2 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
(האתר הרשמי של מנצ'סטר סיטי)
ארלינג הולאנד רשמית שחקן מנצ’סטר סיטי. לאחר שהקבוצה הודיעה לפני כחודש שהגיעה להסכמות עם דורטמונד על הפעלת סעיף שחרורו, הכוכב הנורבגי חתם על חוזהו אצל אלופת אנגליה, אליה יצטרף ב-1 ביולי, וזאת לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות בברצלונה עוד לפני פגרת הנבחרות.
החלוץ בן ה-21 נבדק על ידי הרופא רמון קוגאט, עליו פפ גווארדיולה מאוד סומך, ולאחר מכן הגיע למנצ’סטר על מנת לחתום על החוזה שיקשור אותו למועדון הפאר האנגלי לחמש שנים, תמורת כ-385,000 ליש”ט לשבוע. גם בליגת האומות הולאנד לא מפסיק לכבוש, כשבמשחקו האחרון הרשית צמד מרשים נגד שבדיה.
הסיטיזנס שילמו לדורטמונד בסך הכול כ-60 מיליון אירו, זאת לאחר שבאירופה סברו שסעיף השחרור שלו עומד על 15 מיליון אירו יותר. המשכורת של הולאנד אצל התכולים תהיה שווה לזו של כוכב הקבוצה, קווין דה בראונה, שמרוויח את אותו הסכום. הולאנד הבקיע 86 שערים ב-89 הופעות בדורטמונד.
2 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד חותם על החוזה
ארלינג הולאנד חותם על החוזה
ארלינג הולאנד חותם על החוזה
(האתר הרשמי של מנצ'סטר סיטי)
הולאנד אמר לאחר החתימה: “אני גאה עבורי ועבור משפחתי, תמיד עקבתי אחרי סיטי ואהבתי במיוחד לעשות זאת בעונות האחרונות. אי אפשר שלא להעריך את סגנון המשחק של הקבוצה, זה מלהיב שיוצרים הרבה הזדמנויות, זה מושלם עבור שחקן כמוני. יש פה המון שחקנים מהטופ העולמי ופפ הוא אחד מהמאמנים הגדולים בכל הזמנים, אז אני מאמין שאני במקום הנכון כדי להגשים את השאיפות שלי”.
עוד אמר הנורבגי: “אני רוצה להבקיע שערים, לזכות בתארים ולהשתפר ככדורגלן ואני בטוח שאוכל לעשות זאת כאן. זה צעד משמעותי עבורי ואני לא יכול לחכות להתחיל את העונה. נולדתי באנגליה ואני אוהב את הקבוצה כל חיי. אני יודע הרבה על המועדון ואני אפילו מרגיש פה קצת בבית. הייתי בהרבה משחקים של סיטי, אז אני חושב שאתפתח ואגיע לרמה הגבוהה ביותר שלי כאן. דיברתי קצת עם פפ ואני מחכה לעבוד איתו”.
סיטי הודיעה שלהולאנד עדיין אין מספר, אבל הוא אמור לקבל את ה-’9’ של גבריאל ז’זוס, שצפוי לעזוב.
בחזרה לילדות: הולאנד מוצג במנצ'סטר סיטי