2 צפייה בגלריה
לואיס קמפוס
לואיס קמפוס
לואיס קמפוס
(רויטרס)
פאריס סן ז’רמן חוותה הקלה רבה כשקיליאן אמבפה חתם על חוזה חדש. יחד עם זאת, מסתבר שאחד מהגורמים העיקריים לחתימתו של הצרפתי, היועץ הספורטיבי החדש לואיס קמפוס, כבר מתחיל “לעשות בעיות” בקבוצה מעיר האורות, כאשר בהנהלת המועדון זועמים על הפורטוגלי.
הסיבה לכעס? מסתבר שקמפוס כבר עובד תקופה כיועץ גם בסלטה ויגו מהליגה הספרדית, כפי שהגליסיאנים הודיעו בעצמם השבוע ברשתות החברתיות. בצרפת קיבלו זאת בהפתעה רבה, שכן זה לא סביר שאדם יעבוד באותו התפקיד בשתי קבוצות מהליגות הבכירות באירופה במקביל.
כשסלטה הודיעה על כך שקמפוס עובד עם הקבוצה, זה כמעט כאילו הקבוצה הספרדית הודיעה על רכש מפוצץ. לפי ‘לאקיפ’, בפאריס מאוד לא אוהבים את זה שקמפוס עובד עם סלטה ומעוניינים שיהיה בלעדית בעיר האורות. בסופו של דבר הפורטוגלי שכנע את הנשיא נאסר אל חלאיפי שאין כאן ניגוד אינטרסים.
השאיפות של הגליסיאנים לא דומות לאלו של פ.ס.ז’ ואין קשר בין שחקני הרכש המיועדים לשני המועדונים. במרוצת השנים קמפוס סומן כמנהיג שעובד בצורה אפקטיבית וללא היסוסים. הוא מקצוען וכבר הצליח במונאקו ובליל, שזכתה ב-2021 באליפות. כעת הוא ינסה להצליח גם בסלטה, וגם בפ.ס.ז’ שמתוסכלת מכך שהיא צריכה לחלוק אותו, אך מתפשרת על כך.
2 צפייה בגלריה
גם הם ייהנו מעבודתו של קמפוס. שחקני סלטה ויגו
גם הם ייהנו מעבודתו של קמפוס. שחקני סלטה ויגו
גם הם ייהנו מעבודתו של קמפוס. שחקני סלטה ויגו
(La Liga)
כך תיראה ריאל מדריד מודל 2022/23