2 צפייה בגלריה
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
(מערכת ONE)
על רקע הדיווחים לגבי התעניינות פאריס סן ז’רמן ברוברט לבנדובסקי, בברצלונה לא מתרגשים ושומרים על אופטימיות. בתקשורת הקטלונית נטען שחלוץ באיירן מינכן כבר סגר בקבוצה של צ’אבי, ואפילו משכורתו כבר נחשפה: הוא ישלשל לכיסו כ-12 מיליון אירו לעונה אם יגיע לקאמפ נואו. עם זאת, ב’בילד’ דווח שפיני זהבי החל לבדוק אלטרנטיבות עבור הפולני למקרה שהמעבר לבארסה לא ייצא לפועל עקב הבעיות הכלכליות.
בברצלונה לא מתכוונים לפתוח את הכיס יותר מדי עבור החלוץ שמסיים חוזה בעונה הבאה, וב’ספורט’ נטען שהקבוצה מוכנה לשלם לבאיירן עד 30 מיליון אירו עבור השחקן בן ה-33. הפולני נמצא בעדיפות עליונה מבחינת צ’אבי ובהנהלה כמובן רוצים לספק את רצונו של המאמן להביא כוכב מהטופ העולמי.
בארסה מתכננת לשלם לחלוץ 24 מיליון אירו ברוטו (12 נטו) לעונה, סכום עליו השחקן הסכים. החוזה צפוי להיות לשנתיים פלוס אופציה לעונה נוספת בהתאם ליכולותיו של לבנדובסקי ורצונם של שני הצדדים. בבאיירן היו רוצים לקבל יותר כסף עבור הכוכב שלהם, אבל הצהרותיו בהחלט נותנות לבארסה כוח במשא ומתן.
בתוך כך, נשיא הקטלונים ז’ואן לאפורטה כבר רואה באוסמן דמבלה מקרה אבוד ובטוח שלא יחדש את חוזהו: “שלחנו לו הצעה לפני הרבה זמן וזה ברור שהוא לא קיבל אותה, כי לא שמענו מאז מסוכנו הרבה מאוד זמן”. כרגע הכול מצביע על מעבר של הצרפתי לצ’לסי.
2 צפייה בגלריה
אוסמן דמבלה
אוסמן דמבלה
אוסמן דמבלה
(האתר הרשמי של ברצלונה)
בינתיים, בארסה עוקבת אחרי הקשר הברזילאי, אנדריי סנטוס בן ה-18, שמשחק בוואסקו דה גמה. ב’ספורט’ דווח שבפברואר הקטלונים הציעו 1.5 מיליון אירו ועוד 3.5 מיליון בבונוסים, אך קבוצתו דחתה את ההצעה. אלא שבקיץ 2023 חוזהו יסתיים וכעת הוא במעקב של בארסה וקבוצות מהפרמייר ליג. דקו, קשר העבר של הבלאוגרנה שמשמש גם כסוכנו של ראפיניה מלידס, סיפר לבארסה על סנטוס בפעם הראשונה.
האם מכירת דה יונג היא מהלך שווה לבארסה?
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.