גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #748697 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 748697
פיטנגו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.7.20
917 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ח בסיון תשפ''ב    17:55   17.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

מנכ''ל רכבת ישראל באיגרת לעובדים: ''השביתות פוגעות בכם, בתדמיתכם כעובדי רכבת ישראל''  

 
  
17.6.2022

עובדות ועובדי רכבת ישראל היקרים,

בימים האחרונים יש בארגון מי שבוחרים לתקוף אותי ואת חברי ההנהלה באופן אישי ובוטה באמצעות הפצת נתונים שקריים וסילוף דברים שנאמרים בחדר המו"מ עם וועד העובדים. מתקפה זו אינה מכבדת את התוקפים ושולחיהם, פוגעת בתדמיתה של רכבת ישראל והחמור מכל היא פוגעת בכם- העובדות והעובדים.

המתקפות נועדו להכפיש את מנהלי הארגון ולייצר אווירת דיכאון כללית, הנוטעת בחלקכם תחושת חוסר יציבות ונזקקות להגנה. היו בטוחים כי המחויבות שלי ושל ההנהלה כלפיכם היא אמיתית וללא פשרות.
מיום כניסתי לתפקיד, ולאורך שלוש השנים בהן אני מנכ"ל הרכבת, אני דואג לכם העובדים ומצעיד יחד אתכם את רכבת ישראל לצמיחה ושגשוג כמובילת התחבורה בישראל.
לצערי, וועד העובדים אינו מגלה שותפות דרך עם ההנהלה ואיתי, אלא להיפך!

לאורך דיוני המשא ומתן לגיבוש הסכם קיבוצי הצטערתי שעבור וועד העובדים מדובר ב"מתן ומתן" ללא רצון אמיתי להגיע להסכמות. נדהמתי לגלות את דרישת הוועד לגבי סקטורים מסויימים, בעוד אנו בהנהלה מנסים ליצור שוויוניות והוגנות בין כלל עובדי החברה לדורותיה.

אל שולחן המשא ומתן הבאנו, חברי ההנהלה, חשיבה יצירתית פורצת דרך עם פתרונות למרבית הנושאים. פתרונות שיביאו בשורה משמעותית לכל עובדי החברה, ללא יוצא מן הכלל וללא העדפות לסקטור כזה או אחר. כולם שווים, את כולם אנו מוקירים.

הגענו ל- 4 ניירות הבנה חתומים ובהם עשרות נושאים מוסכמים שמכילים גמישות ופשרות מצד ההנהלה , וזאת בחתירה להגיע להסכם ולהחזיר שפיות לחברה. מכיוון שההסכמות שבניירות ההבנה הללו נותנים מענה למרבית נושאי המשא ומתן, גם היום בעזרת רצון אמיתי מצד וועד העובדים אפשר להגיע לסיכום המשא ומתן ולחתום על הסכם בזמן קצר ביותר. לצפייה בנושאים לחצו כאן

השביתות (ובמיוחד ההחרפה עליה הודיעו כעת, ללא סיבה אמיתית ומידתית) פוגעות בהמשך פיתוח הרכבת, אך חמור מכך הן פוגעות בכם, בתדמיתכם כעובדי רכבת ישראל. תחושת השליחות והמקצועיות הרבה בה אתם עושים את עבודתכם נעלמות כלא היו מעיני הציבור בגלל פעולותיו של וועד העובדים.

כמוכם, אני שואף לחתימה על הסכם קיבוצי, פועל לילות כימים ומשתתף באופן אישי בדיונים ארוכים בנושא, ומפעיל עשרות מנהלים שמוודאים שהסכם העבודה עליו נחתום בקרוב בע"ה יביא בשורה משמעותית לכל עובדי החברה לשנים הבאות.

כולי תקווה שוועד העובדים יפעל יחד איתנו, בבגרות ובאחריות, להשלמת הסכם שיביא שקט תעשייתי ומסוגלות ניהולית, ויאפשר חדוות עשייה עם ברק בעיניים, שיבטיח את התפתחותכם ועתידכם המקצועי והאישי, ואת צמיחת הרכבת.

אני גאה בכם על המקצועיות והמסירות בה אתם ממשיכים לבצע את המשימות השונות ומוקיר את המחויבות שלכם לציבור כולו, בכל ימות השנה.
כולנו יחד מייצרים ארגון מצוין.
אנחנו נמשיך בעשייה החיובית ונדע להתגבר על המכשולים בדרך.


בהערכה רבה ובאהבה גדולה,

מיכה

https://rail.activetrail.biz/CEO_6.2022



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות