אין שוקולד פרה של עלית? תאכלו קרפור. בשל המחסור במוצרי השוקולד של שטראוס, קבוצת יינות ביתן החלה לשווק היום (רביעי) בכל סניפי הקבוצה מגוון שוקולדים איכותיים של קרפור, במחירים נמוכים יחסית לשוק. כזכור, רשת קרפור צפויה להחליף בהדרגה את סניפי מגה ויינות ביתן בחודשים הקרובים.
יינות ביתן מוכרת חמישה מוצרי שוקולד צרפתי בשם selection, שני מארזי שלישיות שוקולד בשם classic ושוקולד לאפייה באותה הסדרה. את השוקולדים ניתן להשיג ברשתות הקבוצה השונות בלבד הכוללות את יינות ביתן, ביתן מרקט, מגה מרקט ומגה בעיר.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
2 צפייה בגלריה
השקולוד של קרפור
השקולוד של קרפור
השקולוד של קרפור
בין היתר שוקולד חלב, שוקולד מריר 80%, 72% שוקולד מריר עם מלח ים ושוקולד מריר 62% עם שברי קקאו מקורמל. שוקולד לבן אין כרגע. המחירים: 6.9-5.9 שקלים ל-100 גרם, או ל-80 גרם מריר, ו-8.8-7.9 שקלים לשלישייה. השוקולד הזה מתחרה בפרה, ספלנדיד, אך גם בלינדט ובמותג הפרטי, ובמותגים כמו גודייבה. יש לו כשרות של ה-OU (אורתודוקס יוניון). את השוקולדים של המותג קרפור ניתן להשיג ברשתות הקבוצה השונות בלבד הכוללות את יינות ביתן, ביתן מרקט, מגה מרקט ומגה בעיר.
היצע השוקולד בשוק הישראלי מספק, אבל התחליפים הזולים לעלית מעטים. לכן הקבוצה החליטה לייבא בשלב זה את השוקולדים בהטסה.
מנכ"ל קרפור ישראל, אורי קילשטיין: "סדרת השוקולדים היא הראשונה מבין אלפי מוצרי קרפור שיגיעו לישראל. השוקולדים מציעים לצרכן מוצר מעולה במחיר נוח ותחרותי. בימים אלה אנחנו פועלים לייבא לישראל אלפי מוצרי מזון וצריכה של קרפור, שיאפשרו לנו להגדיל את הצעת הערך לצרכן, יחזקו את כושרנו התחרותי ויגבירו את התחרות בשוק, לטובתו של הצרכן".
2 צפייה בגלריה
מדפי השוקולד של קרפור ביינות ביתן
מדפי השוקולד של קרפור ביינות ביתן
מדפי השוקולד של קרפור ביינות ביתן
פטריק לאספרגוס, נשיא החטיבה הבינלאומית של קרפור, הוסיף: "אני שמח שהמוצר הראשון של מותגי קרפור נכנס לסניפי קבוצת יינות ביתן. קבוצת קרפור פועלת במרץ לשיווק מוצרים רבים אחרים לשוק, במטרה לפתוח את החנויות הראשונות בישראל בחודשים הקרובים".
מכירות קטגוריית טבלאות השוקולד בישראל הסתכמו אשתקד ב-550 מיליון שקל (סטורנקסט, מחירי צרכן). בחמשת החודשים הראשונים של 2022 (ינואר עד מאי) רשמו מכירות הקטגוריה ירידה כספית של 3.2% והסתכמו ב-248 מיליון שקל, לעומת מכירות של 256 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.