למה. לא בשביל לנקום בו, אני לא מנהל נגדו מסע שלא יחזור לשלטון. אני בעצמי הייתי דובר שלו. אבל ברגע שאתה מדבר על זה בתקשורת, אתה בעצם מונע מיאיר להשפיע".

"אתה יודע", מפרט חפץ, "ראש הממשלה לא יכול להחליט לבד שיוצאים לפעולה צבאית, יש בכל הישיבות האלה רמטכ"ל שיש לו סמכויות סטטוטוריות, גם לראש השב"כ ולראש המוסד יש סמכויות סטטוטוריות שנובעות מהחוק, יש שר הביטחון, זה לא דבר פשוט. כל הדיונים האלה מוקלטים. לכן אם אני הולך ומדבר על זה בתקשורת, אני מאוד-מאוד מקשה על יאיר להשפיע, ואני אעשה את זה אם זה יקרה, כי הוא מושך את אביו תמיד לכיוונים מאוד קיצוניים, לא ימין-שמאל קיצוניים, קיצוניים ברמה האישיותית, ההתנהגותית".

חפץ מציין כי נקלע לדיון בעניינם של אולמרט ונתניהו, ולא ייחל להעיד שם. "קיבלתי זימון להופיע, זה לא שבאתי כי התנדבתי. אני רציתי לשים קו בין כל מה שהוא רכילות, ותחשוב שאם אדם כמוני היה שם כמה שנים טובות באלפי אינטראקציות עם בני המשפחה הזאת – הייתי גם חלק ממצבים משפחתיים, אינטימיים, לחצים שיש למשפחה, דברים שאתה לא רוצה לדבר עליהם. מצד שני, המשפט הזה בדיוק עוסק ברכילויות, הוא עוסק בכל הדברים שהם מתחת לחגורה, אם מתעסקים ב'כן או לא חולה נפש'", הוא אומר.

"אני השתדלתי – אגב, גם בעדות שלי כעד מדינה – תמיד להתעסק רק עם מה שהוא בעל חשיבות שהציבור יידע אותו, לא רכילויות", טוען חפץ. "לכן כשהגעתי שם לחלק מסוים בעדות שלי, ביקשתי מהשופט מספר פעמים שיסגור את הדלתיים. הוא אמר, 'אני מוכן לסגור דלתיים, אבל אני צריך שאחד הצדדים יבקש'. אולמרט וטיטונוביץ לא רצו. אז פניתי ליוסי, אני, אני, ניר חפץ עומד מול הדוכן, פונה ליוסי כהן, אומר לו, 'יוסי, למה אתה לא מבקש?' אז השופט אמר: 'קח חמש דקות להתייעץ'. הם יצאו החוצה להתייעץ, ההתייעצות ארכה רבע שעה, והחליטו לא לסגור דלתיים, ואז לא הייתה לי ברירה, נאלצתי להגיד. מה אני יכול לעשות? אני חייב לציית לבית המשפט".

"אדם נקמן שרוצה לפגוע"
עורך הדין הפרטי של משפחת נתניהו, ד"ר יוסי כהן, הגיב בשיחה עם N12 על העדות של חפץ. "כל הסיפור שהוא סיפר על יאיר זה דברי בלע מכוערים, שנובעים מעובדה שהוא 'שכח' לספר שהוא תבע את יאיר, הוא סיפר את זה רק כשלא הייתה לו ברירה", טען ד"ר כהן. "גם אם זה היה נכון, וזה לא, זה נמוך מאוד, עלוב מאוד, לבוא ולספר דברים כאלה, אלא אם אתה אדם נקמן ואתה רוצה לפגוע. אבל תראה מה הוא אמר על הגברת נתניהו, שהיא מדהימה וחכמה".

אז אתה בוחר באילו דברים להאמין לו?

"לא", השיב עו"ד כהן. "מה זה מראה? שהוא לא יכול היה לומר אחרת נגד מישהו שהוא תובע אותו".

אחת הדוגמאות שנתן חפץ בעדותו כבר פורסמה בעבר על ידי לי נעים, בתחקיר על המעורבות של יאיר נתניהו. לדברי חפץ, נתניהו הבן ירד על ארבע במהלך דיון על התאגיד ואמר לאביו: "תמשיך ללקק לכחלון". ד"ר יוסי כהן מגיב על הטענה הזו: "זה דברי בלע מכוערים ומתועבים. הוא אמר שהיו עוד אנשים שם, בדקתי את זה".

"זו המצאה מכוערת שלא הייתה ולא נבראה, נבדק על ידיי", אומר פרקליט משפחת נתניהו. "אם ככה, אם מחר אני אכתוב שאתה סוחר סמים, אשלח את זה למעביד שלך ב-N12, זה יפגע לך בעבודה. למה? כי יבוא מישהו חולה, או שקרן, או משוגע, ויגיד: שמע, אתה עמדת עירום, בכיכר המדינה, והשתנת מהמקפצה. בחייך, זו כניעה לסחיטה באיומים", הוא מוסיף.

על ההתערבות של שרה ויאיר בענייני המדינה אומר ד"ר כהן: "זה בולשיט באמת, תקשיב, אלה שקרים מתועבים. מר בנימין נתניהו מקבל את כל ההחלטות בעצמו. כל הטיעונים על השפעה הם בזויים ומכוערים. כמובן, ואני שמח על כך, לרעייתו – שהיא מוכשרת וחכמה – יש השפעה על החלטות שלו שנוגעות לדברים רגשיים, לדוגמה לשחרור חייל חטוף. בוודאי. כי היא אימא וכי היא מנהלת את הבית בחוכמה, אני אומר לך – אשת חיל, באמת, היא אשת חיל. מה שהיא עוברת, שותים לה את הדם, ממציאים עליה עלילות. אתה יודע מה? גם אני מתייעץ עם אשתי, לא חלילה בעניינים... ראש הממשלה אף פעם לא יתייעץ עם אשתו בעניינים ביטחוניים או בעניינים מדיניים".

את דברי השבח שלו ד"ר כהן לא חוסך גם על בנו של ראש הממשלה לשעבר. "עזוב אותך, הילד הזה גאון, מקסים", הוא אומר. "נכון שיורדים עליו בתקשורת כי באמת יש לו לשון קצת עוקצנית, אז הוא חושף את עצמו לדברים, כאילו מזמין ביקורת עליו נכון? אבל הוא ילד, אני אומר לך, הוא יגיע רחוק, כי הוא ילד מחונן וחכם. יש לו רטוריקה מדהימה, והוא מחוסן, אחרי כל מה שהוא עבר בתקשורת, הוא חזק, ואני אומר לך שהוא יגיע לגדולות. אני לא אומר את זה סתם".

עו"ד כהן מוסיף וטוען: "אין לי ספק שהוכח במהלך הדיונים שאין אפילו שמץ של אמת בטיעון הזה, החולני, שלפיו משפחת נתניהו, התובעים, לוקים במחלת נפש. זה טיעון שפל, מזעזע, של אדם שכנראה לא אחראי למה שהוא אומר. מאוד היה עצוב לי לראות, בכל זאת איש שפעם היו נתונים בידיו חיים של אזרחי מדינת ישראל, מגיע לכזה שפל".

"קיוויתי שלא יהיה דיון"
עוד נחזור לדבריו של ד"ר כהן, אבל בינתיים נעבור לצד השני, עורך דינו של אולמרט. "נורא ואיום, מאוד-מאוד מביך", מודה עו"ד אמיר טיטונוביץ. "עד הרגע האחרון קיוויתי שיקרה משהו ולא יהיה דיון, ולא אצטרך לחקור, אולי הם יחזרו בהם, יגידו שעכשיו ענייני המדינה חשובים יותר. לא יודע מה, אני קיוויתי עד הרגע האחרון".

"אני עשיתי את העבודה שלי כמו שצריך", הוא מתעקש. "אולי מישהו היה נראה לו שאני נהנה. אני נהנה לעשות את העבודה שלי, אבל לא נהיתי בתיק הזה, קיוויתי שזה לא יקרה. אני עורך דין מקצועי. התייחסתי לתיק הזה... זה יהיה מגוחך להגיד לך 'כמו לכל תיק', או-קיי זה לא, אבל כן. זאת אומרת, אני בדיון לא התייחסתי לזה חוץ מכשזה היה רלוונטי, אבל אצלי בראש, בלב, לא היה קשר לשאלה מי הם. הם בני אדם, יש תיק, אני מטפל בו".

"חוץ מזה שקיוויתי שזה לא יקרה, כשעמדתי באולם הרגשתי שאני חוקר עדים, שום דבר מיוחד", מוסיף עורך דינו של אולמרט. "הם העידו שלושתם ראשונים רק בשביל להגיד משפט אחד – 'הגשנו את התביעה כדי לשמור על כבודם של מוגבלי הנפש שאולמרט תייג אותם כדבר שלילי'. זה כל כך הפוך. שים על שתי כפות המאזניים, קודם כל צד אחד, אולמרט. הוא הביע עמדה מאוד חריפה וחמורה ולפיה לא יכול להיות מצב ששלושה אנשים, ראש הממשלה הנבחר והאישה שלו והבן שלו שלא נבחרו, ושחולקים הפרעות נפשיות שמזינות זו את זו, ינהלו את המדינה. זה מה שהוא מצד אחד אמר, שום דבר נגד מחלות נפש, אי אפשר לחלוק על הדעה שלו", טוען עו"ד טיטונוביץ.

מי שמתמודד עם בעיות נפשיות כלשהן לא יכול להיות ראש ממשלה?

"לא, הוא יכול, אבל במקרה הספציפי הזה, השלושה האלה מזינים זה את זה. לא, זה לא יכול להיות כי הוכחנו שזה משפיע על החלטות ראש הממשלה", השיב בא כוחו של אולמרט.

"שים בצד השני את התובעים", הוא ממשיך. "הם אמרו, 'הגשנו את התביעה כדי להגן על פגועי הנפש' וכולי וכולי וכולי. אחרי שיאיר סיים את הנאום הזה הראיתי אחד אחרי השני פרסומים שלו, שהוא כתב לראש הממשלה ברק 'חולה נפש', ואז הגענו לאלדד יניב. שאלתי אותו: 'אתה פרסמת 'חולה נפש'?' והוא אומר לי: 'כן, אבל הוא קילל אותי קודם'. הוא לא חשב. אמרתי: 'אה, כשמקללים זה בסדר?' זאת אומרת, הוא זה שמתייחס לזה כאל קללה, למילה 'חולה נפש', לא אולמרט. דווקא יאיר נתניהו וההורים שלו שלא עוצרים אותו. זה כל כך בולט, ואף אחד לא שם לב לזה".

https://www.mako.co.il/news-n12_magazine/2022_q2/Article-221080906866181026.htm?utm_source=AndroidNews12&utm_medium=Share



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  אולמרט לובש האופנה בכתום ואוכל המעטפות מוזמן על ידי ערוצי הרעל ולשכת עורכי הדין גושן 18.06.22 12:02 1
     מה הבעיה עם יאיר נתניהו? הוא בחור מאד חכם ואינטליגנטי - מפעם לפעם מנסה להשפיע על אבא שלו. JackAren 18.06.22 14:50 12
         האמנם? אחד האדם 18.06.22 16:13 17
             אכן. אל תיתן לשופרות התעמולה העויינים להשפיע עליך. JackAren 18.06.22 17:14 22
         לא מסכים רוניר 18.06.22 17:19 23
         צודק לגמרי. ואגב זה בכלל לא קשור לרמת האינטלגנציה שלו, אין לי ספק שכל מנהיג מתייעץ עם בני משפחתו, חכמים או לא ירון מהשרון 18.06.22 21:54 28
  כל מטרתו של אולמרט פוגי 18.06.22 12:04 2
     כותב שורות אלו הינו עורך שהופיע פעמים רבות בבתי משפט ! חייל 73 18.06.22 14:04 9
         טירוף. בו במקום היה צריך לזרוק אותו לכלא ל30 יום על בזיון בית המשפט. חרוב 18.06.22 15:50 13
         אתן לך דוגמא… באם אדון אולמרט סובל מבעיה רפואית אשר מחייבת אותו לאכול בזמן מסויים?? סיימון טמפלר 18.06.22 15:51 14
             אין דבר כזה. יוצאים ואוכלים. חרוב 18.06.22 15:52 15
                 אז העדויות נגד התובעים לא ? אחד האדם 18.06.22 16:15 18
                     תסביר. לא הבנתי. חרוב 18.06.22 16:20 19
         ראית אותו אוכל שם רוניר 18.06.22 17:23 24
             בתאריך :12.6.22 פירסם עיתונאי ''הארץ '' רן שמעוני שאהוד אולמרט אכל ביסקוויטים במהלך המשפט ! חייל 73 18.06.22 18:20 26
                 גם זה נשמע קצת אחרת רוניר 18.06.22 20:55 27
  הפסקתי לקרוא כשיוסי כהן אמר על יאיר ''עזוב אותך, הילד הזה גאון, מקסים'' Prodigy 18.06.22 12:13 3
     אם עוד כהן אומר אז זה רוניר 18.06.22 12:38 4
     הפסקתי לקרוא תגובתך כשפתחת במילים שהפסקת לקרוא בלאגן 18.06.22 12:59 6
  מביאים את עו''ד של העבריין המורשע coyote 18.06.22 12:51 5
     ואף מילה על הנאשם בפלילים רוניר 18.06.22 13:32 8
         האמירה 'פלוני חולה נפש' חזקה יותר מהאמירה 'פלוני פסיכי' חכם ציון 18.06.22 14:31 10
  לקרוא ולהתבייש protos 18.06.22 13:32 7
     והם כבר לא, זה מעודד המוהוק האחרון 18.06.22 14:48 11
  אולמרט הוא טרול משועמם ונתניהו המזדקן היה טיפש מספיק לתבוע אותו בפומבי במקרה קלאסי של ''תוכיח שאין לך אחות'' חדה 18.06.22 16:08 16
     אולמרט רצה חגיגה והצליח רוניר 18.06.22 16:50 20
     זה נכון, לאולמרט המושחת אין מה להפסיד מול מושחת אחר שהיה ראש הממשלה הרופס והנורא מעולם. טרמי 18.06.22 17:24 25
  אולמרט כבר מחוץ לפוליטיקה צריך גם את משפחת נתניהו להרחיק מהפוליטיקה אקטואלי 18.06.22 16:59 21
  אולמרט ואידך זיל גמור זופ-ניק 18.06.22 21:57 29
  אני מלא הערכה למאקו שדואגים לכבודו של נתניהו פלד 18.06.22 22:03 30
  אולמרט זקוק לאשפוז כפוי ג'ון מגונט 18.06.22 22:05 31

   
   
גושן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.3.19
23517 הודעות, 169 מדרגים, 265 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בסיון תשפ''ב    12:02   18.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. אולמרט לובש האופנה בכתום ואוכל המעטפות מוזמן על ידי ערוצי הרעל ולשכת עורכי הדין  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
להרצות על הגינות , יושר ופוליטיקה נקיה.
והיקום ממשיך להתרחב במהירות הגבוהה ממהירות האור...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
JackAren לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.1.09
13235 הודעות, 79 מדרגים, 138 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בסיון תשפ''ב    14:50   18.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. מה הבעיה עם יאיר נתניהו? הוא בחור מאד חכם ואינטליגנטי - מפעם לפעם מנסה להשפיע על אבא שלו.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
אז מה הבעיה? נתניהו הוכיח, שבסופו של דבר, הוא לוקח את ההחלטות הנכונות - בעצמו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחד האדם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
42837 הודעות, 64 מדרגים, 105 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בסיון תשפ''ב    16:13   18.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. האמנם?  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
JackAren לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.1.09
13235 הודעות, 79 מדרגים, 138 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בסיון תשפ''ב    17:14   18.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. אכן. אל תיתן לשופרות התעמולה העויינים להשפיע עליך.  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוניר
חבר מתאריך 26.5.22
667 הודעות
יום שבת י''ט בסיון תשפ''ב    17:19   18.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. לא מסכים  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  
אבל למזלנו ולפחות בינתיים זו לא הבעיה שלנו אלא של הוריו.
אם נתניהו היה הנתבע היתי אומר שיש לו נסיבות מקלות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירון מהשרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.4.21
3351 הודעות, 15 מדרגים, 29 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בסיון תשפ''ב    21:54   18.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. צודק לגמרי. ואגב זה בכלל לא קשור לרמת האינטלגנציה שלו, אין לי ספק שכל מנהיג מתייעץ עם בני משפחתו, חכמים או לא  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פוגי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.11.20
4275 הודעות, 17 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בסיון תשפ''ב    12:04   18.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. כל מטרתו של אולמרט  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
היא להכפיש את נתניהו ומשפחתו. רק כך הוא מחוזר ע״י התקשורת רודפת היושר הצדק האמת והרלוונטיות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חייל 73 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.3.18
7653 הודעות, 148 מדרגים, 290 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בסיון תשפ''ב    14:04   18.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. כותב שורות אלו הינו עורך שהופיע פעמים רבות בבתי משפט !  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
מעולם לא ראיתי אדם כלשהוא האוכל באולם בית המשפט ובוודאי שלא ראיתי עד כלשהוא האוכל אל מול פניו של שופט בודד או הרכב של שופטים !
מסתבר שאהוד אולמרט החליט לאכול בבית המשפט אל מול פניו של השופט הדן בתיק וזאת בהיותו עד מפתח בתיק !
האם פעולת האכילה באולם בית המשפט מעידה דבר מה על אהוד אולמרט ?
יחליטו נא חברי רוטר המכובדים !



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חרוב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.21
774 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בסיון תשפ''ב    15:50   18.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. טירוף. בו במקום היה צריך לזרוק אותו לכלא ל30 יום על בזיון בית המשפט.  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סיימון טמפלר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.5.16
2748 הודעות, 16 מדרגים, 25 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בסיון תשפ''ב    15:51   18.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. אתן לך דוגמא… באם אדון אולמרט סובל מבעיה רפואית אשר מחייבת אותו לאכול בזמן מסויים??  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
מי יישמע פתח שולחן עם סרוויס ומלצרים.. כולה נתן בסנדוויץ.

יש לא מעט אנשים בגילו שנתונים למשטר
תרופות או מזון.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חרוב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.21
774 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בסיון תשפ''ב    15:52   18.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. אין דבר כזה. יוצאים ואוכלים.  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  
בשביל זה יש הפסקות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחד האדם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
42837 הודעות, 64 מדרגים, 105 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בסיון תשפ''ב    16:15   18.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. אז העדויות נגד התובעים לא ?  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חרוב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.21
774 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בסיון תשפ''ב    16:20   18.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. תסביר. לא הבנתי.  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוניר
חבר מתאריך 26.5.22
667 הודעות
יום שבת י''ט בסיון תשפ''ב    17:23   18.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. ראית אותו אוכל שם  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
ובצורה גלויה ?
קשה לי להאמין שזה מה שקרה ועוד יותר שאם קרה שהשופט הבליג.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חייל 73 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.3.18
7653 הודעות, 148 מדרגים, 290 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בסיון תשפ''ב    18:20   18.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. בתאריך :12.6.22 פירסם עיתונאי ''הארץ '' רן שמעוני שאהוד אולמרט אכל ביסקוויטים במהלך המשפט !  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוניר
חבר מתאריך 26.5.22
667 הודעות
יום שבת י''ט בסיון תשפ''ב    20:55   18.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. גם זה נשמע קצת אחרת  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  
ולי יש עדיין את הספקות שלי.
במיוחד שיתכן שלכל זה ישנם הסברים טובים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
54974 הודעות, 216 מדרגים, 333 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בסיון תשפ''ב    12:13   18.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. הפסקתי לקרוא כשיוסי כהן אמר על יאיר ''עזוב אותך, הילד הזה גאון, מקסים''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


"אהרן ברק: "נתניהו - מגדולי המגינים על מערכת המשפט"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוניר
חבר מתאריך 26.5.22
667 הודעות
יום שבת י''ט בסיון תשפ''ב    12:38   18.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. אם עוד כהן אומר אז זה  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
נכון בודאות. הוא גם יודע להעיד בעצמו על אירועים שלא נוכח בהם.
אגב נראה שהשיחה הזאת איתו היא בבחינת הזדמנות למקצה שיפורים להופעה המוצלחת של המשפחה הלוחמת.
גם ממקום ישבתם באולם ולא רק מעל דוכן העדים.
לי הוא נשמע במהלך הדיון כאובד עצות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בלאגן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.5.22
1034 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בסיון תשפ''ב    12:59   18.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. הפסקתי לקרוא תגובתך כשפתחת במילים שהפסקת לקרוא  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
אתה מונע מעצמך מידע מאחרים

אני אמנע מלצרוך מידע ממך



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
coyote לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.15
12816 הודעות, 30 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בסיון תשפ''ב    12:51   18.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. מביאים את עו''ד של העבריין המורשע  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מביאים עדים מתוסכלים כדי להכפיש, הרי הם לא פסיכיאטרים שיכולים לקבוע רפואית את המצב של משפחת נתניהו. הכפשות פרופר. אולמרט יצטרך לפתוח כמה מעטפות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוניר
חבר מתאריך 26.5.22
667 הודעות
יום שבת י''ט בסיון תשפ''ב    13:32   18.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. ואף מילה על הנאשם בפלילים  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
אגב גם בלי להיות פסיכיאטרים או פסיכולוגים אנו כולנו משתמשים בהטיות שונות של המילה פסיכי.
לא פעם זה ממש קולע.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חכם ציון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.3.08
4170 הודעות, 30 מדרגים, 53 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בסיון תשפ''ב    14:31   18.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. האמירה 'פלוני חולה נפש' חזקה יותר מהאמירה 'פלוני פסיכי'  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
על אחת כמה וכמה, אם הנעלב תובע עלבונו, והמעליב מתעקש על עמדתו, ומסרב לחזור בו.
שיישלם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
protos לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
5123 הודעות, 30 מדרגים, 50 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בסיון תשפ''ב    13:32   18.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. לקרוא ולהתבייש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
האנשים האלה הובילו את המדינה שלנו. זה ממש עושה בחילה…



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המוהוק האחרון
חבר מתאריך 19.1.22
424 הודעות
יום שבת י''ט בסיון תשפ''ב    14:48   18.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. והם כבר לא, זה מעודד  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חדה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.7.17
2019 הודעות, 30 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בסיון תשפ''ב    16:08   18.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. אולמרט הוא טרול משועמם ונתניהו המזדקן היה טיפש מספיק לתבוע אותו בפומבי במקרה קלאסי של ''תוכיח שאין לך אחות''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אולמרט ישלם בשמחה בסוף ההצגה המיותרת הזו כי הצליח להביס את ביבי בקרב שאין בו מנצחים


היצמד לאלה שמחפשים את האמת. התרחק מאלה שמצאו אותה.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוניר
חבר מתאריך 26.5.22
667 הודעות
יום שבת י''ט בסיון תשפ''ב    16:50   18.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. אולמרט רצה חגיגה והצליח  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 18.06.22 בשעה 17:01 בברכה, רוניר
 
אפילו מאוד.
בשביל חגיגה טובה הוא מוכן לשלם. כמו רבים מאתנו.
והצליח לו.אכן חגיגה מוצלחת.
קצת וולגרית לטעמי.
אבל מה לעשות אלה המשתתפים והכל הרי נעשה עבורם. .
אולי יצליח לו גם בסוף.
הרבה תלוי בשופט.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טרמי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.6.17
8848 הודעות, 41 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בסיון תשפ''ב    17:24   18.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. זה נכון, לאולמרט המושחת אין מה להפסיד מול מושחת אחר שהיה ראש הממשלה הרופס והנורא מעולם.  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  
מצא מין את מינו והתקוטט איתו על הבכורה...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
73278 הודעות
יום שבת י''ט בסיון תשפ''ב    16:59   18.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. אולמרט כבר מחוץ לפוליטיקה צריך גם את משפחת נתניהו להרחיק מהפוליטיקה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


#ביבי שוב לא צפה הנולד,וטעה בגדול כשתבע יחד עם יאיר ושרה את אולמרט ולא התפשר


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
18682 הודעות, 176 מדרגים, 325 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בסיון תשפ''ב    21:57   18.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. אולמרט ואידך זיל גמור  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.11.20
1263 הודעות, 3 מדרגים, 5 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בסיון תשפ''ב    22:03   18.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. אני מלא הערכה למאקו שדואגים לכבודו של נתניהו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מי שיצא קטן זה אולמרט - את הליכלוכים על שרה ויאיר אנינו מכירים כבר שנים, מאקו דאגו לפמפם את זה כל יום בחדשות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ג'ון מגונט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.2.22
1140 הודעות, 9 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בסיון תשפ''ב    22:05   18.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. אולמרט זקוק לאשפוז כפוי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אם הבן אדם לא אחראי למוצא פיו..." מאשים ד"ר כהן, "אגב, למה המשפחה שלו לא עוצרת אותו? למה המשפחה שלו לא אומרת לו כלום? הוא בא לבד, בלי משפחה, הוא נראה מוזר. הוא נראה מאוד מוזר. הוא אוכל מול השופט בפה מלא. עצוב"

נבלה שמתחילה לקבל את העונש שלה
סך הכל מצחיק לראות את הנבל הזה מבזה את עצמו ומיום ליום זה רק מחמיר אצלו
נהנה לראות את הרשע המרושע אולמרט מתחיל לשלם סך הכל הצגה לא רעה. נראה לי שעוד לא הגענו אפילו לשיא יש מצב הוא יתחיל להזיל ריר בקרוב.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות