2 צפייה בגלריה
יורגן קלופ ופפ גווארדיולה בסיום
יורגן קלופ ופפ גווארדיולה בסיום
יורגן קלופ ופפ גווארדיולה בסיום
(רויטרס)
אחרי שארלינג הולאנד חתם במנצ’סטר סיטי ודווין נונייס בליברפול, זה הזמן לגלות מתי כל הטוב הזה יגיע לדשא. פחות מחודשיים לפני שעונת 2022/23 בפרמייר ליג תצא לדרך, פורסם היום (חמישי) לוח המשחקים שבו נקבע כי המפגש הראשון בין פפ גווארדיולה ליורגן קלופ ייערך באמצע חודש אוקטובר כשהמייטי רדס יארחו את האלופה באנפילד במחזור ה-11.
הליגה עצמה תיפתח ב-5 באוגוסט כשארסנל תתארח אצל קריסטל פאלאס ולמחרת ליברפול תחל את הפרמייר ליג במשחק חוץ מול פולהאם וכנראה מנור סולומון. במחזור בפתיחה סיטי תתארח אצל ווסטהאם, מנצ’סטר יונייטד ואריק טן האח יחלו את הליגה באולד טראפורד מול ברייטון, אברטון תארח את צ’לסי וטוטנהאם את סאות’המפטון.
הדרבי של ליברפול בין המייטי רדס לאברטון ייערך במחזור השישי בתחילת ספטמבר בגודיסון פארק, קלופ יתארח אצל צ’לסי במחזור השמיני, בתשיעי יגיע בדרבי של מנצ’סטר באצטדיון אתיחאד ובעשירי ליברפול תגיע ללונדון למפגש עם ארסנל, רגע לפני המפגש הראשון בין הולאנד לנונייס.
2 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
מנור סולומון
(האתר הרשמי של שחטאר דונייצק, רויטרס)
במחזור ה-12 יונייטד תארח את טוטנהאם וארסנל את מנצ’סטר סיטי, ב-13 טן האח יגיע למשחק חוץ מול צ’לסי, ב-15 טוטנהאם תארח את ליברפול וצ’לסי תפגוש את ארסנל לדרבי לונדוני. אז גם סיטי תארח את פולהאם במה שיכול להיות המפגש הראשון של סולומון עם אלופת אנגליה.
כאמור, הליגה תחל ב-5 באוגוסט והמחזור האחרון לפני המונדיאל ישוחק ב-12/13 בנובמבר. בזמן גביע העולם כמובן שהפרמייר ליג תושבת ואז תחזור בסיום הטורניר בקטאר היישר לחגיגת חג המולד. אגב, הכדור של הפרמייר ליג בעונה הבאה נוצר בהשראת עונת הפרמייר ליג הראשונה לפני 30 שנה.
האם נונייס הוא הבינגו שחיפשה ליברפול?