2 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת ישראל חוגגים עם מנור סולומון
שחקני נבחרת ישראל חוגגים עם מנור סולומון
שחקני נבחרת ישראל חוגגים עם מנור סולומון
(ראובן שוורץ)
בנבחרת ישראל רשמו אתמול (שישי) הישג גדול כאשר זכו בניצחון 1:2 משכנע מול הנבחרת האלבנית. מדובר בניצחון שמעמיד את הנבחרת בראש הבית עם ארבע נקודות מתוך שני משחקים, שתי נקודות יותר מאיסלנד שתארח ביום שני את ישראל.
השמחה בחדר ההלבשה הייתה מאופקת ונראה שהשחקנים מודעים למשימות שעוד עומדות בפתח. המאמן אלון חזן זכה לכל המחמאות האפשריות על ניהול המשחק ולא במקרה. בנבחרת מציינים שזו הפעם השנייה שהשחקנים מגלים אופי, יודעים למחוק פיגור ולא נבהלים.
"יש לנו חבורה של גברים בנבחרת הזאת. המוטו שאפשר לנצח בכל מקום והדרישה של אלון חזן לשחק התקפי וליזום מוכיחה את עצמה", אמרו בנבחרת. חזן זכה בעיקר למחמאות על כך שעם פתיחת המחצית שלח את רמזי ספורי למערכה במקומו של עדן קארצב שסחב צהוב: "החילוף של ספורי שינה לגמרי את המשחק. זו הייתה החלטה מצוינת של חזן. ספורי עם יכולות אישיות יוצאות דופן", הוסיפו בנבחרת.
בהיעדרו של המאסטרו ערן זהבי שהיה זה שכיכב בנבחרת בקמפיינים האחרונים, מי שלקח על עצמו את המשחק היה מנור סולומון שלאורך כל החודשים האחרונים בהם לא שיחק עבד קשה והתאמן באופן אישי עם מאמן הכושר ערן שדו. סולומון בשני השערים שכבש סידר לעצמו חוזה עתידי טוב באירופה, וחבריו לא חדלו מלפרגן לכוכב: "רק לחשוב מה היה קורה אם סולומון היה משחק באופן קבוע, איזה שחקן היינו מקבלים. סולומון זה שחקן של פעם בדור. זה משחק שני נדיר של סולומון. היכולת שלו לקחת כדור ולפרק הגנה היא מטורפת. מנור מוכיח שמעבר לכישרון וליכולת הכדרור שלו הוא יודע לסיים מצוין מול השער".
בנבחרת לא שוכחים לשם שינוי לפרגן גם לחלק האחורי שידע הפעם לעשות עבודה נהדרת למרות השער מבעיטת העונשין רגע לפני הירידה להפסקה. על אופיר מרציאנו שידע להתאושש מהמשחק מול איסלנד והציל אתמול לפחות שני שערים בטוחים אמרו: "מרציאנו הוא עדיין השוער הטוב ביותר שיש לנו. האמונה בו למרות הטעות מול איסלנד משתלמת פעם אחר פעם. עזרו לו לא מעט שאר שחקני ההגנה בראשם מיגל ויטור ושון גולדברג שנראו כמו שניים שמשחקים יחד שנים, כאשר הכיסוי שלהם היה מושלם עם משחק הקרבה והמון שקט בהנעת הכדור. זה היה משחק הגנתי עם יכולות פיזיות טובות, כאשר בצד ההתקפי בעיקר בחצי השני פרפרנו הגנה שמורכבת כולה משחקנים מהליגה האיטלקית", הוסיפו בנבחרת.
2 צפייה בגלריה
אופיר מרציאנו ודורון ליידנר מרחיקים את הסכנה
אופיר מרציאנו ודורון ליידנר מרחיקים את הסכנה
אופיר מרציאנו ודורון ליידנר מרחיקים את הסכנה
(ראובן שוורץ)
אחד השחקנים שמצא את עצמו פותח על הספסל אחרי תקופה לא פשוטה מבחינתו הוא מונס דאבור, שנכנס במחצית השנייה וכמעט כבש שער, שאלמלא הקורה כל אירופה הייתה מדברת עליו: "בנבחרת מרוצים מאוד מהגישה של דאבור, כל מי שחשב שדאבור יחמיץ פנים כי לא פתח קיבל שחקן מחויב שהחזיק המון בכדור, דבר שנתן לנו אוויר ברגעים שאלבניה ניסתה ללחוץ, וכמעט כבש שער מבריק", החמיאו בנבחרת.