2 צפייה בגלריה
דור תורג'מן חוגג עם גלוך ברקע
דור תורג'מן חוגג עם גלוך ברקע
דור תורג'מן חוגג עם גלוך ברקע
(אסי קיפר)
במכבי תל אביב קיבלו בשמחה גדולה את הזימונים של אופיר חיים לסגל נבחרת הנוער של ישראל לטורניר אליפות אירופה עד גיל 19, אשר תצא אל הדרך ביום שבת הקרוב ותגיע לכדי לסיום ב-1.7. קלאודיו בראגה, המנהל המקצועי של המחלקה, יחד עם אנשיו, מרחו חיוך רחב על פניהם כאשר שמעו שהם יזכו לייצוג גבוה בטורניר שמן הסתם ימשוך אליו סקאוטים רבים מרחבי אירופה ויעניק הזדמנות בינלאומית חד פעמית עבור הנערים האלה.
שבעת המוזמנים ממכבי תל אביב הם שון עדרי, עילאי תומר, רוי רביבו, רוי נאווי, אוסקר גלוך, אוראל באייה ודור תורג’מן. גלוך ותורג’מן אמורים להיות חלק מהסגל של ולאדן איביץ’ העונה, ובאייה כפי הנראה יתאמן עם הבוגרים וישחק חלק מהמשחקים עם הנוער בשל גילו הצעיר.
הם יהיו חלק מהאליפות שתסתיים ארבעה ימים אחרי שמכבי ת”א תצא למחנה אימון, אך יזכו לחופשה כאשר ישראל תסיים את חלקה בטורניר וכפי הנראה לא יהיו כלל חלק מהמחנה של איביץ’ אלא יצטרפו לאחר מכן.
2 צפייה בגלריה
עידן גורני טוקלומטי שומר על שון עדרי
עידן גורני טוקלומטי שומר על שון עדרי
עידן גורני טוקלומטי שומר על שון עדרי
(חגי מיכאלי)
לגלוך לא הייתה פגרה בכלל שכן הוא היה חלק ממשחקי הנבחרת הצעירה (עד 21) תחת גיא לוזון. במכבי ת”א אמרו היום על הזימונים: “זו גאווה גדולה למחלקה, זה מרשים מאוד, יש לנו שבעה שחקני שדה בסגל של 18 שחקני שדה, זה מדהים וזה אומר הרבה על העתיד”. יש לציין שבתוך כל הסיפור מי שלא זומן הוא בר לין, אחד הקשרים המוכשרים ביותר בישראל בשנתון זה.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל של גוגל.
אלון חזן ואלי דסה במסע"ת לקראת איסלנד