המשבר בקואליציה

נתניהו מתחזק, גדעון סער מתרסק • סקר

תמונת המנדטים עדיין ללא הכרעה ברורה, כך עולה מסקר 'כאן חדשות' שפורסם הערב; הליכוד, יש עתיד והציונות הדתית, בעוד תקווה חדשה מתרסקת • כל הנתונים (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Hadas Parush/Flash90)

מסקר שערך סוקר 'כאן חדשות' דודי חסיד ומכון קנטאר ופורסם הערב (שלישי) בחדשות הערב עולה כי אילו הבחירות היו נערכות היום, תמונת המנדטים עדיין הייתה נשארת ללא הכרעה ברורה.

על פי תוצאות הסקר, הליכוד מתחזק וזוכה ל-35 מנדטים, גם יש עתיד מתחזקת וזוכה ל-20 מנדטים, הציונות הדתית רושמת עלייה נאה עם 10 מנדטים, כחול לבן שומרת על כוחה עם 8 מנדטים וש"ס נחלשת במנדט ל-8 מנדטים.

העבודה ויהדות התורה שומרות על כוחן עם 7 מנדטים כל את, ימינה נחלשת במנדט ל-6 מנדטים, הרשימה המשותפת שומרת על כוחה עם 6 מנדטים, ישראל ביתנו נחלשת ל-5 מנדטים, מרצ נחלשת ל-4 מנדטים ורע"מ שומרת על כוחה עם 4 מנדטים.

המפסידה הגדולה היא תקווה חדשה בראשות גדעון סער, שנחלשת משישה מנדטים ועל פי הסקר לא עוברת את אחוז החסימה.

בחלוקה לפי תמונת הגושים, אין שינוי משמעותי: גוש נתניהו, שכולל את הליכוד, הציונות הדתית והמפלגות החרדיות, זוכה רק ל-60 מנדטים, מנגד, קואליציית בנט הנוכחית נחלשת משמעותית וזוכה רק ל-54 מנדטים, בתווך נמצאת הרשימה המשותפת עם שישה מנדטים.

עוד עולה מהסקר כי 35% מהנשאלים השיבו שהאפשרות העדיפה בעיניהם היא המשך כהונתה של הממשלה הנוכחית. כרבע מהנשאלים תמכו בהקמת ממשלה חלופית בראשות נתניהו אך כמעט שליש מהנשאלים העדיפו את האפשרות של פיזור הכנסת ויציאה לבחירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר