בדקנו: המלון החדש על שפת הכנרת שאתם עדיין לא מכירים

מלון גומא שעל שפת הכנרת מציע חוויה חדשה ויוקרתית, עם חוף צמוד, מדשאות רחבות ובריכה גדולה • למי הוא מתאים וכמה תשלמו? כל הפרטים בפנים

מלון גומא מבית ישרוטל, צילום: עינת דקל

ממש בתחילת האביב, רשת ישרוטל פתחה את בית המלון החדש שלה, מלון גומא. המלון ששוכן על שפת הכנרת מציע חוף צמוד קטן, מדשאות רחבות ובריכה גדולה.

מלון גומא (לשעבר מלון דה סי אוף גלילי) עבר שיפוץ יסודי, והיום הוא שייך, כאמור, לרשת ישרוטל. האזור הראשון של בית המלון שאליו נחשף כל אורח הוא הלובי, ולכן יש ללובי חשיבות גדולה מאוד בתכנון מלונות. הלובי של מלון גומא הוא מהנוחים והיפים שראינו. הוא מציע הרבה מאוד אזורי ישיבה עם הפרדה נוחה ביניהם, מעוצב בסגנון מודרני בצבעים שמשלבים כחול רויאל ועץ - ואין ספק שזה אחד האזורים היפים של המלון.

מהמדשאה - ישר לכנרת,

אזור מיוחד נוסף במלון הוא המדשאה הגדולה. כדי להגיע לחוף הפרטי הקטן של המלון, שנפגע לאחרונה ממזג האוויר הקיצוני ששרר באזור ונמצא עכשיו בשיפוצים, יש צורך לעבור במדשאה, וממנה ניתן לרדת לשחייה קצרה במימי הכנרת. מי שעוד נהנים מהדשא הם הילדים שמשחקים שם בכדור, כך שאם אתם מחפשים חופשה שקטה, חשוב שתביאו גם את זה בחשבון.

החדרים במלון גדולים, מסודרים וחדשים, אך העיצוב די שגרתי. חשוב לציין שרמת הניקיון של החדר הייתה מצוינת, וכך גם של כל האזורים במלון. המיטה נוחה, המקלחת רחבה והמרפסות גדולות ומספיקות לזוג שיוכל לשבת בהן וליהנות מהנוף של הכנרת וסביבתה.

לובי מהיפים שראינו,

הבריכה של המלון גדולה, מעוצבת ומשקיפה לכנרת. מסביב לבריכה יש לא מעט אזורי ישיבה, מיטות שיזוף שממוקמות ממש על שפת הבריכה, ושולחנות וכיסאות למי שמעדיף לשבת בצל. גם כאן, חשוב להביא בחשבון שיש הרבה מאוד משפחות עם ילדים שמגיעות לנפוש במלון, כך שאזור הבריכה עשוי להיות רועש בשעות מסוימות של היום.

חדר האוכל של המלון גדול, ומציע מגוון רחב מאוד של אפשרויות. ארוחת הערב הייתה טובה, אם כי חלק מהמנות קצת פחות מוצלחות. ארוחת הבוקר הייתה מצוינת - שם תמצאו גבינות מסוגים שונים, גם כאלה שלא רואים בהרבה מלונות בישראל, מאפים מעולים ואפשרויות גם למי שמעדיף לשמור על תזונה מאוזנת.

שירות מפנק ברמה גבוהה,

דבר נוסף שחשוב לתת עליו דגש הוא השירות - ניכר שהצוות במלון הוכשר היטב. השירות ניתן ברמה הגבוהה ביותר, נושא שמתפספס במלונות רבים וזה עשוי לפגוע בחוויית הלקוח.

בשורה התחתונה, המלון החדש של ישרוטל מעניק תמורה טובה למחיר, שמתחיל בכ־1,000 שקלים ללילה לחדר, כולל ארוחת בוקר. אם אתם מחפשים חופשה שתתאים גם לילדים, המלון צפוי לענות על הדרישות שלכם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר