הטרנד שתפס את כל הסלבס: האם זה לגיטימי ללבוש טופ חזייה?

עינב בובליל הדהימה בטופ זרחני בצבע כתום, מה שגרם לנו לחשוב על הנשים הרבות שמאמצות את טרנד טופ חזייה • הנה כל האופציות היפות ביותר ללבוש זאת נכון

מצטיינת בטרנד. בובליל

לפני מספר שנים, כשמעצבי על הציגו את הטרנד של טופ חזייה על המסלולים של שבועות האופנה, נראה היה כי הוא לא יתפוס ולא יאומץ על ידי נשים, במיוחד לא בישראל השמרנית.

קיץ 2022 מוכיח שלמרות הספק, הטרנד תפס לא רק בקרב הסלבס. אנחנו רואים במסיבות, ואפילו ברחוב, נשים שהולכות עם טופ חזייה בסגנונות שונים. לפעמים עם שרוולים, לעיתים עם בלייזר מעל או טישרט מתחת.

נשאלת השאלה, האם זה לגיטימי ללבוש טופ חזייה בציבור? כל אחת כמובן יכולה להחליט לעצמה, אבל אם אתן בעניין, אספנו עבורכן כמה דוגמאות של סלבס שאימצו את הטרנד עם אופציות שונות ללבישה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Einav_Booblil❤️ (@einavbooblil_benisti)

עינב בובליל ההריונית נראית מצוין עם טופ חזיית משולשים בצבע כתום בוהק. היא שילבה את הטופ עם מכנסיים וז'קט בצבע שמנת, תיק צד בצבע פודרה ושרשרת זהב. הטופ חזייה מייצר נקודה של צבע והופך את הטוטאל לוק לקיצי ומרענן.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by @kimkardashian

קים קרדשיאן מציגה אופציה אחרת ללבישת טופ חזייה. היא לובשת חצאית מיני כסופה וטופ חזייה תואם, ומעל בגד חוף מלא שחור שקוף בשילוב עם מגפונים שחורים. השילוב שיצרה מייצר לוק מעניין ולא קונבנציונלי, מצד אחד חושפני ומצד שני מתוחכם.

צילום: ניר פקין

טיטי איינאו לבשה טוטאל לוק שחור בשילוב טופ חזיית תחרה בגזרה חדשנית. מכיוון שמדובר בחזיית תחרה, יש משחק בין נראה לנסתר, וללא העליונית זה לא היה עובד. איינאו שילבה את החזייה עם חליפה מבריקה מבד נשפך, תיק צד שחור, מטפחת שחורה ומשקפי שמש צבעוניים.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Noam Frost (@noamfrost)

הדוגמנית נועם פרוסט בחרה בטופ חזייה צהוב מבריק בגזרת משולשים ובחצאית מקסי גבוהה תואמת. החיבור בין שני הפריטים מייצר אשליה של אאוטפיט שלם, וכמובן שהיא שילבה ז'קט שחור מחויט כדי לתת לטוטאל לוק מראה יותר מכובד ואלגנטי.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by BRENDA (@bar_marom)

גל גברעם לובשת שמלה שהחלק העליון שלה הוא אינטרפטציה מקורית לטופ חזייה. השמלה בצבע כחול רויאל, חצאית מיני א-סימטרית וחלק עליון שנראה כמו חזייה שמתלפפת על רצועה אחת. ללא ספק מדובר בלוק לא מתנצל ומלא תעוזה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Noa Kirel (@noakirel)

נועה קירל לובשת חליפה קיצית בצבע תכלת ופסים מנצנצים שכוללת מכנסיים קצרים בגזרה גבוהה, חולצה מכופתרת בעלת שרוולים ארוכים וטופ חזייה בסגנון בגד ים עם קשירה סביב הצוואר. ללא הטופ, החליפה נראית קצת כפיג'מה, אך ביחד הלוק נראה קליל וכיפי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר