1 צפייה בגלריה
דניאל סונדגרן
דניאל סונדגרן
דניאל סונדגרן
(אינסטגרם)
במכבי חיפה מקווים לסגור ב-24 השעות הקרובות את החוזה עם המגן השוודי דניאל סונדגרן על מנת שיוכל להגיע לישראל, לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על החוזה. נכון לעכשיו נותרו פרטים אחרונים בין השחקן למועדון ונראה שהמו"מ יבשיל לחתימה.
עם הצטרפותו הרשמית של המגן, הרי שעד עכשיו חיפה למעשה ביצעה שתי העברות בעמדת המגן הימני, ובנוסף לסונדגרן יש בסגל גם את ינון אליהו. החלמתו של המגן השלישי רז מאיר תיקח עוד זמן ועל פי הערכה הוא יחזור לשחק רק לקראת אוקטובר.
מי שהחלים ויכול לחזור להתאמן הוא השוער ג'וש כהן, שעבר את תהליך השיקום. עוד לפני חזרתו לאימונים עם שאר שחקני הקבוצה אמור השוער לחתום על החוזה החדש לשנתיים הקרובות. ההערכה היא שהדבר יקרה כבר במהלך השבוע. השוער איתמר ישראלי אמור להתחיל את האימונים, אבל לא צפוי להמשיך בקבוצה.
בחיפה לא יודעים עדיין לספר על התקדמות בנושא החלוץ פרנטזי פיירו בו מעונינת הקבוצה. במועדון מודעים לצורך הגדול בחיזוק בשתי עמדות נוספות, בלם וחלוץ. שאלות נוספות שנותרו פתוחות הן לגבי מעמדם של מספר שחקנים דוגמת אורי דהן וטאלב טוואטחה, להם יש חוזה לעונה הבאה ולא ברור מה יעלה בגורלם. השניים בכל מקרה יפתחו את האימונים.