נועה קירל: "יש לי הרבה פרגון ואהבה לזמרות אחרות, אבל הן לעולם לא יפרגנו לי"

נועה קירל | צילום: Vivian Arthur

ההתרגשות לקראת פארק הירקון ("הרפרנס שלי היא ביונסה"), היריבות התקשורתית עם אנה זק ("המצפון שלי נקי"), הדואט שהתפספס עם עדן בן זקן ("חשבתי שזה חיבור נשי חזק שיכול לעשות מאוד טוב"), הביטול של עדן חסון ("האשימו אותנו במשהו שלא היה לנו קשר אליו"), השאיפות להצליח באמריקה ("אין סיכוי שזה לא יקרה"), היחסים הצמודים עם הסוכן רוברטו ("הוא האבא השני שלי") והקמפיין החדש ל"יס" ("הם עושים איתי דרך") • נועה קירל, מא' ועד ת' 

אמריקה

"הוצאתי עד עכשיו ארבעה שירים בינלאומיים, וביחס לתעשייה שם זה קצב מטורף. הכל עובד שם מאוד לאט, ביורוקרטיה מאוד מוקפדת. האסטרטגיה היא להמשיך להוציא שירים עד שהשיר הנכון יתפוס - ומשם נפגיז הרבה יותר, אבל אני מבינה שזה לוקח זמן.

"בארה"ב לא מוציאים שירים לרדיו כמו בארץ, אלא לסטרימינג, ורק אם השיר מתפוצץ - מוציאים אותו לרדיו. לפעמים אני אומרת לעצמי 'נו יאללה, בשביל מה צריך 17 פגישות עם 17 אנשים', אבל אני צריכה להתאים את עצמי לאמריקה. עכשיו אנחנו עובדים יותר ברשתות החברתיות, נניח לשחרר פזמון של שיר לטיקטוק, לראות אם הוא תופס - ורק אז להחליט אם להוציא את השיר.

"ברור שיש לפעמים מחשבות שאולי זה לא יקרה. זה הדבר הכי גדול בעולם, והיום אני מבינה שזה לא תלוי רק בי. בארץ אני עם רגל על הגז כל היום, ובאמריקה הסגנון הוא אחר. אבל אז אני אומרת לעצמי שאין סיכוי שזה לא יקרה".

את חושבת לעבור לגור בארה"ב?

"רק אם יתפוצץ לי שם שיר או שיקרה משהו דרמטי אחר, כי כרגע אני לא אהרוס את כל מה שבניתי בישראל. בינתיים אני עושה דברים במקביל, ומקליטה הכל בשלט רחוק. כשמתפוצץ שיר הכל מתפתח ברמות יותר מהירות, ואני אצטרך להיות זמינה. אני מקווה שזה יקרה, השאלה היא מתי".

ביקורות

"יש לי עם זה יחסים מורכבים. בתחילת הדרך כל מה שרציתי היה שידברו עלי. חטפתי ביקורות, אבל זה לא הזיז לי, כי התלהבתי שאני בכלל מעניינת מישהו. בשלב מסוים, די מהר, ניתבנו את הרעש למקום חיובי. היום יש תקופות שאני יותר עמוסה ויש לי טיפה חוסר ביטחון, וזה יכול להשפיע. זאת עבודה עצמית שאני עושה כל הזמן.

"יש לי בעיה כשכותבים עלי שקרים, כי אני תמיד אמיתית עם התקשורת ואני מצפה שזה יהיה הדדי. אין לי בעיה שלפעמים מגזימים, אבל כשממציאים דברים זה מבאס ומשגע אותי. אני זוכרת שכתבו שאנה זק לא עושה פסטיגל כי הטלתי וטו. זה משהו שלא היה ולא נברא, ואין סיכוי בעולם שאני אפגע למישהו אחר בפרנסה. יש לי ביטחון עצמי מאוד גבוה על הבמה, ולא משנה את מי תשים לידי. אין לי בעיה לפרגן לכל אחת".

בראיון האחרון שלנו שאלתי אותך על מרגי, ואת הכחשת שנפרדתם.

"אני נשבעת לך שזה היה רגע לפני הפרידה, ועוד לא היתה פרידה בפועל. אני בחיים לא אשקר. שעתיים אחרי הפרידה כבר הוצאנו את ההודעה".

"אני בזוגיות טובה ומאוהבת, אבל תמיד יהיה את הקווץ' הזה בלב כי מרגי היה חלק מהחיים שלי, ואני מניחה שזה הדדי. אבל אנחנו ממשיכים הלאה. דיברנו לא מזמן בווטסאפ. היו לנו ימי הולדת, ואיחלנו אחד לשנייה מזל טוב"

"נשבעת לך שזה היה רגע לפני הפרידה". קירל ומרגי, צילום: עטיפת הסיגנל "אמבולנס"

גאווה

"כשהוצאנו את 'שלושה בנות', היו לי התלבטויות. כי אחרי 'טרילילי טרללה', שהיה באמת שיר טוב, מפחיד להוציא עוד שיר. אבל רוברטו (בן שושן, הסוכן שלה, ע"ס) אמר לי, 'אחרי כל להיט שיהיה לך תפחדי ולא תוציאי שירים?'. החלטנו לנסות, הקלטנו את 'שלושה בנות' והיה כל כך כיף ומצחיק, כי תותית (גיתית פישר) גאונה".

מה את חושבת על הביקורת על כך שזמרים סטרייטים מקליטים שירים גאים משיקולים מסחריים?

"הקהילה מחבקת אותי, ואני מחבקת אותה בחזרה. אם אפשר להוציא שיר שמח וכיפי - למה לא? אין פה שיקול מסחרי מבחינתי, והשבוע היתה לי הופעה במסיבת גאווה בלי כסף". 

דואטים

"עדן בן זקן ואני הקלטנו שיר אחד, והיא פחות אהבה אותו. אחר כך הקלטנו שיר נוסף ששתינו אהבנו, אבל אז התבחבשנו עם התמונה ודברים התחילו לא להסתדר. כל פעם מישהי אחרת משתינו לא אהבה משהו - והחלטנו לרדת מזה.

"זה קורה לפעמים, כשאמנים גדולים מנסים לעבוד יחד ולא תמיד מצליחים להוציא את זה לפועל. לפעמים כשדברים יותר מדי לא מסתדרים, צריך לדעת לשחרר. אני מאוד אוהבת את עדן ואת הדרך שלה.

"קצת התאכזבתי, כי חשבתי שזה חיבור נשי חזק שיכול לעשות מאוד טוב. עדן מאוד מפרגנת לי ואני מפרגנת לה, ואני מקווה שזה עוד יקרה בינינו".

הופעה פתוחה

"פעמיים אירחתי חברים בלייב פארק, ועשיתי את ההופעה של 'כפולה' במנורה, אבל עכשיו יש לי הופעה בפארק הירקון - וזה פרויקט חיי. אתה לא יודע כמה חיכיתי לדבר הזה.

"סוף סוף אני מתפנה לזה, ואין בי פחד. זה הפורטה שלי. חיכיתי לעשות משהו שלא היה פה. לרוברטו חשוב הכסף, ובמקרה הזה לא אכפת לנו, כי אנחנו מגשימים פה את החלום שלי. חלום שחיכיתי לו כל הקריירה. עכשיו אני מרגישה בשלה לעשות מופע כזה, עם רקדנים ונגנים".

אפשר היה לעשות את המופע במקום קטן יותר?

"אם ביונסה תבוא לפה, איפה היא תופיע? בפארק הירקון. וזה הרפרנס שלי".

"זה הרפרנס שלי". ביונסה, צילום: אי.פי.איי

ועדי עובדים

"בסוף הראיון אני הולכת לאיפור ושיער, כי יש לי הופעה גדולה מול ועד עובדים. אני יודעת שאומרים שזה כסף טוב במעט מאוד זמן, אבל כשאני עובדת אני לא חושבת על כמה כסף אני עושה. אני נהנית, וברור שזו גם פרנסה טובה. וממילא כל הכסף שנכנס עכשיו יילך למופע בפארק".   

"לא חושבת על כמה כסף אני עושה". נועה קירל, צילום: Vivian Arthur

זק אנה

"היא מגניבה ויש לה את הקטע שלה. אני חושבת שברוח התקופה זה לא מגניב לקחת שתי זמרות, לשים אותן ראש בראש ולייצר יריבות שלא קיימת, לפחות מהצד שלי. אנחנו מדברים הרבה על כך שאין מספיק זמרות ברדיו ובכלל, ואני הכי בעד שיהיו כמה שיותר. כשאני התחלתי, כמעט לא היתה אף אחת, וזה חלק מהשליחות שלי. לי יש רק פרגון ואהבה לתת החוצה".

איך את מסבירה את הדיווחים על חוסר פרגון?

"אני מודעת לזה שלפעמים משתמשים בשם שלי כדי לייצר עניין, אבל המצפון שלי נקי ואני באמת אוהבת ומפרגנת. אני חושבת שהשירים של אנה מעולים, והיא מצאה את הדרך שלה. כמו שאצלי 'פאוץ'' היה להיט גדול ועליתי על הזהות שלי, עכשיו זה קרה גם לה.

"אני גם חושבת שאלה לי, אגם בוחבוט ועדן בן זקן מאוד מוכשרות ומהממות. אי אפשר שתהיה רק אחת, ואנחנו צריכות לפרגן ולהרים אחת את השנייה.

"אגב, אני לא לוקחת את הניסיון לייצר ריב ביני לבין זמרות אחרות למקום השלילי דווקא. להפך, כל הזמן מנסים להשוות אלי, אז כנראה אני נמצאת במקום מדהים. העניין הוא, שלפעמים אני מרגישה שעושים את זה ברוע".

ואת נעלבת?

"כן, כי אני לא בנאדם של חוסר פרגון, ולא אשים רגליים. אני עובדת עם הלב והנשמה, וכשפוגעים בי אני נפגעת", היא דומעת. "אני מאוד רגישה ולוקחת ללב ברמה האישית. זה מחזיר אותי לימים פחות טובים שלי מהעבר. אני מרגישה כמו ילדה דחויה שמקנאים בה, ילדה שלא היו לה חברות. 

"ההורים שלי חינכו אותי להיות אדם טוב ולהתרכז בעצמי, לא להתעסק באחרים. אני שומעת איך מדברים עלי בתוך התעשייה, וזה פוגע בי. אומרים עלי דברים קשים ואני אומרת לעצמי שאני חזקה ומנסה לא להיפגע - אבל לא מצליחה.

"התעסקות הזאת מחמיאה, אבל גם קשה. כל הזמן מנסים להוציא אותי ה'לא מפרגנת', אבל אם תשים לב, הן תמיד מפרגנות אחת לשנייה - ולעולם לא יפרגנו לי. בגלל שרואים את החוזק שלי ובגלל ההצלחה שלי".

חברות

"אני יכולה לספור על כף יד אחת חברות אמיתיות מחוץ לתעשייה, שאני מכירה עוד לפני הפרסום. אני לא צריכה יותר מזה. אני חברה מאוד לא טובה מבחינת הזמינות, אבל הן מבינות אותי, וכשאני מכניסה פגישה עם חברות ללו"ז - אני לא מזיזה. הן יודעות שאני תמיד פה בשבילן, ואני יודעת שזה הדדי. יש לנו קשר חזק מאוד".

יש חברים שלא נשארו איתך אחרי שהתפרסמת?

"כן. זה תהליך טבעי כי קצת התבגרתי, אולי יותר מהר מאחרות. יש גם חברות חדשות שהכרתי מהתעשייה ומפרויקטים משותפים.

"אני מניחה שיש חברות שרוצות להיות איתי מתוך אינטרס, ואני גם יודעת לזהות אותן, למרות שיש פעמים שאני קצת תמימה ונופלת בזה. יש גם כאלה, וצריך לדעת לא לתת להם להתקרב. היו מקרים שחשבתי שאנשים בתעשייה הם חברים שלי, אבל אחר כך לכלכו עלי מאחורי הגב. הכל בסדר".

"היו מקרים שחשבתי שאנשים בתעשייה הם חברים שלי, אבל אחר כך לכלכו עלי מאחורי הגב"., צילום: אורן בן חקון

טעויות

"כל אחד עושה טעויות בדרך, וזה חלק בלתי נפרד מהמקצוע הזה. גם הדברים שעברתי בהתחלה והדרך שעברתי מאז הם חלק מהתהליך שלי, וכל אלה הביאו אותי למקום שאני נמצאת בו היום.

"דוגמה לטעות שעשיתי, היא שלא צפיתי את הפגיעה של מרגי בפרסומת של 'יס'. לא היתה פה שום כוונה לפגוע בו, ולא באף אחד, ואני חושבת שהציבור מבין את זה. בראייה לאחור, אם הייתי יודעת שזה יפגע במישהו - בחיים לא הייתי עושה את זה, אבל לרגע לא חשבתי שזאת תהיה התגובה. שמתי את עצמי בסיטואציה במקום מרגי, ושאלתי את עצמי אם הייתי מוחמאת או נפגעת, ואני דווקא הייתי מאוד מוחמאת. אבל כנראה שהגישה שלי היא אחרת.

"בתחושה שלי, עשו מזה רעש הרבה יותר גדול מהדבר עצמו. חגגו על זה הרבה יותר ממה שצריך, והיה ניסיון למנף את זה. אני יכולה להגיד לך שאם הייתי מקבלת הודעה פרטית ממרגי, הייתי מייד מתנצלת בפניו ובפני כולם. אנחנו לא זרים, ואני לא חושבת שזה היה צריך לצאת קודם בתקשורת לפני שאני יודעת מזה. עבדתי על הנשימות שלי ולא נשאבתי לזה. אני חושבת שגם אנשים אוהבים לראות שלא הכל מושלם ונוצץ".

אני חושב שזאת היתה הפעם הראשונה שחטפת ביקורת ציבורית.

"בתחילת הדרך חטפתי הרבה יותר, וגם במקרה הזה היו ביקורות. היה לי קשה, וזה מאחורינו. יהודה לוי אמר ב'איש חשוב מאוד' שאם אתה מראה לתקשורת שאתה חלש - הם יאכלו אותך כמו נבלות. אני יודעת שמפרגנים לי, אבל יש ימים פחות טובים וגם בכיתי מהמצב. אבל עברתי גם את זה והתחשלתי".

אולי היית צריכה לבוא ולהגיד: "קודם כל אני מתנצלת".

"הרגשתי שכל דבר שהייתי עושה, היו משתמשים בו נגדי". 

"לא צפיתי את הפגיעה". קירל והכפיל של מרגי בפרסומת של "יס", צילום: מסך

יס

"זה כבוד גדול להיות הפנים של חברה כל כך גדולה, וכל קמפיין שלהם מטורף. הם משלבים את כל היכולות שלי בכל פרסומת. יס עושים איתי דרך כי הם מאוד מאמינים בי, וזה מעבר לקמפיין. הם גם רוצים להקליט כל הזמן שירים, ואני אוהבת את זה.

"הקמפיין הבא יתמקד בדיסני פלוס והחיבור ליס, ושם יש את כל דיסני, הקרדשיאנס ו'האנטומיה של גריי', סדרה שהייתי מכורה לה. בכלל, הייתי ילדת דיסני, אבל יותר בכיוון של האנה מונטנה. זה מהלך משמעותי, ונתמקד בו".

כסף

"כסף לא מניע אותי. זה הצד שרוברטו מטפל בו, ביחד עם אבא שלי. רוברטו אומר שבגלל ביטולי הופעות בקורונה הפסדנו מיליונים".

אבל הקמפיינים שלך לא ירדו.

"אני לא יכולה לעשות משהו שאני לא אוהבת. אני שגרירה של סמסונג, פרזנטורית של פומה ועוד. לא הייתי לוקחת משהו שלא מדבר אלי. פעם לא הסכמתי להצטלם בבגדי ים, אבל היום אני יותר פתוחה לזה. היו קמפיינים שהציעו לי עליהם הרבה כסף, ולא לקחתי כי לא התחברתי. בקרוב יהיו גם קמפיין למותג השיער שלי וגם לליין חדש של מוצרי איפור".

אילו קמפיינים את מובילה היום?

פלאפון, בזק בינלאומי, פומה, סמסונג ושל המוצרים שלי".

משתמשים בכל היכולות שלה. נועה קירל בפרסומת ל-yes ודיסני פלוס, צילום: יח"צ yes

ליה שון

"רגע, מי זאת?"

בת הזוג הנוכחית של האקס שלך, מרגי.

"אוי סליחה, איזו מעופפת אני. מובן ששמעתי עליה, אבל אנחנו לא מכירות".

דווח שנפגשתן באירוע.

"היינו באותו אירוע, אבל לא נפגשנו ולא דיברנו. אני לא מכירה אותה ואני לא כל כך יודעת מה להגיד. אני יודעת כמו כולם, מבחוץ. יהונתן תמיד יהיה יקר לליבי ותמיד ארצה שיהיה לו טוב, ואני מקווה שטוב להם ביחד.

"אני אחרי, ואני בזוגיות טובה ומאוהבת, אבל תמיד יהיה את הקווץ' הזה בלב, כי מרגי הוא מישהו שהיה חלק מהחיים שלי, ואני מניחה שזה הדדי - וזה גם קורה לכל אחד. אבל אנחנו ממשיכים הלאה. דיברנו לא מזמן בווטסאפ. היו לנו ימי הולדת, ואיחלנו אחד לשנייה מזל טוב".

מה כתבת לו?

"אנחנו לא בקשר יומיומי, אז זו היתה ברכה בסיסית, אבל היתה אווירה טובה. מהצד שלי אני רואה את יהונתן כבן בית והוא חלק מהמשפחה שלי. לא נפגעתי ממנו, ותמיד היה שם וייב טוב. תמיד תהיה לי אנרגיה טובה כלפיו".

מה חשבת על התספורת שלו?

"אני מכירה אותו, ואני חושבת שהוא מתבגר ורוצה להשתנות. כשאתה חי תחת ביקורות ותגובות, אתה לפעמים רוצה לעשות את ההפך, וזה לגיטימי. אם הוא אוהב את זה, זה הכי חשוב".

"לא בקשר יומיומי". נועה קירל ויהונתן מרגי, צילום: ערן לוי

משקל

"היתה תקופה שהתעסקו מאוד במשקל שלי, והיום אני חושבת שמתעסקים בזה פחות. אני מתרכזת בלהרגיש בריאה וחזקה ולאכול בריא. אני עובדת מאוד קשה, ואני חייבת להקפיד על זה. אני לא מזיזה אימונים, כי זו השעה שלי עם עצמי והתאהבתי בזה. יש לזה גם אפקט חיצוני ויש יותר חיטוב. אני תמיד תחת מעקב ולא עושה משהו לא בריא.

"המטרה היא לא לרזות אלא להתחזק, אבל אני חושבת שלא משנה מה אעשה, תמיד יהיו כאלה שיהיה להם מה להגיד. אם אשמין יגידו שאני שמנה, ולהפך. אני לא יכולה לחיות על פי מה שאנשים אומרים. גם כשהייתי יותר מלאה, לא הלכתי עם מדבקה 'אני לא רזה ואני מצליחה'. קידמתי את מודל היופי הזה דווקא כי לא התעסקתי בזה. הייתי מי שאני, עבדתי קשה, הגעתי לאן שהגעתי - וגם התעסקו בזה שאני לא מקל. הייתי עכשיו בחופשה באוסטריה, וניגשה אלי פסיכולוגית שמתמחה בהפרעות אכילה. היא אמרה לי שאין לי מושג כמה השפעות יש לי על נערות שסובלות מזה".

איך הגבת?

"היא שאלה איך אני מכילה את הכובד הזה. אמרתי לה שאני לא הולכת עם מדבקה על המצח, ולא באה להעביר מסר נגד הפרעות אכילה. אבל מדהים שהמסר החשוב הזה פשוט עבר. אני תמיד משדרת בריאות, כי אני באמת מקפידה על זה".

היתה תמונה אחת שבה הצלעות שלך מאוד בלטו. היא גררה לא מעט תגובות.

"זה תלוי מאוד בפוזיציה, אבל אתה רואה אותי עכשיו ואתה רואה שאני בריאה. אתמול רציתי המבורגר והום פרייז - ואכלתי. אני אוכלת מה שאני אוהבת. לא אוותר על המבורגר בשביל סלט".

"לפעמים משתמשים בשם שלי כדי לייצר עניין". נועה קירל ואנה זק, צילום: אוהד רומנו ושי תמיר

נועה קירל

"קשה לי לדבר על עצמי, כי זה יכול להישמע שחצני. אני מרוצה מהמקום שאני נמצאת בו, ואני הכי גאה בעצמי שלא השתניתי, שנשארתי עם רגליים על הקרקע. אני מרשה לעצמי להתגאות בהישגים שלי. אני מרגישה מבורכת ומסופקת, ואני זוכרת בכל יום שזה לא מובן מאליו, בטח לא בגילי הצעיר. עדיין יש לי הרבה רצונות וחלומות".

מה היית אומרת לנועה בת ה־12?

"את לא יודעת מה את הולכת לעבור. זה הרבה מעבר לפרסום ומוזיקה, אלא גם מסרים חשובים לכל כך הרבה אנשים. הייתי אומרת לה גם ללמוד לנוח ולעשות סטופ לפעמים, כי זאת בעיה אצלי".

"הגוף שלי קרס. הייתי בחזרות לספיישל 'רוקדים עם כוכבים', הופעתי כרגיל וגם הצטלמתי לסדרות - והגוף לא עמד בזה. לא הצלחתי לקום מהמיטה. הגעתי למיון וזאת היתה נורה אדומה. נחתי יומיים וקמתי. יאללה נועה, מה הדבר הבא?"

"אני מרשה לעצמי להתגאות בהישגים שלי". נועה קירל בטקס ה-EMA, צילום: GettyImages

סמים

"ראיתי סביבי סמים מגיל יחסית צעיר, כי אני בסביבת הרבה אנשים מבוגרים ממני, אבל אני לא מבינה בזה ולא נוגעת בשום דבר. אני יודעת מה אני רוצה, מכוונת מטרה, ובשום שלב הסמים לא דיברו אלי".

אלכוהול?

"אם תיתן לי עכשיו לשתות יין אני אעשה פרצוף חמוץ. אני משתדלת להיות בוגרת ולטעום, אבל זה לא טעים לי. אני כן אוהבת קוקטיילים, אבל מכוס אחת אני כבר מושפעת. אני מאוד קונטרול פריק, ואני לא אגיע למצב של איבוד שליטה. זה לא יקרה. נניח, אני יכולה לשתות קצת קוקטייל ולהיות בראש נחמד, אבל לא קרה נניח שהקאתי".

לא צריכה אלכוהול בשביל ליהנות. נועה קירל, צילום: ישראל היום

עדן חסון

"הייתי אמורה להופיע איתו בפארק הירקון, וכבר עשינו חזרות והקלטות, אבל עדן והמנהלים שלו החליטו לבטל את ההופעה. נפגעתי מזה מאוד ברמה האישית, כי עבדנו על זה מאוד קשה. בהפקה שלו האשימו אותנו במשהו שלא היה לנו קשר אליו.

"באינטרנט פורסם אייטם בעקבות תמונת פפראצי שלנו ביחד, תמונה שאתה פרסמת. לאייטם ההוא נתנו את הכותרת 'עדן חסון עם שחקנית חיזוק' (שחסון ראה בה עלבון, כאילו אמן במעמדו נזקק לסיוע מאמן אחר; ע"ס). הם היו בטוחים שאנחנו הוצאנו את האייטם, אבל לנו לא היה קשר לפרסום הזה. עדן התקשר אלי ואמר לי, 'למה הסוכן שלך עובד ככה?'. בשלב מסוים התעצבנתי, וגם נפגעתי, כי למה להאשים את רוברטו בדבר כזה? רוברטו היה מוכן אפילו ללכת לפוליגרף, להוכיח.

"עדן היה אמור להתארח גם בהופעה שלי, ומנהליו הודיעו שבכל מקרה נכנסו לו הופעות באותו היום וביטלו את שיתוף הפעולה, וחבל״.

כעסת?

"כן, אבל אני לא מאשימה את עדן, כי אני יודעת בעצמי איך אייטמים בתקשורת יכולים להשפיע על החלטות. למדתי מהתקרית הזאת ולקחתי אותה כשיעור. אני רק יודעת שאני לא הייתי מתנהגת ככה. יכול להיות שיש אייטמים שיערערו אותי, אבל אני מתאפסת בתוך כמה דקות".

היו שמועות שאת זו שביטלה את ההופעה, בגלל זמרות אחרות שהיו אמורות להתארח.

"נראה לך? ידעתי מראש שכולם יופיעו שם".

"למדתי מהתקרית הזאת ולקחתי אותה כשיעור". עדן חסון, צילום: רונן פדידה

פלייבק

"אני נשמעת מעולה בלייב, ואני גם עובדת על זה מאוד קשה, אבל יש תקופות שאני מופיעה כשאני במקביל למיליון פרויקטים, ואני צרודה. אבל אין מצב שאני לא שרה בכלל. תמיד המיקרופון פתוח ברמה מסוימת".

מה יהיה בפארק הירקון?

"המופע בפארק יהיה בלייב. אני כל יום לוקחת שיעור בפיתוח קול. אם ראית את ההופעה בחגיגות של מכבי חיפה, זה היה בלייב וזה נשמע פגז. אבל כשיש 17 הופעות בשבוע, אין ברירה".

אגב, חלק מהצופים עזבו באמצע בגלל הסכסוך עם המועדון. נלחצת?

"אבא שלי ותומר (הכהן, בן הזוג של קירל, ע"ס) אוהדים של מכבי חיפה, ועשיתי את זה בשבילם, לפני הכל. לפני ההופעה היה עניין שהאוהדים ירדו למגרש, והיה בלאגן רציני, ממש חשש שלא אעלה. ברגע שביקשו מהם לצאת מהמגרש, הם החליטו לצאת החוצה בכלל, כי הם לא אהבו את הבקשה. אבל זה לא היה נגדי, ולכן לא נפגעתי ולא נלחצתי. כן חששתי שיוציאו את הדברים מהקשרם ויחשבו שיצאו בגללי".

"אנה זק מגניבה ויש לה את הקטע שלה. אני חושבת שברוח התקופה זה לא מגניב לקחת שתי זמרות, לשים אותן ראש בראש ולייצר יריבות שלא קיימת, לפחות מהצד שלי. אני הכי בעד שיהיו כמה שיותר זמרות. זה חלק מהשליחות שלי"

נועה קירל בסמי עופר. הופעה מול יציעים ריקים, צילום: אלן שיבר

צילומים

חשבת להוריד רגל מהגז?

"ככה זה נראה כשאני מורידה רגל מהגז. אני יורה לכל הכיוונים, יש לי הרבה רעיונות, אני לא נחה ויש לי עוד הרבה חלומות. המצב שאתה רואה עכשיו זה אחרי שהורדתי הרבה דברים. לאחרונה הצטלמתי לסדרה 'פלמח' בדמותה של שולמית אלוני (בקרוב בערוץ טין ניק, yes), ולמרות שהיה לי מאוד לחוץ, התעקשתי לקחת את זה. ישבתי לא מזמן עם רוברטו והוא אמר לי, 'את זוכרת מה היה בצילומים של 'כפולה', שהתמוטטת?' אני יודעת שלפעמים אני מגזימה והגוף כבר אותת לי פעם אחת וסיימתי במיון".

מה קרה שם?

"הגוף שלי קרס. הייתי בחזרות לספיישל 'רוקדים עם כוכבים', הופעתי כרגיל וגם הצטלמתי לסדרות - והגוף לא עמד בזה. לא הרגשתי טוב, ופשוט לא הצלחתי לקום מהמיטה. הגעתי למיון לבדיקות וביטלתי הופעה. ככה זה איתי, ככל שאני מצליחה יותר - זה לא נרגע".

את מכורה?

"כן, אבל בקטע טוב. הבוקר ההוא במיון היה נורה אדומה, ולפעמים אני מקבלת סימן שאני צריכה לנוח. נחתי יומיים וקמתי. יאללה נועה, מה הדבר הבא?"

ראיתי את סבב הברים עם השיר "פעמון" והתעייפתי בשבילך.

"חשבתי שאעשה ארבעה ברים אבל עברנו 15, ואתה לא מבין איזה כיף זה לראות את התגובות של האנשים. אולי זה יישמע מוזר, אבל גם אני צריכה את האישור הזה, לדעת שאנשים אוהבים אותי".

למרות הכל, על הפסטיגל נאלצת לבטל.

"ההפקה הזאת יקרה לליבי, והם גם מפיקים לי את המופע בפארק הירקון, אבל אחרי ארבע שנים אני לא אשתתף, והיה לי ממש קשה לקבל את ההחלטה הזאת. ההפקה הזאת מאוד אינטנסיבית, ולוקחת חמישה חודשים מהשנה. אני לא יכולה להתחייב. בשנה שעברה 'אטלנטיק' כעסו שלא יכולתי להגיע לארה"ב כשהם היו צריכים אותי, וידעתי שהשנה זה לא יחזור".

היה לך קשה לקבל את ההחלטה הזאת?

"עדיין קשה לי. אני אוהבת להיות בהפקות גדולות, אני לא רוצה לוותר ואני רוצה להיות חלק. הבעיה הכי גדולה שלי היא שאני מבינה שאני לא יכולה להיות גם, גם, גם וגם. זה היתרון הכי גדול שלי וגם החיסרון. מי יכול להגיד לי מה נכון? צריך לקבל החלטות וצריך לקחת סיכונים, ואם אני אפול אני אקום".

גם היה מקרה שאושפזת.

"יש לי כליה אחת והיתה לי דלקת ואשפזו אותי, ולכן נאלצתי לא להיות בשתי הופעות בפסטיגל. מבחינתי ומבחינת ההפקה זה היה משבר. אמרתי להם תקשיבו, נצא מהאשפוז, אני אעלה להופיע ונחזור. אני יודעת שיש ילדים שיתבאסו, וזה מבאס אותי לא פחות". 

אליאנה תדהר ונועה קירל בפסטיגל, צילום: אור דנון

קורונה

"הייתי קצת מצוננת ועשיתי בדיקה, והיא יצאה חיובית. נלחצתי מאוד. פחדתי שאולי הדבקתי מישהו. אתה יודע כמה אנשים ראיתי בזמן הזה? אבל ברוך השם, לא היו לי תסמינים ולא הדבקתי אף אחד סביבי.

"ברגע שקיבלתי את התשובה לבדיקה נבהלתי מאוד. אבל עברתי את זה טוב, וניצלתי את הימים האלה כדי לנוח ולישון. כולם אמרו לי, 'יופי, עכשיו יש לך זמן לנוח' - ואני השתגעתי בבית".

הרבה אמנים לא מצאו את עצמם בתקופת הקורונה.

"בזמן שאף אחד לא הופיע, אני הופעתי בפני חיילים. ניצלתי גם את הזמן הזה להתפתחות עצמית ולעבודה בחו"ל. הקורונה היתה הפעם הראשונה שישבתי בבית בלי לעשות כלום. בהתחלה קצת חששתי שאני אתחרפן, אבל בסוף ניצלתי את השקט הזה. אני חושבת שהקורונה לימדה אותי לעשות גם הפסקות".

כמו אבא שני. רוברטו בן שושן, צילום: דניאל אלסטר

רוברטו

"יש לי יחסים מאוד מעניינים עם רוברטו. לוקח הרבה זמן לבנות אמון, וההורים שלי מאוד מעורבים. הם תמיד היו חומת מגן. היום, אחרי כמה שנים ביחד, אני יודעת שרוברטו הוא הסוכן הכי טוב בעולם. לא בארץ, אלא בעולם. ואם הוא היה שומע את זה עכשיו - הוא היה בוכה. יש לו רעיונות וחשיבה גאוניים. כשהוא מאמין במשהו הוא יהפוך עולמות כדי שזה יקרה, וזאת בדיוק הגישה של ההורים שלי ושלי. הוא תמיד עם רגל על הגז. אומר הכל בפרצוף וגם אומר שמאוד חשוב לו כסף".

יש ביניכם חילוקי דעות?

"כל הזמן. היו תקופות שהייתי בתוך עצמי, וחשבתי שאולי אני יודעת יותר טוב ממנו, אולי יש לו אינטרס. אבל היום אני סומכת עליו בעיניים עצומות ואני אאמין לכל דבר שלו. אני יודעת שהוא רוצה שאני אהיה הכוכבת הכי גדולה בעולם, והוא יעשה הכל כדי שזה יקרה. זה הבנאדם שאני רוצה שיהיה איתי במסע הזה. הוא האבא השני שלי".

"אני לא בנאדם של חוסר פרגון, ולא אשים רגליים. אני עובדת עם הלב והנשמה, וכשפוגעים בי אני נפגעת. אני מאוד רגישה ולוקחת ללב ברמה האישית. זה מחזיר אותי לימים פחות טובים שלי מהעבר. אני מרגישה כמו ילדה דחויה"

שינה

"יש תקופות שאני ישנה שמונה שעות בלילה, ויש תקופות של שלוש-ארבע שעות. אני לא ישנה הרבה ואני עובדת קשה. יש מצבים שאני פתאום נרדמת באמצע צילומים, אבל בשנייה שנדלקת המצלמה אני מייד חוזרת לעצמי. בתקופה ששיחקתי בסדרה 'פלמח' לא ישנתי. קמתי כל יום בארבע בבוקר, הופעתי, חזרתי הביתה, למדתי טקסטים - והתעוררתי שוב ליום הבא".

"לא חשבתי שאהיה שוב בזוגיות כל כך מהר, ורציתי לחוות טיפה את הלבד, אבל זה היה טוב מכדי לוותר עליו. בהתחלה חשבתי שזה נכון לי להיות לבד, והיו לי לבטים ומחשבות, אבל אם זה טוב וזה עושה לי טוב - למה שאוותר על זה?"

האשימו אותו בפרידה. מרגי (מימין) ותומר הכהן, צילום: מתוך האינסטגרם

תומר הכהן

"אין ילד כזה. הוא אוהב, מכיל, דואג, מתעניין. הכרנו בצילומי קליפ לסדרה 'כפולה', שבה שיחקתי, אבל אז לא קרה שום דבר, וגם לא חשבתי שיקרה. בקליפ נוצר בינינו קשר בסיסי וידידותי, שהתפתח בצורה טבעית ונורמלית. בשלב מסוים זה פשוט קרה, ותומר נכנס לי לחיים. ידעתי שאני לא יכולה לוותר על הדבר הטוב הזה".

גם עבורו הכניסה לזוגיות איתך היתה לא קלה.

"נכון, האשימו אותו בפרידה שלי ממרגי. זה לא היה נעים. היה לו קשה, כי הוא גם לא כל כך מכיר את התחום, והוא הרגיש שעוד לא מכירים אותו - וכבר לא אוהבים אותו. כולו טוב ונתינה. קשה לי לראות שקשה לו עם התגובות, כי הוא בסך הכל נקלע לסיטואציה והוא מתמודד עם משהו שלא מגיע לו. הוא מאוד מפרגן ושמח בשבילי על הקריירה שלי. כל הזמן שואל ומתעניין, וכיף לראות את זה. אני באמת מרגישה פרגון אמיתי".

את בחורה מאוד זוגית.

"לא חשבתי שאהיה שוב בזוגיות כל כך מהר, ורציתי לחוות טיפה את הלבד, אבל זה היה טוב מכדי לוותר עליו. בהתחלה חשבתי שזה נכון לי להיות לבד, והיו לי לבטים ומחשבות, אבל אם זה טוב וזה עושה לי טוב - למה שאוותר על זה?"

מי היותר רומנטי מביניכם?

"אין כמו תומר. הוא מהגברים של פעם. מגיע לאמא שלי בימי שישי עם פרחים. גם יהונתן היה מקסים, אבל תומר הוא תומר. הוא סגנון אחר לגמרי".

erans@israelhayom.co.il

Location - The Setai Miami, Photographer - Vivian Arthur ,Styling - Hassni Caina, Makeup - Joanne Marchevsky, Hair - Tzahi Musa

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר