שתף קטע נבחר

תומאס מולר: "גרמניה רועדת"

החלוץ הגרמני שכבש את השער הראשון בניצחון 0:4 על ארגנטינה, דמיין את החגיגות במולדת. יואכים לאב: "שיחקנו כמעט מושלם". הקנצלרית אנגלה מרקל: "זה היה פשוט חלומי"

גר-מאניה! האמת היא שקשה להיות גרמני בימים אלו. קשה כי לך תחליט איזה משחק היה גדול יותר או היסטורי יותר - ה-1:4 על אנגליה, או ה-0:4 על ארגנטינה?

 

שתיים מהנבחרות האהודות בעולם ספגו נוק-אאוט מוחץ אל מול השחקנים של יואכים לאב, שממשיכים לשבור אט אט את הסטיגמה על הכדורגל הגרמני הישן והטכני. מעתה, תשכחו את כל מה שידעתם.

 

צילום: רויטרס

 

האיש שאחראי על השינוי הזה הוא המאמן יואכים לאב: "התוצאה הזו היא משהו בלתי ייאמן", אמר מי שהוביל את הגרמנים לחצי גמר שני ברציפות בגביע העולמי: "השחקנים הראו מוטיביציה של אלופים, היה לנו משחק כמעט מושלם".

 

אחד המצטיינים במפגש מול הדרום אמריקנים, היה ללא ספק בסטיאן שויינשטייגר: "יש לי צמרמורת", שיתף בסיום שחקנה של באיירן מינכן את העיתונאים, "המחשבה על האוהדים שחוגגים עכשיו בבית גורמת לי לעור ברווז". על האפשרות שיתמודדו בחצי הגמר מול ספרד בשחזור גמר היורו מ-2008 אמר: "הם הנבחרת הטובה ביותר בעולם לדעתי, אבל אנחנו מספיק טובים ויש לנו אמונה גדולה ביכולת שלנו".

 

"זה מטורף לנצח את ארגנטינה 0-4", הכריז בסיום כובש השער הראשון, תומאס מולר. "קשה לי למצוא את המילים אחרי תוצאה שכזו. אני חושב שגרמניה רועדת כרגע וזו הדרך הנכונה לחגוג".

 

אל החגיגות הצטרפה גם קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל שנכחה באצטדיון בקייפטאון וסיכמה בתמציתיות: "זה היה פשוט מדהים, חלומי".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים