1 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה וליאונרדו
קיליאן אמבפה וליאונרדו
קיליאן אמבפה וליאונרדו
(רויטרס)
הרעש הגדול שנוצר בעקבות הארכת החוזה של קיליאן אמבפה בפאריס סן ז’רמן, השכיחה דרמה לא קטנה במועדון באותם הימים ממש – כאשר לאונרדו, מי שהיה המנהל הספורטיבי ואחד האנשים החזקים בקבוצה מעיר האורות בשנים האחרונות, פוטר אפילו מבלי שיצאה הודעה רשמית בנושא ברשתות החברתיות.
כעת, בראיון ל-ל’אקיפ הצרפתי, התייחס לאונרדו לנושא: “אני והמועדון דיברנו על העזיבה. עבורי זה לא היה חשוב להוציא הודעה לתקשורת. הקשר שלי עם פאריס תמיד היה קרוב וחזק. אני עוזב בלי מרירות, בכלל לא. יש לי את נקודת המבט שלי, אבל זה לא הזמן לדבר על זה. אני מודה לקטארים ולפ.ס.ז’ שנתנו לי את ההזדמנות הזו”.
לאונרדו נשאל על חידוש החוזה של אמבפה, על רקע הדיווחים בצרפת על יחסים רעועים בין השניים: “אף אחד לא אמר לי שעזיבה שלי היא התנאי של אמבפה, אני לא יודע. אני לא רוצה להיכנס לדברים האלה. בוודאי שיש דברים שאני מתחרט עליהם, אבל זה חלק מהכדורגל. אין לי מה לכעוס, דברים מסתיימים”.
על חלון ההעברות הקודם, בו פ.ס.ז’ יצאה למסע רכש יוקרתי שכלל כמובן במוקד את ליאו מסי, אמר לאונרדו: “כשמגיעים כל כך הרבה כישרונות ואיתם גם מסי, סרחיו ראמוס וג’ורג’ינו ויינאלדום, אתה אומר לעצמך ‘מה זה?’, זה מדהים. אבל לאחר מכן אתה מפסיד לריאל מדריד באלופות וכולם מאשימים את ההנהלה”.
“לגבי ההחתמה של מסי, זה היה משהו בלתי צפוי. כשאני חושב על זה, לקחתי חלק פעיל בהעברה היחידה של מסי בקריירה. פ.ס.ז’ זה מועדון שלוקח סיכונים, היא קבוצה שרוצה להיות תחרותית ולכן חלון העברות זה זמן מצוין להדביק פערים”, חתם את דבריו.