האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
ומה בדיוק הסנילי הזה רצה שזלנסקי יעשה ? שיברח לארה''ב ויפקיר את ארצו ? |
פלדל |
11.06.22 12:38 |
1 |
לא נראה לי לזה הכוננות המשורר. אפשר היה להתכוננן טוב יותר לפלישה וזאת עובדה. |
סמוךעלי |
11.06.22 12:42 |
7 |
כיבוש חרסון החל ב2 למרץ, שבוע לתוך הלחימה |
Inorganic |
11.06.22 12:48 |
14 |
בדרום היה מחדל גדול ואי אפשר להסתיר את זה. |
Stardust |
11.06.22 13:22 |
18 |
רק דייקתי את הנכתב, לא ניסיתי להגן על המחדל |
Inorganic |
11.06.22 13:57 |
20 |
זה לא ספקולציות, זה דבר בסיסי של טקטיקה צבאית |
Stardust |
12.06.22 02:11 |
67 |
זה כן ספקולציות, כתבתי בדיוק מה היה עלול לקרות כתוצאה ממיקוש הכביש ופיצוץ הגשר שמחבר את קרים |
Inorganic |
12.06.22 10:06 |
80 |
הרוסים?! |
העז הלבן |
11.06.22 19:11 |
39 |
שיספר את זה לטאיוואנים |
אחד האדם |
11.06.22 19:14 |
40 |
ארהב אשמה בפלישה. ניסתה להאשים את רוסיה ולא צלח כל כך. אז עכשיו מאשימה את אוקראינה |
בלאגן |
11.06.22 12:59 |
17 |
ממש לא. רוסיה אשמה בפלישה. |
Barbaaba |
12.06.22 02:42 |
71 |
בוקר טוב ;) תודה על תגובתך המושקעת ולה אוסיף |
בלאגן |
12.06.22 08:30 |
77 |
עובדות של יאשה קדמי וסולוביוב ושלך |
portstat |
12.06.22 08:52 |
78 |
ובכן, אלו לא העובדות. |
Barbaaba |
12.06.22 12:16 |
83 |
בלתי נתפס |
אחד האדם |
11.06.22 16:34 |
31 |
זלנסקי קבר את אוקרינה בהריסות בהתנהלותו נגד רוסיה. |
בן יהוידע |
11.06.22 17:11 |
35 |
הסנילי ציפה שהמסומם חובב הטי שרט הצבאי |
Hoker2019 |
12.06.22 06:19 |
74 |
אף אחד לא האמין. זה היה פשוט תרחיש מטורף מדי. |
Barbaaba |
12.06.22 12:17 |
84 |
נמצא האשם בפלישה הרוסית לאוקראינה! |
מרסו |
11.06.22 12:40 |
2 |
מילה במילה |
seventhseal |
11.06.22 12:43 |
8 |
צפוי גל אנטישמיות חסר תקדים |
מרסו |
11.06.22 12:45 |
10 |
אתה חושב במונחים של לפני 100 שנה. העולם עובד היום אחרת |
האזרח המודאג |
11.06.22 16:55 |
32 |
זה יעלה מהר מן הצפוי, במיוחד כשזה ישמש להכות במחנה היריב, שתי ציפורים |
aba |
12.06.22 02:04 |
60 |
ההזהרות באו מאוחר מדי, איפה הייתם כל השנים כשבאוקראינה חשבו שחכם להפוך את רוסיה לאוייב? |
aba |
12.06.22 01:13 |
45 |
''חבר של רוסיה'' זה בלארוס, הסטאניות, ארמניה. |
Stardust |
12.06.22 02:02 |
59 |
זה תלוי באוקראינה מי היא ולאן היא מסוגלת למנף את היחסים |
aba |
12.06.22 02:05 |
62 |
לא, זה תלוי רק ברוסיה. |
Stardust |
12.06.22 02:07 |
63 |
אוקראינה לא פאסיבית ביחסים וכמדינה מודרנית ומתקדמת היא שחקנית מרכזית ואף גשר לצמיחה |
aba |
12.06.22 02:10 |
66 |
בול למטרה |
raceway |
12.06.22 01:38 |
56 |
אני לא חושב שזו האשמה. וזה גם ככל הנראה נכון. |
Barbaaba |
12.06.22 02:49 |
72 |
אבל אחי זו האמת |
Hoker2019 |
12.06.22 06:20 |
75 |
דווקא נראה שהאוקראינים נערכו לפלישה, בטח כפי שתוכננה מלכתחילה |
Stardust |
11.06.22 12:41 |
3 |
מדובר בתחילת תהליך הטלת אשמה על המתרחש |
מרסו |
11.06.22 12:41 |
5 |
דבר ראשון שעלה בדעתי |
שונר |
11.06.22 12:47 |
12 |
לא נראה שיש טענה כלפי ההכנות, כמובן שהיה ניתן להתכונן טוב יותר, אבל הם הוכיחו יכולת מרשימה |
aba |
12.06.22 02:16 |
69 |
כן, זו הבעיה. ולא שמדינות ה-NPT הפקירו את אוקראינה למרות ערבויות שישמרו על ריבונותה תמורת מסירת הגרעין לרוסיה |
תשבץ |
11.06.22 12:41 |
4 |
לא הייתה שם שום ערבות לדעתי, רק מחויבות |
winter1 |
11.06.22 14:01 |
21 |
נוח לשכוח שאוקראינה במלחמה פתוחה עם רוסיה על דונבאס כבר שנים |
seventhseal |
11.06.22 12:42 |
6 |
זלנסקי דווקא אמר שהוא מודע לסכנה של המלחמה. מה בדיוק ביידן הרופס רצה שזלנסקי יעשה? |
אקטואלי |
11.06.22 12:45 |
9 |
זלנסקי היה צריך להכריז שאיננו מתכוון להצטרף לנאט''ו. (לפני המלחמה) |
רוזנקרנץ |
11.06.22 12:57 |
16 |
זה לא היה עוזר לו. זה לא מה שפוטין באמת מחפש. |
Stardust |
11.06.22 13:24 |
19 |
המטרה של פוטין שליטה בכל אוקראינה באמצעות משטר בובות ובהמשך להחזיר את השטחים של ברית המועצות |
האזרח המודאג |
11.06.22 17:06 |
33 |
זלמנסקי לא מוכן גם כיום לדרישות של רוסיה, אז למה שהיה מסכים לפני המלחמה? והאם ביידן דרש מזלנסקי שייכנע? |
אקטואלי |
11.06.22 17:45 |
38 |
בהחלט, ולא רק |
aba |
12.06.22 01:14 |
46 |
אוקיי ביידן, נניח והיה מקשיב בדיוק איך שרצית, מה זה היה משנה? |
Inorganic |
11.06.22 12:46 |
11 |
בשלב הראשון מדליקים את אוקראינה נגד רוסיה, את זלנסקי-אגו-טריפ נגד פוטין. |
הפוך גוטה |
11.06.22 12:48 |
13 |
מדוייק |
aba |
12.06.22 01:15 |
47 |
כן בטח…זלנסקי אשם..העולם המערבי היה שאנן כלפי הדידטטור שצמח ברוסיה וזלנסקי אשם |
איזי מהחונטה |
11.06.22 12:51 |
15 |
הנבלות מתחילות לברוח |
פוגי |
11.06.22 14:13 |
22 |
אם היית גורם לאוקראינה להסכים לדרישות הפדרציה לא היה צורך במבצע. |
yevi |
11.06.22 14:19 |
23 |
מה היו הדרישות המדויקות של הפדרציה? |
מרסו |
11.06.22 14:20 |
24 |
מה דעתך על הידיעות האלה? |
Inorganic |
11.06.22 14:43 |
26 |
זה לא רציני. פוטין רצה לעצור מאוקראינה לספק גז לאירופה וכן גם הדעות הגזעניות של להבין על רצון לבנות אימפריה ס |
FireWalker |
12.06.22 00:49 |
44 |
לדעת הקרמלין, אוקראינה אינה קיימת והיא משטר בובות של המערב. פוטין העמיד לביידן ''דרישות'' שהוא ידע שלא יתקבלו |
Barbaaba |
11.06.22 15:00 |
28 |
זו תמונת מצב לא מדוייקת, כשרוסיה הבינה שהמערב אטום ואוקראינה באטרף של התרסה וגבורה |
aba |
12.06.22 01:32 |
54 |
אנחנו מסכימים, כמה מפתיע |
aba |
12.06.22 01:15 |
48 |
בסוף עוד תקבל אזרחות של ''הפדרציה'' |
מרסו |
12.06.22 01:22 |
49 |
אני שונא מלחמות מיותרות שניתן למנוע בהתנהלות בוגרת ואחראית ולאור התוצאות הצפויות גם מאוכזב |
aba |
12.06.22 01:35 |
55 |
סוף-סוף מתחילים להתפכח. מתחילים להבין את הטיפשות הגדולה של זלנסקי. |
מבט צלול |
11.06.22 14:25 |
25 |
למה רק של זלנסקי? של רוב מוחלט של העם האוקראיני. |
Stardust |
11.06.22 14:48 |
27 |
היו מדינה עצמאית וריבונית שמטפחת יחסים חמים ובריתות, מה שהיה מביא לשגשוג אדיר |
aba |
12.06.22 01:23 |
50 |
שמענו כבר על השגשוג שרוסיה מביאה לחבריה... |
Stardust |
12.06.22 02:05 |
61 |
ההיסטוריה עלולה להטעות, אוקראינה מודרנית יכולה להיתרם ולהתמיר יחסים לטובת שגשוג ופריחה |
aba |
12.06.22 02:08 |
64 |
גם ההיסטוריה וגם ההווה. |
Stardust |
12.06.22 02:14 |
68 |
את זה טוען מי שלא מבין שהיתה כאן הזדמנות שירדה לטמיון במחיר קשה מנשוא חסר כל הצדקה או צורך |
aba |
12.06.22 02:21 |
70 |
את זה טוען מי שרואה מה קורה ל''חברים'' של רוסיה כבר למעלה מ-100 שנה |
Stardust |
12.06.22 11:49 |
82 |
היה ברור להם שאוקראינה תשלם מחיר, אבל לא היה להם אכפת, וגם אם מאוחר, טוב לדעת מי הם חבריך |
aba |
12.06.22 01:38 |
57 |
יש משהו בדברי ביידן. אבל אף אחד לא האמין! |
Barbaaba |
11.06.22 15:07 |
29 |
נו, ומתי מדינות המערב יבינו שבחזית אוקראינית אחת שגם נמנעת מלפלוש לרוסיה, לא ניתן להביס את רוסיה? |
rocsteady |
11.06.22 15:12 |
30 |
מי אמר שאי אפשר? נמתין עוד קצת ונראה. |
האזרח המודאג |
11.06.22 17:09 |
34 |
מפסיד? היחיד שמפסיד כאן זה אני ואתה… |
סנסאי |
11.06.22 19:15 |
41 |
תגדיר ''להפסיד''? |
מרסו |
12.06.22 01:23 |
51 |
הרבה פעמים, מלחמת קרים, עולם ראשונה, אפגניסטאן , מלחמה קרה עולות לראש מיד |
Inorganic |
12.06.22 10:10 |
81 |
פוטין מסביר בדרכו שלו לכל מי שחשב שניתן להתעלם מרוסיה ובחר לשער שרק אוקראינה תישא במחיר |
aba |
12.06.22 01:27 |
52 |
לפי מה אתה מבין את זה? |
KnightRider |
12.06.22 01:49 |
58 |
ביידן נתגלה כחבר נאמן |
Reflektor |
11.06.22 17:13 |
36 |
'' אלוהים, שמור אותי מאוהבי ומשונאי אשמרה בעצמי'' |
מרסו |
11.06.22 21:16 |
42 |
אזהרות זה נחמד בין ידידים, אבל פ_ק , מה בדיוק ביידן ציפה שזלנסקי יעשה והוא לא עשה? |
חד כתער |
11.06.22 17:16 |
37 |
הרבה טיפשים לא האמינו לביידן שצדק לגבי הפלישה |
אריה33 |
12.06.22 00:07 |
43 |
אני הייתי אחד מאותם טיפשים. בדיעבד טעיתי. |
Barbaaba |
12.06.22 12:23 |
85 |
ללמדינו שאם המודיעין האמריקאי גילה שתהיה פלישה אז חשוב להאמין ולא לפסול |
אריה33 |
12.06.22 13:31 |
87 |
פה הטעות, הוא לא היה צריך לכבוש את כל אוקראינה וגם לא תיכנן את זה. |
Stardust |
12.06.22 14:30 |
88 |
nnnnnnn |
Foreteller |
12.06.22 01:28 |
53 |
מה הוא מנסה להשיג באמירה הזאת? |
מתכנן צ'יפים |
12.06.22 02:10 |
65 |
האט ער געזאגט דער דרעק |
Initially |
12.06.22 05:18 |
73 |
דחף את רוסיה למלחמה |
המאזין |
12.06.22 06:33 |
76 |
זה שטויות, ביידן הזהיר את האוקראינים ומאז עוזר להם צבאית |
אריה33 |
12.06.22 08:53 |
79 |
הוא אף פעם לא אמר דבר כזה, והוא בטח שלא דחף את רוסיה למלחמה. זה מגוחך. |
Barbaaba |
12.06.22 12:25 |
86 |
חבר מתאריך 10.7.13
17299 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.22
344 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
אני מקווה שלפחות אחרי המלחמה יעשו ועדת חקירה על מחדל בדרום המדינה כשהרוסים ביום הראשון כבר נכנסו לחרסון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.21
2638 הודעות
בתגובה להודעה מספר 7
ממש לא ביום הראשון, וקרבות התנהלו במשך ימים נגד הפולשים מסביב לעיר, מה לעשות שההתקפה קרתה מארבעה כיוונים והיה סדר עדיפויות, להציל את קייב למשל
בחורבן רוסיה ננוחם, גם ישראל, גם העולם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
1767 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
המעבר היבשתי בין קרים לדרום מיינלנד-אוקראינה הוא צר יחסית, 5 ק"מ רוחב, ויש שם בדיוק שתי דרכים יבשתיות לעבור - גשר אחד מעל מיצר שמוביל לאזור מליטופול, וכביש יבשתי אחד לאזור חרסון.
האוקראינים לא היו ממש ערוכים ולא מיקשו או פוצצו את הכבישים האלה.
גם אחרי שנסוגו מעבר לדנייפר יש באזור שני מעברים על הנהר - אחד גשר ישר לתוך חרסון, ואחד על סכר באזור נובה קאחובקה איפה שהתעלה לקרים מתחילה. לא צריך להיות גאון כדי לדעת שאפ אתה נסוג מעבר לנהר אתה מפוצץ את הגשר אחריך, ואת הסכר אולי אי אפשר לפוצץ אבל אפשר למקש ולהגן עליו. האוקראינים לא עשו לא את זה ולא את זה.
ואני כבר לא מדבר על זה שמדינה שתלויה למחייתה במצוא לים השחור לא מפתחת בכלל חיל ים...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.21
2638 הודעות
בתגובה להודעה מספר 18
בוודאי היו עושים טוב לו היו מפוצצים את הגשר וממקשים את הכביש, אבל זאת חוכמת בדיעבד, מיקוש לוקח זמן והיה מפורש כתירוץ להתחלת אקט מלחמתי, שקרה בכל מקרה, אבל אולי אז הסנקציות היו חלשות יותר כי הפלישה הייתה "מוצדקת יותר", בכל מקרה זה הכל ספקולציות
בחורבן רוסיה ננוחם, גם ישראל, גם העולם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
1767 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
לא צריך להיות גאון - כשאתה נסוג אל מעבר לנהר, אתה מפוצץ את הגשרים עליו כדי למנוע מהאויב המתקדם לבוא אחריך, לחצות את הנהר, ליצור ראש גשר ולהעביר כוחות גדולים כמו בתהלוכה. כל צבאות העולם לאורך כל ההיסטוריה עשו את זה. אין פה שום בדיעבד.
את הדרכים מקרים לאקרואינה היה צריך למקש ולפוצץ ברגע שהייתה בניית הכוחות המסיבית, ולגבי הגשרים על הדנייפר - זה כבר היה אחרי שהפלישה התחילה, אז בכלל לטיעון של "זה היה מרגיז את הרוסים" אין שום משמעות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.21
2638 הודעות
בתגובה להודעה מספר 67
העדיפו לא לקחת את הסיכון, קראתי לזה מחדל, אבל זה בדיוק מה שזה, ספקולציות, כל עוד משהו לא נעשה בפועל ואומרים היה צריך לעשות ככה וככה, זה ספקולציות על מה שאולי היה עוזר, באותה מידה הרוסים יכלו לבנות גשרים צפים על הנהר תוך שעתיים ולחצות אותם, כל ההגנה ההתחלתית באזור לקתה בחסר, זה בגלל התקפה מ4 חזיתות על אוקראינה, מה לעשות, זה מה היה בפועל ולא ספקולציות, אם יש לך מכונת זמן אתה מוזמן ללכת להזהיר אותם
בחורבן רוסיה ננוחם, גם ישראל, גם העולם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.5.22
41 הודעות
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.1.15
42642 הודעות, 63 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.22
676 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
זוהי דרכו של הפרוגרס - לסכסך, לפלג, לגרום לריבים ומלחמות ולהאדים את כולם מלבד את עצמו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
402 הודעות
בתגובה להודעה מספר 17
וארה"ב לא 'מאשימה' את אוקראינה. ביידן מציין בתסכול שאף אחד בצד האוקראיני לא רצה להאמין בפלישה.
זה אולי לא מנומס אך זו כנראה המציאות.
אף אחד לא האמין!!
עד לשניה של הפלישה לא הרבה באוקראינה עצמה האמינו בכלל שפוטין יהיה *כזה מטורף* ויפלוש.
גם אני לא האמנתי, ויאיר לפיד אפילו הצהיר שהוא מעריך שלא תהיה פלישה.
האוקראינים עוד התלוננו שכל הדיבורים על פלישה מבריחים משקיעים והם מפסידים מיליארד דולר בחודש...
אבל המודיעין האמריקאי התעקש שפוטין עומד לפלוש.
פשוט אף אחד לא האמין להם.
היה להם מודיעין מצויין. בקושי בצמרת הרוסית מישהו ידע וגם שם לא האמינו.
והאוקראינים בטח שלא רצו בכלל להאמין.
והמשפט האחרון שכתבת מה זה מפגר -
"זוהי דרכו של הפרוגרס - לסכסך, לפלג, לגרום לריבים ומלחמות ולהאדים את כולם מלבד את עצמו"
איזה פרוגרס בראש שלך?
פסיכופת מגלומן ודיקטטור מזדקן חצי מטורף שולח את הצבא שלו לכבוש מדינה שכנה.
מה קשור בכלל פרוגרס או שיט אחר?
אמריקה זה פרוגרס? זה משנה בכלל אם הדמוקרטים או הרפובליקנים בשלטון?
ערכים של דמוקרטיה חירות וחפש זה פרוגרס?
כי זה מה שמאחד את המדינות שמתנגדות לרוסיה הפאשיסטית.
סינגפור, יפן, קנדה וספרד?
יוון, אוסטרליה, ארה"ב וגרמניה?
דרום קוריאה ושוויץ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.22
676 הודעות
בתגובה להודעה מספר 71
כן. אמריקה כיום זה פרוגרס.
אוקראינה בעימות מתמשך עם רוסיה מספר שנים - המהלך של רוסיה זה לא הפתעה אלא שלב נוסף בתהליך שהיה.
רוסיה הצהירה לפני כל התקדמות מה היא דורשת - התחייבויות כי לא יהיו שינויים בסטטוס קוו שהיה בין המדינות - ארהב, שכבר הפרה אמנות מול רוסיה בשנת 2002 ואחר כך שוב ושוב, כעת דחפה את אוקראינה להפר עוד.....
עד עתה:
היו הסכמים ואמנות עם רוסיה, שארהב היא זו שמפרה
היה סטטוס קוו עם אוקראינה שארהב דחףה שיופר
ארהב אשמה במצב ומאשימה את כל השאר - וזו אגב דרכו של הפרוגרס
אלו העובדות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.15
851 הודעות
בתגובה להודעה מספר 77
כמו העובדות של ריקלין ושות'
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
402 הודעות
בתגובה להודעה מספר 77
לא העובדות הנכונות לפחות.
פוטין העמיד דרישה שמדינות נאט"ו שנכנסו לאחר 1997 ימאו מהברית, לפנות נשק גרעיני אמריקאי מאירופה, ולתת לרוסים גישה ופיקוח על בסיסי טילים באירופה.
וכל מה שכתבת זה שטויות.
ומדיניות החוץ של ארה"ב מול רוסיה לא השתנתה בין רפובליקנים לדמוקרטים באופן משמעותי אם בכלל.
"פרוגרס" בתחת שלי.
פוטין מאכיל את הימין במערב שהוא נלחם נגד הפרוגרסיבים... זה בולשיט קודם כל.
קשה לי לראות איך להלחם באוקראינה המסכנה תוך פשעי מלחמה מחרידים ויצירת משבר פליטים אסוני זה משהו חיובי למישהו.
לרצוח ילדים זו מלחמה בפרוגרסיבים?
ואם פוטין נלחם בפרוגרסיבים - אני מחר מצטרף אליהם ומסתער על הקרמלין על גבי משאית ממצעד הגאווה....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.1.15
42642 הודעות, 63 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.6.22
17 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
בשלושה חודשים שעוד לא הסתיימו נקברה אוקרינה לשלושים השנה הקרובות ועשרה מיליון מתושביה כבר נמצאים בחוץ.
באם זה יימשך עוד שלושה חודשים הנזקים יהיו לחמישים שנה . כך ניתן יהיה לזרוע תבואות על כל אוקרינה בכדי להציל את אפריקה.............
וביידן מתגלגל מצחוק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.12.19
5035 הודעות, 23 מדרגים, 5 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
יתנהל בצורה אחראית יותר ויכין את מדינתו לפלישה מאשר להתכחש למציאות. במדינה נורמאלי זלנסקי היה עושה את מעשה גולדה והולך הביתה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
402 הודעות
בתגובה להודעה מספר 74
אני מניח שבשבוע האחרון לפני הפלישה נפל לאוקראינים האסימון, אבל אז ככל הנראה כבר היה מאוחר מדי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
15426 הודעות, 158 מדרגים, 287 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זלנסקי. הוא לא הקשיב לאזהרות. זאת הייתה שאלה של זמן מתי יתחילו להטיל בו בוץ. כתבתישזה מה שיקרה מיד עם תחילת הסכסוך. בהתחלה עושים ממך גיבור ואז קורעים אותך לגזרים. ככה התקשורת וביידנייה עובדים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.9.11
6347 הודעות, 45 מדרגים, 89 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
15426 הודעות, 158 מדרגים, 287 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
כי הרי " זלנסקי הוא יהודי" ו" היהודים בגדו בנו שוב". קרל מרקס, טרוצקי, זלנסקי, ברני מיידוף. ג' פרי אפשטיין. " יהודים" גדולים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.13
12174 הודעות, 78 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
בכל העולם השמאל עולה כפורח, הימין הולך ונמוג.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
6798 הודעות, 53 מדרגים, 105 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
נתניהו, זה רק ארבע מילים - "רעיון שתי המדינות טעות"!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
6798 הודעות, 53 מדרגים, 105 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
ועד לרגע זה הם לא מכירים בטרגדיה שהביאו על עצמם ומדינתם.
למגינת הלב המערב בעיקר מחא כפיים והתעלם מן המחירים הצפויים.
זלנסקי המסכן היה מוקע פוליטית כפחדן אם היה פותח דף חדש ביחסים עם רוסיה ערב המלחמה, אבל כעת זו אוטופיה בדיונית, חלום רחוק, לאור התוצאות העגומות.
ההיסטוריה לא ממהרת, הלקחים יופקו היטב, וכך יידע כל קונדסון גיבור, שעם שכן חזק עדיף להיות חבר.
נתניהו, זה רק ארבע מילים - "רעיון שתי המדינות טעות"!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
1767 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
מי רוצה להיות כמוהם?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
6798 הודעות, 53 מדרגים, 105 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
נתניהו, זה רק ארבע מילים - "רעיון שתי המדינות טעות"!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
1767 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
רוסיה לא הביאה שגשוג לאף אחד מ"חבריה", לא "חבריה" היום ולא "חבריה" בעבר. הם היו כולם רק כלים שלה, ולכן מי שהשתחרר ממנה ממש לא רוצה לחזור אליה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
6798 הודעות, 53 מדרגים, 105 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
המלחמה הזו היא עוול בלתי נסלח שמדינה הביאה על עצמה במו ידיה וקוצר ראייתה.
נתניהו, זה רק ארבע מילים - "רעיון שתי המדינות טעות"!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.14
37771 הודעות, 302 מדרגים, 592 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
402 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
האוקראינים, ואף אחד בעצם, לא רצה להאמין שתהיה פלישה!
כמו שהרוסים כל הזמן הכחישו שהם בכלל מתכוונים לפלוש והתעקשו שהם סה"כ בתרגילים, גם האוקראינים הכחישו שתהיה פלישה.
לא ברור אם זו היתה הכחשה עצמית, אבל הם אפילו כעסו שכל הדיבורים על פלישה מבריחים משקיעים והכלכלה מפסידה מיליארדים.
קצת כמו העבריין שניצלהמנסיון חיסול ואז מצהיר "אין לי אויבים!" ככה הם היו.
ואאני לא רואה שום קשר לתקשורת פה.
מי "עשה מזלנסקי גיבור" ועכשיו קורע אותו? זה בסה"כ ביידן שמדבר לתקשורת ומציין עובדה שככה"נ נכונה. לא האמינו למודיעין האמריקאי שפוטין יפלוש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.12.19
5035 הודעות, 23 מדרגים, 5 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
הוא באמת התכחש לפלישה וטען שהיא לא תקרה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
1767 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
האוקראינים נערכו מצוין לתוכנית הרוסית הראשונית של כניסת כוחות התערבות מהירה, הנחתת כוחות מיוחדים והשתלטות על הממשל. כך שזה לא מסתדר עם המציאות.
ברור שאפשר היה לעשות יותר טוב, אפשר וצריך היה להגן על המתקנים החיוניים והתעשייה הצבאית יותר טוב, ובדרום ובים השחור היה מחדל זועק לשמיים. אבל אי אפש רלהגיד שהאוקראינים לא התכוננו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
15426 הודעות, 158 מדרגים, 287 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
ערכתי לאחרונה בתאריך 11.06.22 בשעה 12:58 בברכה, מרסו
כמכונה כאן " ירי בנגמ"ש"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.16
9118 הודעות, 31 מדרגים, 59 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
6798 הודעות, 53 מדרגים, 105 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
הטעות שלהם היתה שהם נתנו לזה לבוא, שהם לא האמינו שזה יבוא, שהם לא חשבו שזה יכול להיות כואב מדי, שהם לא שקלו את ההשלכות, שהם חשבו שמישהו יכול למנוע את התוצאות המצערות, מביטויים הללו נראה שארה"ב ראתה שהולך להיות מרחץ דמים, הזהירה את אוקראינה, אבל כאמור זה הגיע הרבה מאוחר מדי, כשכבר מאוד קשה לשנות את נתיב הספינה.
נתניהו, זה רק ארבע מילים - "רעיון שתי המדינות טעות"!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
82905 הודעות, 344 מדרגים, 641 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הנה קלינטון באותה ועידה ב-94. ההסכם לא שווה את הנייר שהוא רשום עליו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
49124 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.9.11
6347 הודעות, 45 מדרגים, 89 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אמירה ריקה מתוכן של ביידן. אם היה מסביר מה רצה שזלנסקי יעשה בפועל, ולא סתם מפריח סיסמאות, אפשר היה להתייחס לדבריו. עצוב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
73074 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ביידן כבר אמר שפוטין החליט לפלוש הוא חייב זאת, ושתגובת ארצות הברית תלויה בשאלה האם זו תהיה פלישה קטנה. כאשר התחוללה סערה שביידן נתן למעשה אור ירוק לפוטין לעשות פלישה קטנה (הפייק בישראל צנזרו הכל), הבית הלבן פרסם הודעה שכל חציית הגבול היא פלישה בלתי חוקית..
#לאופוזיציה אין אידאולוגיה, ובשביל ג'ובים מותר לשחד להסית ושת''פ עם המשותפת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.11
2868 הודעות, 16 מדרגים, 21 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
1767 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.13
12174 הודעות, 78 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
כפי הנראה כרגע הוא נכשל בענק.
בכל העולם השמאל עולה כפורח, הימין הולך ונמוג.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
73074 הודעות
בתגובה להודעה מספר 16
#לאופוזיציה אין אידאולוגיה, ובשביל ג'ובים מותר לשחד להסית ושת''פ עם המשותפת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
6798 הודעות, 53 מדרגים, 105 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
נתניהו, זה רק ארבע מילים - "רעיון שתי המדינות טעות"!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.21
2638 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מה קרה, הביקורות התחילו להגיע על כך שארה"ב גוררת רגליים במאמץ לעזור? נראה שהאוקראינים יפה מאוד העיפו את הרוסים מכל צפון אוקראינה ובולמים אותם יפה בשאר החזיתות, כל הצבא הרוסי מרוכז בנקודה אחת ומצליח לכבוש כמה מאות מטרים ביום במקרה הטוב עבורו
כן חמוד, מה היה קורה אם זלנסקי היה "מקשיב"?
בחורבן רוסיה ננוחם, גם ישראל, גם העולם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.16
29745 הודעות, 251 מדרגים, 481 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בשלב השני מוסיפים דלק למדורה: תמיכה פומבית באוקראינה, סנקציות על רוסיה, חימוש אוקראינה וכו'.
ועכשיו הפירומן מתרחק מאחריות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
6798 הודעות, 53 מדרגים, 105 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
נתניהו, זה רק ארבע מילים - "רעיון שתי המדינות טעות"!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
41099 הודעות, 131 מדרגים, 208 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
4232 הודעות, 17 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שלא יקשרו אותם עם התבוסה הקרובה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.08
72529 הודעות, 424 מדרגים, מינוס 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אני מעורר אנטגוניזם? יופי | Z
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
15426 הודעות, 158 מדרגים, 287 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.21
2638 הודעות
בתגובה להודעה מספר 23
https://www.rferl.org/a/russian-duma-votes-to-quit-european-court-human-rights/31887853.html
https://www.jpost.com/international/article-709046
ואגב, מוזרה האהבה שלך לרוסיה לאור מוצאך, כנראה שטיפת המוח של הקרמלין עבדה טוב
בחורבן רוסיה ננוחם, גם ישראל, גם העולם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.3.08
8240 הודעות, 30 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
402 הודעות
בתגובה להודעה מספר 23
לא היתה לזלנסקי שום דרך למנוע את הפלישה.
ממילא פוטין סירב בעקביות לדבר איתו.
פוטין למעשה שולל את עצם קיומה של אוקראינה ומכנה את הממשלה "המשטר בקייב"
הדרישות של פוטין מביידן ונאט"ו היו בלתי אפשריות והוא ידע את זה מצויין.
ולכן העלה אותן..
אגב, יבי, פוטין היה הוגן מספיק להראות במדויק את המניע לפלישה - מגלומניה אימפריאליסטית!!
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
6798 הודעות, 53 מדרגים, 105 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
או אז היא נקטה בכמה מהלכים מלחמתיים התקפיים והקו הזה של הקרמלין הוא רק אחד מהם, כך שהוא תוצאה של קריסת המאמצים הדיפלומטיים כמו הצעדים הצבאיים, ולא הסיבה להם.
ככה מדינות נלחמות.
נתניהו, זה רק ארבע מילים - "רעיון שתי המדינות טעות"!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
6798 הודעות, 53 מדרגים, 105 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
נתניהו, זה רק ארבע מילים - "רעיון שתי המדינות טעות"!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
15426 הודעות, 158 מדרגים, 287 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
ערכתי לאחרונה בתאריך 12.06.22 בשעה 01:36 בברכה, מרסו
היא מחלקת דרכונים רוסיים לתושבי חרסון ומריופול, תנסה להגיש גם בקשה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
6798 הודעות, 53 מדרגים, 105 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
נתניהו, זה רק ארבע מילים - "רעיון שתי המדינות טעות"!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.7.18
4792 הודעות, 23 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה מראה שמנהיגי ארה"ב ואירופה היו לא פחות טיפשים ממנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
1767 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
לא רצו להיכנע ולהיות מדינת חסות של רוסיה על כל הטוב שזה מביא. מוזר מצידם אחרי שכבר היו שם וראו כמה כיף זה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
6798 הודעות, 53 מדרגים, 105 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
אבל הלאומנות חסרת האחריות, הצינית, המונעת משיקולים צרים של מאבקי כוח כסף ושליטה, ניצחה בסופו של דבר וסללה את הדרך בחריצות ובעקביות אל עבר הסוף המר והצפוי, תמיד יהיו מי שימשיכו לזעוק צדקנו, למרות שכבר די ברור שהיה נדרש לבצע כמה פעולות פשוטות כדי למנוע את המלחמה המיותרת ותוצאותיה המרות.
נראה שזה שוב חוזר על עצמו ואפשר לעשות העתק הדבק מהדיונים הקודמים.
נתניהו, זה רק ארבע מילים - "רעיון שתי המדינות טעות"!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
1767 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
תראה איך בלארוס, הסטאניות וארמניה משגשגות!
איך שגשגו במזרח אירופה תחת רוסיה, כל כך שגשגו שהם כל כך מתגגעגעים שם לימים האלה!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
6798 הודעות, 53 מדרגים, 105 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
קל להיתפס לנתונים ועובדות שמכשילות הזדמנות שמונחת על הכף, בגלל שהיא לא נוחה לתפיסות שנתקבעו.
נתניהו, זה רק ארבע מילים - "רעיון שתי המדינות טעות"!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
1767 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
מה המצב באמת עם החברות של רוסיה בהווה? בלארוס? ארמניה? הסטאניות?
לא הייתה פה שום הזדמנות לאוקראינה, רק לרוסיה. והאוקראינים שכבר היו שם יודעים את זה יותר טוב מכולם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
6798 הודעות, 53 מדרגים, 105 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 68
ושוב אציג את הטענה שידידות במקרה זה היא אפשרית ועדיפה על עויינות, ושהעויינות טופחה בחוסר אחריות ומסיבות ציניות פסולות.
אתה מצדך לא מסכים ונאחז בקרנות המזבח, בוא נשאיר משהו לשיפוט ההיסטוריה.
לי אישית כואב שזה היה צפוי מראש והלכו אל האסון בעיניים פקוחות ובחדווה מעוררת רחמים.
נתניהו, זה רק ארבע מילים - "רעיון שתי המדינות טעות"!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
1767 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
וגם בתקופה הנוכחית.
לא היה פה שום פוטנציאל מעבר למדינת ב*ץ' כמו בלארוס, וזה מקרה הטוב.
אתה מכיר את הדובי? הוא מסכים איתי. לך תתווכח איתו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
6798 הודעות, 53 מדרגים, 105 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
נתניהו, זה רק ארבע מילים - "רעיון שתי המדינות טעות"!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
402 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
האמריקאים התעקשו שהמודיעין שלהם מצביע על פלישה, אבל מעט מאוד אנשים האמינו שפוטין הוא *עד כדי כך מטורף* ואכן יפלוש בהיקף כזה.
חשבו שהוא עושה שרירים על הגבול... בחודש שלפני הפלישה היו באוקראינה תלונות שכל הדיבורים על מלחמה קרובה מבריחים משקיעים מחו"ל..
אוקראינים שדיברתי אתם ג"כ לא האמינו. לפעמים משהו הוא כל כך בלתי נתפס שפשוט אתה לא מסוגל לעכל.
כמו שהיהודים באירופה בשנות השלושים לא האמינו שישמידו אותם. וגם כשהגיעו ידיעות על היקף ההשמדה במחנות, היו בגטאות רבים שעדיין לא האמינו.
ובוודאי שמחוץ לאירופה זה היה בלתי נתפס.
השאלה אם הצבא האוקראיני התכונן או לא.
ופה נראה שדווקא כן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
17115 הודעות, 76 מדרגים, 132 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.13
12174 הודעות, 78 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
לפי מה שאני מבין פוטין מפסיד את המלחמה וזה מסביר אץ עליית רף האיומים בשבועיים האחרונים מצד דוברי הקרמלין.
בכל העולם השמאל עולה כפורח, הימין הולך ונמוג.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.6.19
640 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
15426 הודעות, 158 מדרגים, 287 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
מתי רוסיה "הפסידה" מלחמה?. "הפסד" זה כניעה, לא?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.21
2638 הודעות
בתגובה להודעה מספר 51
לאורך ההיסטוריה הפסידה גם הפסידה, אבל לא נלך עד לימי הביניים כדי להרחיב, חיפוש פשוט בגוגל יראה את זה
בחורבן רוסיה ננוחם, גם ישראל, גם העולם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
6798 הודעות, 53 מדרגים, 105 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
ערכתי לאחרונה בתאריך 12.06.22 בשעה 02:23 בברכה, aba
ומוכיח כמה המערב נהג בחוסר אחריות ובחוסר חברות בכך שעודד את אוקראינה ללכת בדרך הרת אסון.
נתניהו, זה רק ארבע מילים - "רעיון שתי המדינות טעות"!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.15
9002 הודעות, 56 מדרגים, 107 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
לא בצד הנכון של ההיסטוריה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.6.15
29337 הודעות, 123 מדרגים, 238 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
15426 הודעות, 158 מדרגים, 287 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.08
12733 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
11467 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
וגם ברוטר הרבה טיפשים שחשבו פוטין המשוגע לא יפלוש אלא רק מאיים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
402 הודעות
בתגובה להודעה מספר 43
וגם שר החוץ יאיר לפיד אמר בשידור שהוא מעריך שלא תהיה פלישה.
בתור אחד שמכיר את אוקראינה, הבנתי שזה טירוף.
כמעט בלתי ניתן לכבוש מדינת ענק של מעל 40 מיליון איש. גם אם תצליח זה יהיה ניצחון פירוס.
וכשהוא פלש אמרתי שהוא משוגע, ושהוא בעצם הפסיד ברגע שפלש. ללא קשר לתוצאות בשטח או לנזק\השמדה מוחלטת לאוקראינה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
11467 הודעות
בתגובה להודעה מספר 85
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
1767 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 85
כל מה שהיה צריך זה לקחת את קייב ואת מוסדות השלטון בזמן קצר, ולפי מהלך הימים הראשונים זה נראה כמו התוכנית. ואז מסלקים את הממשלה וצמרת הצבא, שמים ממשלת משת"פים, ואחרי שביססת שלטון כיבוש כמו שהרוסים עושים בחרסון עושים איזה משאל שקרכלשהו - והופ אין יותר אוקראינה.
אני הייתי מאלה שאמרו (לא פה, אז עוד לא כתבתי פה) שלא יכול להיות שבונים כזה סד"כ ולא תהייה פלישה. בעיקר אחרי שהביאו דברים כמו מנות דם לחזית, והוציאו החוצה את כל הדיפלומטים.
כן טעיתי בזה שחשבתי שקייב תיכבש מהר והממשלה של זלנסקי תברח או תסולק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
8679 הודעות, 68 מדרגים, 133 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
The closer you get to light, the greater your shadow becomes
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.21
3392 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 12.06.22 בשעה 02:21 בברכה, מתכנן צ'יפים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.9.20
3146 הודעות, 64 מדרגים, 128 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זלנסקי דווקא התכונן היטב לפלישה.
ביידן הוא זה שנכשל במלחמה והיה רופס בהטלת סנקציות על רוסיה, והוא גם לא שלח נשק לאוקראינה. שיתבייש גונב השלטון הזה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.21
582 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אמר לזלנסקי שהוא יגן ביחד עם כל אירופה.
ובסוף עוד מאשים את אוקראינה. איזה עזות מצח?!
רצה לשחק פוקר. בזירת איגרוף.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
11467 הודעות
בתגובה להודעה מספר 76
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
402 הודעות
בתגובה להודעה מספר 76
מה שכן, הוא לא היה תקיף מספיק (לדעתי) במניעת המלחמה ובצעדים מול פוטין.
ואני לא רואה בדבריו של ביידן 'האשמה' לאוקראינה.
הוא מציין ביובש עובדה שהיא ככה"נ נכונה.
אף אחד, כולל האוקראינים, לא רצה להאמין שזה הולך לקרות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד