3 צפייה בגלריה
רפאל נדאל עם הגביע
רפאל נדאל עם הגביע
רפאל נדאל עם הגביע
(רויטרס)
גם בגיל 36, רפאל נדאל ממשיך לשכתב את ההיסטוריה של הטניס העולמי על משטח החימר של הרולאן גארוס. הערב (ראשון), השור הספרדי גבר בקלילות על קספר רוד בגמר הטוריר, קטף את התואר בפאריס בפעם ה-14 בקריירה והגדיל את שיא הזכיות בטורנירי גראנד סלאם בו הוא מחזיק ל-22, שני תארים יותר מנובאק ג’וקוביץ’ ורוג’ר פדרר.
מיד לאחר שהניף את הגביע, אמר נדאל: “קודם כל אני רוצה לומר לקספר שזה היה עונג אמיתי לשחק נגדך בגמר. אתה נהדר ומצפה לך קריירה נפלאה. השבועיים האחרונים היו קפיצה קדימה ואני שמח מאוד בשבילך ובשביל הצוות שלך ומאחל לך את הכל הטוב שיש לעתיד”.
לאחר מכן, שיאן המייג’ורים פנה לאנשים הקרובים אליו: ”אני רוצה להודות לצוות שלי ולמשפחה על שנה מדהימה שקרו בה דברים מדהימים, בלעדיכם שום דבר לא היה אפשרי, במיוחד ברגעים הקשים של הפציעות. לולא התמיכה שלכם זה לא היה אפשרי לעשות את כל מה שעשינו. אני רוצה לומר תודה לכולם”. כמו כן, הספרדי התייחס לעתידו על רקע הפציעות ואמר: “במצב הנוכחי לא אוכל להמשיך להתחרות. ווימבלדון? זה תלוי בגוף שלי, אני לא רוצה לפספס את זה”.
3 צפייה בגלריה
רפאל נדאל עם גביע הרולאן גארוס ה-14 שלו
רפאל נדאל עם גביע הרולאן גארוס ה-14 שלו
רפאל נדאל עם גביע הרולאן גארוס ה-14 שלו
(רויטרס)
הספרדי כמובן גם לא שכח את המארגנים של הטורניר איתו הוא מזוהה מכל: “בשבילי ועבור הרבה אנשים שאוהבים את ההיסטוריה של הספורט הזה, זה הטורניר הגדול מכולם. תודה לכל נערי הכדורים, המתנדבים, מנהלי הטורניר וכל מי שעובד מאחורי הקלעים. עבורי זה כיף להיות פה כי אתם נותנים לי להרגיש בבית ואני מודה לכם”.
לסיכום אמר האלוף הטרי: “מבחינה אישית זה קשה מאוד לתאר את הרגשות שאני חש. זה משהו שלא האמנתי שיקרה, בגיל 36 להיות תחרותי שוב ולשחק במגרש הכי חשוב בקריירה שלי שוב, זה אומר לי הרבה ונותן הרבה אנרגיה להמשיך הלאה”.
מנגד, קספר רוד אמר: ”הדבר הכי חשוב הוא לברך את רפא. בפעם ה-14 פה ו-22 בכלל אתה אלוף גראנד סלאם. אתה אלוף אמיתי ואני היום הרגשתי איך זה להתמודד מולך בגמר, זה לא קל ואני לא הקורבן הראשון, היו הרבה לפניי. אני מברך את הצוות והמשפחה שלך, קיבלתם אותנו בזרועות פתוחות ואתם השראה אמיתית עבורי ולכל עולם הטניס. אני מקווה שתמשיכו בדרך שלכם עוד הרבה זמן”.
3 צפייה בגלריה
קספר רוד ורפאל נדאל
קספר רוד ורפאל נדאל
קספר רוד ורפאל נדאל
(רויטרס)
עוד הוסיף הנורבגי: “לצוות שלי וכל מי שמעורב, זו הייתה דרך ארוכה ולמרות שאני צעיר יש לי צוות אדיר שלא הייתי מגיע לכאן בלעדיו. תודה לכולם. אני מקווה שנמשיך את המסע הזה לעוד הרבה מאוד שנים ושאתם תהיו לידי בדרך לעוד גמרים של גראנד סלאמים. לעיר פאריס ולכל האנשים שתמכו בשבועיים האחרונים, היה בלתי ייאמן וחוויה אדירה. כיף לראות את האצטדיונים מלאים אחרי שנתיים, הייתם נחמדים אלי אז תודה זה נותן לי מוטיבציה לחזור ולהתחרות בעתיד, זה לא קל אבל אני אנסה לחזור לכאן”.
בנוסף לרוד, נדאל גם זכה לברכה מריאל מדריד, שכמו הספרדי, חגגה זכייה בתואר יוקרתי בפאריס רק לפני שבוע ויום. “ברכות נקודת הציון ההיסטורית רפאל, זה כבוד גדול למועדון שמדרידסטה אמיתי הוא גם שחקן הטניס הגדול בכל הזמנים. ברכות על הזכייה בגראנד סלאם 22 ואליפות הרולאן גארוס בפעם ה-14”.
אחרי האירוסין: טיבו ומישל חוגגים בחתונה