איזה רכב הייתם קונים לו זכיתם ב־770 מיליון שקל?

בני זוג מבריטניה זכו בלוטו בפרס לא יאומן של 184 מיליון לירות שטרלינג • לא תאמינו מה הייתה הקנייה הראשונה שלהם עד כה

בני הזוג ג'ו וג'ס ת'ווייט, צילום: מתוך אתר הלוטו הבריטי

בני הזוג ג'ו וג'ס ת'ווייט, זכו לאחרונה בלוטו בפרס הגדול בתולדות הממלכה המאוחדת. השניים הביאו הביתה על ידי ניחוש של 7 מספרים סכום דמיוני של 184 מיליון ליש"ט, שהם כ־768 מיליון שקלים. השניים לקחו שבוע לחשוב על מה יעשו עם כספי הזכייה ובסוף החליטו לממש את העושר שנפל בחלקם עם וולוו סטיישן (V60) בגרסה הלא מאובזרת, שעולה בבריטניה כ-150 אלף שקל.

וולבו V60,

לפי בדיקה שערך ה"דיילי מייל" הבריטי, זוכים אחרים בלוטו בסכומים קטנים משמעותית "השתוללו" קצת יותר עם קניות ראשוניות של רכבי יוקרה בחמישה ושישה מספרים, יקבים ונכסים אחרים בעלות של מיליוני ליש"ט. אבל הרכישה הצנועה הזו מתאימה לדימוי של שני בני הזוג, ששכניהם מתארים אותם כאנשי עבודה פשוטים שחיים בצניעות. אגב, עדיין מדובר בשדרוג מה ל"רכב החלומות" הראשון עליו חשב ג'ו תוויט, שכן בעת הפרסום על הזכייה אמר ג'ו כי החלום שלו הוא לקנות סקודה סופרב, שזולה במעט מהוולבו אותה רכש בסופו של דבר..

כך או כך, בני הזוג מתכוונים להמשיך לחיות בצניעות. ג'ס סיפרה כי "זה בעיקר הקלה גדולה הזכייה הזו. אבא שלי תמיד מילא לוטו וחלם על זכייה. הוא תמיד גם שאל אותנו מה נעשה אם נזכה, ואיך נבזבז את זה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר