2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב
(שחר גרוס)
בהפועל תל אביב עקבו אחרי מחאת האוהדים שהייתה אמש (חמישי) במתחם חודורוב ולא התרגשו יתר על המידה. כחלק ממחאת המנויים שהצטרפה למחאה הכללית נגד בעלי המועדון, כ-300 אדומים הגיע לחודורוב וערכו מסיבת עיתונאים מאולתרת. במהלכה הכריזו האוהדים על שני מתווים להעברת הבעלות על המועדון באמצעות מסמך עפ"י הדו"חות שנמצאים בידי עו"ד רועי רוזן.
"מכבדים כל מחאה של אוהדים, הקבוצה עומדת למכירה ומחכים לאלו שיהיו מספיק רציניים", אמר גורם בהפועל תל אביב. כלפי חוץ במועדון משדרים ביטחון לגבי מכירת המנויים שמשפיעה באופן ישיר על תקציב הקבוצה, אבל בחדרי חדרים מודאגים מהחרפת המחאה. אחרי "מסיבת העיתונאים" בחודורוב החליטו למעלה ממאה אוהדים להמשיך לביתו של שרון או איציק ניסנוב, כאשר בסופו של דבר הפגינו מול ביתו של איציק בכפר שמריהו.
צפו בהפגנת אוהדי הפועל ת"א
בצל המחאה, בצוות המקצועי ממשיכים במרץ לתכנן את הקבוצה לקראת העונה החדשה. המאמן קובי רפואה מעניין לצרף לסגל עוד בלם וחלוץ זרים. ישנם מספר מועמדים איתם מתקיים מו"מ, כאשר בשבוע שעבר נפל מו"מ מתקדם עם חלוץ מהליגה הספרדית השנייה.
במקביל, בודקים מספר אפשרויות בגזרת הישראלים, כאשר אחד המועמדים הוא סינטיהו סלליך ששיחק בעונה שעברה בגנצ'לרבליגי מהליגה הטורקית השנייה. סלליך מחזיק בחוזה לעונה נוספת, אבל הוא ינסה לחזור לישראל בחלון הנוכחי.
2 צפייה בגלריה
סינטיהו סלליך
סינטיהו סלליך
סינטיהו סלליך
(האתר הרשמי של גנצ'לרבירלי)