1 צפייה בגלריה
דנילו אספרייה חוגג עם דגל קולומביה
דנילו אספרייה חוגג עם דגל קולומביה
דנילו אספרייה חוגג עם דגל קולומביה
(איציק בלניצקי)
בהפועל באר שבע ממתינים לחזרתו של אליניב ברדה לישראל מחופשתו הפרטית בתאילנד כדי להתחיל רשמית את ההכנות לעונה הבאה. ברדה יחל מחר את המסע חזרה לישראל והוא צפוי לנחות מחרתיים (שישי), כאשר ביום ראשון ייפגש עם אלי ואלונה ברקת מתוך כוונה לחתום על חוזהו כמאמן.
ברדה עובד על העונה הבאה גם מתאילנד, בדגש על מציאת שחקנים זרים איכותיים לעונה הבאה. יחד עם זאת, ברדה ואנשי המועדון מחכים לתשובה הסופית מדנילו אספרייה והלדר לופס, שעשויים לעזוב אחרי הזכייה בגביע המדינה.
המגן הפורטוגלי כבר לפני חודשיים הודיע לאלונה ברקת שהוא מתקשה ללא בני משפחתו, שנמצאים בפורטוגל ואינם רוצים להתגורר בישראל. ברדה מנהל מגעים מתקדמים מול כמה מגנים שמאליים, אבל מחכה לתשובה הסופית של לופס. אספרייה מחזיק במספר הצעות מהמפרץ ומדרום אמריקה, כאשר עד שתצא הודעה חדשה בעניינו הוא אמור להתייצב לפתיחת האימונים ב-19.6.
בבאר שבע להוטים לשים את היד על קשר אשדוד והנבחרת הצעירה, חמודי כנעאן, אבל נכון לרגע זה ג'קי בן זקן דורש סכומים אותם ברקת לא מוכנה לשלם. מכבי תל אביב מוכנה לשלם לעומת באר שבע ולה יש גם ערך מוסף - עשויה להכליל שחקנים בעסקה מסוימת.